kts777

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12083
Israel, messiaaniset ja käännytysmania
Kuten tiedämme, kiihkoisraelilaismielinen sikaniskalössi uskoo, että lopun ajat käynnistyivät vuonna 1967, kun Israel va13519Maitreija tulee! :O
Hallelujaa, hipheijaa ja huraa: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc#tahti http://www.share.fi3518Israelin ydinpommit
Tämäkään ei yllätä minua. Mikään ei yllätä, jos tuon kokoisella maalla on 200 ydinpommia. Ne on tähdätty naapureita vast27516Israelin Raamattuseuran pomo on fixu hemmo! :O)
Israelin Raamattuseuran johtaja, Kalisher, sanoi Suomen-vierailullaan: "Kristittyjen ei pitäisi asettua kovin selvästi57513Joulun sanoman ydin
Joulun ja kristinuskon sanoman ydin on mielestäni siinä, että Jumalalla ei koskaan ole ollut mitään fyysillistä kansaa o26508Risuja TV 7:lle
TV seiskan kannattaisi myös vähän pitää silmällä sitä, minkälaisia vieraita GOD TV:n Rory & Wendy Showssa vierailee. Taa0504Rypälepommi on rypälepommi...
..kassami on lälläripommi.... Yhdysvallat myi alunperin Israeliin rypälepommeja sillä ehdolla, ettei niitä käytetä sivi12487Muslimit USKOVAT Jeesukseen!
1.Johanneksen kirje: 4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaa7485Palestiinan puolesta!
Kirkon ulkomnaavun sivujen kautta voi sitten lähettää apua myös palestiinalaisille, kuten minäkin säännöllisesti teen.20478Jumala siunasi Turkkia jälleen!
Kaappausyritys torjuttu! Jumala siunaa Turkkia joka pisti kovan kovaa vastaan Israelille. HYVÄ!70474KYSYMYS HELLAREILLE!!!!
Onx mahdollista tai ootteko nähny, että kielilläpuhumisen ja selittämisen lahja ilmenee yhdessä ja samassa henkilössä sa10473Kristittyjen vainot alkoivat Israelista
Apostolien teot 13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen,8473Jumala luo kohta Palestiinalaisvaltion!
Aivan kuten George W. Bush on profetoinut! Ja te kuupot ette voi sille mitään! ;o)16471Antijihadismi on suurin uhka Suomessa
Rikosseuraamuslaitoksen mukaan poliittisesti suurin uhka Suomessa on antijihadismi, toiseksi suurin on uusnatsismi ja va18466Olen ratkaissut porton arvoituksen!
Ilmestyskirjan porton (luopiovaimon) avain on Jeremian kirjassa: Jeremia: 3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian p13465Usko.vaisen oppia: Jeesusta ei kielletty opettama
Usko.vaisen saivartelulla ei ole rajaa. Hänen mukaansa Jeesus ja apostolit olisivat voineet ihan vapaasti opettaa pyhäk39458Uneni tulkinta
Pystyttekö kenties tulkitsemaan tämän toissa yön uneni: "Olin metsässä, edessäni oli muutaman aarin kokoinen alue upott3456Pahuuden olemuksesta
Saatanan yksi nimi Jeesuksen ja apostolien ajan juutalaisuudessa oli BELIAR, ja kerran se esiintyy Uudessa testamentissa13455John Bunyan ja mahdolliset vapaamuurarilliset yhteydet
John Bunyan (1628 - 1688) oli kielellisesti lahjakas englantilainen saarnaaja (siviiliammatiltaan kattilanpaikkaaja), jo3449Hillary on viisas nainen!
http://plaza.fi/ulkomaat/clinton-vaati-palestiinalaisvaltion-perustamista8446