Eli siis Punk vaatteet Lontoossa. Voi olla, että tämä kuuluisi matkailuun, mutta kuulukoot. Emäntä menossa Lontooseen ja tarvis tietää tietäsikö joku onko Earl's Courtin lähistöllä jotain laadukasta punk-tyylin omaavaa …
Opiskelen taloushallinnon merkonomiksi ja pitäis tehdä joku hiivatin sanasto ruotsinkielellä. Olisko jotain vihjeitä mistä sellaisen helpoiten löytäisin. Niin ja vissiin sama juttu englanniksi.
Edullinen PC-ohjain, joka kuitenkin käyttäin XBOX-360 tekniikkaa. Mikä mahtais olla tällainen?
Kävin hakemassa apteekista ammoniumkloridia ja nyt mietin et, kuinka paljon painaa teelusikallinen sitä? Muuten tarkistaisin itse , mut ku ei ole minkäänlaista puntaria, enkä jaksa lutrata jauhetta edestakaisin pussista…
Alkaa hieman kyrpiä noi värikasettien loppumiset. Mikä mahtaisi olla sellainen väritulostin jolla pystyisi värikasetin loputtua silti tulostamaan mustavalko tulosteita? Saisi olla mielellään suhtkoht edeullinen.
Mitä dvd:n poltto-ohjelmia te muut ihmiset käytätte kun poltatte leffoja?
Polttamani leffat eivät enää näy dvd soittimissani. ennen ne näkyivät ihan normaalisti. Olen kokeillut polttaa tiedostona, dvd:nä ja superdvd:nä. Nero burning romilla ja visionilla. Missä mahtaa olla vikaa?
Älkää kysykö miksi. Eli, mikä on normaalin cd:n tiedosto nimi? Ja miten saan mp3:n muutettua sellaiseksi?
Tässä kännipäissäni ajattelin että, onko kaikki Suomessa tasa-arvoisia. Otan pienen esimerkin. Presidentti saa kutsua minua miksi vain mutta, minä joudun kiutsumaan häntä, " Rouva,tasavallan presidentiksi". Ja jollen ku…
Katselin töllöä ja yhtäkkiä kuva katosi. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin, ei kuvaa. Sammutin boxin, ei vaikutusta. Menin toiseen huoneeseen ja siellä sama juttu. Soitin naapuri taloon eikä siellä ollut mitään v…
Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan vaihtaa virtalähteen isompaan niin mistä saan tietää mikä sopii koneeseeni? Ja muutenkin mikä kannatt…
Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan vaihtaa virtalähteen isompaan niin mistä saan tietää mikä sopii koneeseeni?
Päivitin mun ohjelmiston real tekillä. Nyt on ongelma, en saa kuulokkeissta ääniä. Voiko joku auttaa
Ajattelin lisätä vähän muistia mutta kun tuon 32-bittisen maksimi on 3,3 gigaa. Mitä kaikkea mun kuuluu tehdä että saan 64:n ja siihen sitten muistia?
Ajattelin tässä laittaa emännän autoon Tuningboxin eikä minulla ole mitään hajua sen kannattavuudesta eikä asennusvaatimuksista. Auto on Renault Megane 1.6 16v vuosimallia 2003. Voiko kyseiseen malliin edesasentaa moist…
Onko joku kuullut kyseisestä bändistä mitään??? Ihan sama mitä olet kuullut, jos vain olet kuullut.