Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

866

Kommenttia

12082

1. Tämä palsta on parempi kuin Netmission

Täällä voi olla oma itsensä eikä tarvitse koko ajan arvailla, koska moderaattorit sensuroivat juttusi tai viskaavat koko
    Helluntailaisuus
    10
    550
  2. Arabikansat vapautuvat! :D

Mutta missä on teijän lössin tuki tälle vapaustaistelulle? Ei näy ei kuulu... Tumput suorina kuten yleensä...
    Helluntailaisuus
    19
    548
  3. Israelin ydinpommit

Tämäkään ei yllätä minua. Mikään ei yllätä, jos tuon kokoisella maalla on 200 ydinpommia. Ne on tähdätty naapureita vast
    Helluntailaisuus
    27
    547
  4. UM napsautti jo toisen kerran...

..Israelia näpeille ja tuomitsi Israelin iskun KUA:n sairaalaklinikkaan. HYVÄ! Mä taijan äänestää tota Stubbia seuraav
    Juutalaisuus
    32
    544
  5. Israelin Raamattuseuran pomo on fixu hemmo! :O)

Israelin Raamattuseuran johtaja, Kalisher, sanoi Suomen-vierailullaan: "Kristittyjen ei pitäisi asettua kovin selvästi
    Juutalaisuus
    57
    534
  6. Maitreija tulee! :O

Hallelujaa, hipheijaa ja huraa: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc#tahti http://www.share.fi
    Profetiat
    3
    532
  7. Joulun sanoman ydin

Joulun ja kristinuskon sanoman ydin on mielestäni siinä, että Jumalalla ei koskaan ole ollut mitään fyysillistä kansaa o
    Helluntailaisuus
    26
    530
  8. Risuja TV 7:lle

TV seiskan kannattaisi myös vähän pitää silmällä sitä, minkälaisia vieraita GOD TV:n Rory & Wendy Showssa vierailee. Taa
    TV7
    0
    528
  9. Jumala siunasi Turkkia jälleen!

Kaappausyritys torjuttu! Jumala siunaa Turkkia joka pisti kovan kovaa vastaan Israelille. HYVÄ!
    Juutalaisuus
    70
    516
  10. Rypälepommi on rypälepommi...

..kassami on lälläripommi.... Yhdysvallat myi alunperin Israeliin rypälepommeja sillä ehdolla, ettei niitä käytetä sivi
    Juutalaisuus
    12
    512
  11. Muslimit USKOVAT Jeesukseen!

1.Johanneksen kirje: 4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaa
    Islam
    7
    511
  12. Moshe Dayanin kuolemasta 30 vuotta

Moshe Dayanin, israelilaisen upseerin ja poliitikon kuolemasta tulee 16. lokakuuta kuluneeksi tasan 30 vuotta. Hän oli
    Historia
    27
    508
  13. "Totuusonvoittaja" kannattaa breviikiä

Täällä todiste. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12268602 Terroristi kannattaa terroristia.
    Yleistä kristinuskosta
    86
    501
  14. Palestiinan puolesta!

Kirkon ulkomnaavun sivujen kautta voi sitten lähettää apua myös palestiinalaisille, kuten minäkin säännöllisesti teen.
    Helluntailaisuus
    20
    496
  15. Jumala luo kohta Palestiinalaisvaltion!

Aivan kuten George W. Bush on profetoinut! Ja te kuupot ette voi sille mitään! ;o)
    Helluntailaisuus
    16
    494
  16. Olen ratkaissut porton arvoituksen!

Ilmestyskirjan porton (luopiovaimon) avain on Jeremian kirjassa: Jeremia: 3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian p
    Helluntailaisuus
    13
    487
  17. KYSYMYS HELLAREILLE!!!!

Onx mahdollista tai ootteko nähny, että kielilläpuhumisen ja selittämisen lahja ilmenee yhdessä ja samassa henkilössä sa
    Uskonnot ja uskomukset
    10
    487
  18. Antijihadismi on suurin uhka Suomessa

Rikosseuraamuslaitoksen mukaan poliittisesti suurin uhka Suomessa on antijihadismi, toiseksi suurin on uusnatsismi ja va
    Luterilaisuus
    18
    487
  19. Oli hyvä ohjelma toi Ylen Dokumenttiprojekti 23.1! :O

Dokumenttiprojekti: Seitsemän tuntia kuolemaan YLE TV1 21.30 - 22.50 Neljä sotilastarkkailijaa, yksi heistä suomalainen,
    Juutalaisuus
    55
    485
  20. Uneni tulkinta

Pystyttekö kenties tulkitsemaan tämän toissa yön uneni: "Olin metsässä, edessäni oli muutaman aarin kokoinen alue upott
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    479