HelluntailaisuusVastattu 17v

Israelin ydinpommit

Tämäkään ei yllätä minua. Mikään ei yllätä, jos tuon kokoisella maalla on 200 ydinpommia. Ne on tähdätty naapureita vastaan. Israelilainen oikeistopoliitikko Avigdor Lieberman ehdottaa ydinasehyökkäystä. http://www.ilta…
JuutalaisuusVastattu 17v

UM napsautti jo toisen kerran...

..Israelia näpeille ja tuomitsi Israelin iskun KUA:n sairaalaklinikkaan. HYVÄ! Mä taijan äänestää tota Stubbia seuraavax pressax...
JuutalaisuusVastattu 16v

Israelin Raamattuseuran pomo on fixu hemmo! :O)

Israelin Raamattuseuran johtaja, Kalisher, sanoi Suomen-vierailullaan: "Kristittyjen ei pitäisi asettua kovin selvästi Lähi-idän kriisissä kummankaan osa- puolen kannalle, sillä Jumalalle ovat yhtä rakkaita niin palesti…
ProfetiatVastattu 17v

Maitreija tulee! :O

Hallelujaa, hipheijaa ja huraa: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc#tahti http://www.share.fi/asian/mestari_5.php#maitreyanensimmainenhaastattelu Tää on must niin hauska tää: "kokonaiset kansaku…
HelluntailaisuusVastattu 17v

Joulun sanoman ydin

Joulun ja kristinuskon sanoman ydin on mielestäni siinä, että Jumalalla ei koskaan ole ollut mitään fyysillistä kansaa omaisuuteenaan, vaan ainoastaan vanhurskaiden sielujen muodostama "hengellinen Israel", jolla ei ole…
TV7Ei vastauksia

Risuja TV 7:lle

TV seiskan kannattaisi myös vähän pitää silmällä sitä, minkälaisia vieraita GOD TV:n Rory & Wendy Showssa vierailee. Taannoinen John Hagee on nimittäin harhaoppinen pastori, joka on ei usko Jeesuksen messiaanisuuteen. h…
IslamVastattu 19v

Muslimit USKOVAT Jeesukseen!

1.Johanneksen kirje: 4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; 4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on…
JuutalaisuusVastattu 17v

Rypälepommi on rypälepommi...

..kassami on lälläripommi.... Yhdysvallat myi alunperin Israeliin rypälepommeja sillä ehdolla, ettei niitä käytetä siviilikohteisiin. Tämä oli tyhjä lupaus. Norjan hallitus ryhtyikin toimeen kuorma-ammuksia ja kasettipo…
HistoriaVastattu 13v

Moshe Dayanin kuolemasta 30 vuotta

Moshe Dayanin, israelilaisen upseerin ja poliitikon kuolemasta tulee 16. lokakuuta kuluneeksi tasan 30 vuotta. Hän oli syntynyt kibbutsilla, Deganiassa, silloisessa Ottomaanien valtakunnassa. Hän oli siis "sabra" eli al…
HelluntailaisuusVastattu 18v

Palestiinan puolesta!

Kirkon ulkomnaavun sivujen kautta voi sitten lähettää apua myös palestiinalaisille, kuten minäkin säännöllisesti teen.
LuterilaisuusVastattu 6v

Antijihadismi on suurin uhka Suomessa

Rikosseuraamuslaitoksen mukaan poliittisesti suurin uhka Suomessa on antijihadismi, toiseksi suurin on uusnatsismi ja varsinainen jihadismi tulee vasta kolmantena.

KYSYMYS HELLAREILLE!!!!

Onx mahdollista tai ootteko nähny, että kielilläpuhumisen ja selittämisen lahja ilmenee yhdessä ja samassa henkilössä samaan aikaan. Vai onko henkilö jäävi selittämään itse omat kielensä... :oO
HelluntailaisuusVastattu 19v

Olen ratkaissut porton arvoituksen!

Ilmestyskirjan porton (luopiovaimon) avain on Jeremian kirjassa: Jeremia: 3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla v…
JuutalaisuusVastattu 14v

Oli hyvä ohjelma toi Ylen Dokumenttiprojekti 23.1! :O

Dokumenttiprojekti: Seitsemän tuntia kuolemaan YLE TV1 21.30 - 22.50 Neljä sotilastarkkailijaa, yksi heistä suomalainen, kuoli Israelin pommittaessa YK:n tarkkailuasemaa 2006. Tarina nykyaikaisesta järjettömästä sodasta…

Uneni tulkinta

Pystyttekö kenties tulkitsemaan tämän toissa yön uneni: "Olin metsässä, edessäni oli muutaman aarin kokoinen alue upottavaa savimaata, suoranaista savivelliä, jossa pieni, noin 5-6 -vuotias tyttö istui vyötäröään myöten…