Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nurmpe
profiilit
nurmpe
nurmpe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on yhtään omatoimisen vikaa, niin voisi hakea paikallisesta ATK-liikkeestä pullo-ilmaa. Ja avata sen läppärin sieltä pohjasta (eipä oo tietoo miten sun koneesta) omasta otin ruuveja vain auki. Ja yrittää puhallella pölyjä pois. Syystä, että sammuminen voipi olla syy liiasta lämmöstä, joka taasen johtuu liiallisesta pölyn kerääntymisestä koneistoon, esim. tuulettimiin.
Omasta läppäristä putosi lämmöt n.10 celsiusta (karkeesti). No, siinä ei ollut kuitenkaan mitään ongelmia, vaan ainoastaan se oli ns. ylläpitotehtävä. :-)
Mut, kokeile noin edes, jos hiukankaan löytyy ns. remonttireiskan vikaa.
Mut, jos tuo teet ja siltikään ei auta, niin siiten se on (ehkä) huoltoon vienti. Niin kuin näistä useimmista muista tarvis tehä ihan heti, heh... :-)
22.11.2009 04:56
ole niin, mutta tosiaan kantsii katella sitäkin puolta. Ei se sitten muuten töki, se kone? Ainoastaan scannissa? Aika outo ilmiö kyllä mielestäni, jos näin on, juu..
22.11.2009 04:02
oletko katsonut voimakkuuden mikseristä yleensäkin, sekä ohjelmasta jota käytät.. Ja myöskin, ettei ole mikään MUTE täppä laitettu........
22.11.2009 03:56
kun maallikkona ajattelen, kuitenkin pitkän pätkän itsekin jo tietsikoiden kanssa pelanneena, oiskohan kiintolevyssä jotain hämärää, koska skannista oli kummassakin kysymys ja kiintolevyhän noissa koville joutuu, kun skannataan. Eli jokin kiintolevytesti vois olla paikallaan. Kai. Eli kiintolevyrikkoa ajan takaa.
Nykypäivänä ei välttättä mahdoton asia, kun liukuhihnalta tavaraa tulee, niin niitä maantaikpleita joukkoon kyllä mahtuu. :-(
Empä oikein usko käyttiksen viallisuuteen, sanokoon muut mitä tykkäävät ja tällä palstallahan se ei oo mitään uutta, heh.. Rupeavat taas hihhulit linuxiansa taas tarjoamaan.
Juu, ei ole mielestäni normaalia, että scanni pysäyttää kaiken, kyllä siihen aina jokin syy varmaankin on olemassa. Mut tämmöinen tuli mun mieleeni ensimmäiseksi..
22.11.2009 03:36
laite, itsellä oli, mutta piti vaihtaa nopeampaan, kun vaihdoin 100/2 DNA:n kaapeliyhteyteen.
Se tarvitsee kaverikseen aina motukan, eli joko ADSL-motukan tai kaapeliversion. Mulla oli ASDL ja se vaihtui kaapeliksi, hyvin pelaa, siis se uudempikin Buffalo.
21.11.2009 03:58
piti se linkkikin laittaa:
http://www.screamer-radio.com/
21.11.2009 02:38
on pätevä nettiradio sekä sen tallentaja. Tallentaa mm. suoraan MP3:sena. Ja muuta hyvää. Suosittelen.
21.11.2009 02:36
niin paina työpöydällä hiiren oikeeta namiskaa, avautuvasta:
Mukauta
Ja avautuvasta:
Näytön asetukset:
Sieltä näytön tarkkuutta liukukytkimellä sopivaksi
17.09.2009 22:32
tuosta sopiva...
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26339
13.09.2009 01:21
on oikein sinun yhteytesi nopeus. Se ei juuri koskaan pidä paikkaansa, että asiakas saisi luvatun nopeuden. Syyt ovat monen eri osatekijän summa, joista eräs on, että kuinka pitkä matka on keskukseen. Jos yli 2km, niin nopeus putoaa, kuin kissan häntä.
Itsellä oli 24/1 ADSL-yhteys, josta sain vain puolet (n.10 megaa) juuri tuosta syystä. Asiakaspalvelu Saunalahdelta kertoi tuon syyksi. Vähänkö harmitti.
Nyt nykyään onkin muutaman päivän ollut 110/2 kaapeliyhteys, eipä harmita enää.. Speedtest. netin mukaan
92.54 Mb/s :-) Melkein samaan hintaan, kuin edllinenkin yhteys, heh..
08.09.2009 02:28
vielä osin kysymykseenkin.. Tää on nyt ollu mulla sen verran vähän aikaa, ettei ole ensimmäistäkään laskua tullut, mutta hyvin on toiminut, siis pätkimättä ja nopeus on pitänyt kutinsa. Suosittelen.
Eri asia on sitten, haluaako laittaa nettiin noin suurta summaa kuussa. Mutta se etu tosiaan nopeassa yhteydessä, että kaikki toimii nikottelematta, latauksetkin.
Että semmottis..
08.09.2009 02:10
ompi DNA:n 110/2 megan kaapeliliittymä. Mukavasti vauhdin hurmaa. :-) Viidessä minuutissa oli yhteys auki, ts vielä DNA:n tiskillä ollessani, känny piippasi viestiä, joka kertoi yhteyden olevan auki. Nopeata palvelua siis. Tämä Raumalla n. 50€ hintaan.
Mulla oli 24 megan yhteys Saunalahdelta hintaan 47,90€, mutta vauhti oli vain puolet nimellisnopeudesta, niin vaihdoin tähän DNA:han ja olen tyytyväinen. 92.54 Mb/s Speedtest.netin mukaan. Vaihteleehan se, mutta mutta tyytyväinen olen edelliseen verrattuna, juu..
08.09.2009 02:02
kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..
Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.
Voihan vitsi näitä sivuja...
28.08.2009 15:53
mieltymystensä mukaan, eli jos käytät yleensäkin ottaen Windows Exploreria, niin silloin se varmaankin on suotavaa päivittää, juu.
Mutta, jos vakiokäytössä on jokin muu selain, niin silloin ei niin välttämätön, tuo päivitys.
Itse olen tykästynyt tuohon Firefox - selaimeen. Nopea ja turvallinen. Siitäkin on mielipidettä yhtä monta, kuin kuin on netin käyttäjää, mutta olkoon he sitten mitä mieltä tähansa, tämä on minun mielipiteeni. :-)
28.08.2009 13:27
kaikki osaisivat kaiken ATK:sta, ei tällaista APUA ALOITTELIOILLE - palstaa edes tarvittaisi, PÄSSI...
Jos ei ole mitään auttamishaluja, voisi olla edes sen verran fiksu, että pitää lärvinsä kiinni, eikä huutele asiattomuuksia. Tiedän kyllä, että kuuroille korville tääkin menee... Sanoimpahan nyt kumminkin, jos vaikka sittenkin siellä korvien välissä alkais liikkumaan jotain....
28.08.2009 11:49
se nyt aivan selvää, ettei kaikille oo ATK itsestään selvää, vaan voi joutua tosiaan näihin tälläisiin tilanteisiin juu... ;-)
28.08.2009 11:33
on tosiaan USB-portti, silloin saapi muistikortin lukijan kiinni ja homman toimimaan.
Saattaa olla, että lukija vaatii USB2.0 - nopeuksisen portin, siitä en ole ihan varma. :-) Mutta, luulisin, että toimii vanhalla USB1.1 - portillakin ihan hyin.
28.08.2009 10:26
on vika. Ei kuulu tuolla lailla toimia.
17.11.2008 02:11
onnistuu tuo käynnistyslevyn boottisektorin uudelleen kirjoitus palautuskonsolissa. Itse kokeilin ja hyvin pelitti.
04.10.2007 06:57
mutta komento väärä, ei ollut fixmbr, vaan fixboot. Tää jälkimmäinen korjaa käynnistys sektorin, joka siis oli viallinen.
Olin just aikeissa alkaa korjausasennuksen, kun vielä päätinkin vähän pähkäillä sen palautuskonsolin kanssa ja sattuikin silmien eteen sopiva komento.
Tällä kertaa, ihme kyllä kävi onnellisesti, tämän masiinan kanssa.
Että semmosta..
18.09.2007 00:32
5 / 7