kts777

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12083
Israelin ydinpommit
Tämäkään ei yllätä minua. Mikään ei yllätä, jos tuon kokoisella maalla on 200 ydinpommia. Ne on tähdätty naapureita vast27515Islamin käsitys antikristuksesta ja lopun ajoista
Islam kutsuu antikristusta nimellä Dajjal. Dajjal-järjestelmä tulee olemaan Islamin mukaan kaikkein pahin ja korruptoitu2515Israelin Raamattuseuran pomo on fixu hemmo! :O)
Israelin Raamattuseuran johtaja, Kalisher, sanoi Suomen-vierailullaan: "Kristittyjen ei pitäisi asettua kovin selvästi57512Joulun sanoman ydin
Joulun ja kristinuskon sanoman ydin on mielestäni siinä, että Jumalalla ei koskaan ole ollut mitään fyysillistä kansaa o26505Israel, messiaaniset ja käännytysmania
Kuten tiedämme, kiihkoisraelilaismielinen sikaniskalössi uskoo, että lopun ajat käynnistyivät vuonna 1967, kun Israel va13503Risuja TV 7:lle
TV seiskan kannattaisi myös vähän pitää silmällä sitä, minkälaisia vieraita GOD TV:n Rory & Wendy Showssa vierailee. Taa0502Rypälepommi on rypälepommi...
..kassami on lälläripommi.... Yhdysvallat myi alunperin Israeliin rypälepommeja sillä ehdolla, ettei niitä käytetä sivi12486Muslimit USKOVAT Jeesukseen!
1.Johanneksen kirje: 4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaa7482Palestiinan puolesta!
Kirkon ulkomnaavun sivujen kautta voi sitten lähettää apua myös palestiinalaisille, kuten minäkin säännöllisesti teen.20477KYSYMYS HELLAREILLE!!!!
Onx mahdollista tai ootteko nähny, että kielilläpuhumisen ja selittämisen lahja ilmenee yhdessä ja samassa henkilössä sa10471Jumala siunasi Turkkia jälleen!
Kaappausyritys torjuttu! Jumala siunaa Turkkia joka pisti kovan kovaa vastaan Israelille. HYVÄ!70469Jumala luo kohta Palestiinalaisvaltion!
Aivan kuten George W. Bush on profetoinut! Ja te kuupot ette voi sille mitään! ;o)16469Olen ratkaissut porton arvoituksen!
Ilmestyskirjan porton (luopiovaimon) avain on Jeremian kirjassa: Jeremia: 3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian p13462Antijihadismi on suurin uhka Suomessa
Rikosseuraamuslaitoksen mukaan poliittisesti suurin uhka Suomessa on antijihadismi, toiseksi suurin on uusnatsismi ja va18462Usko.vaisen oppia: Jeesusta ei kielletty opettama
Usko.vaisen saivartelulla ei ole rajaa. Hänen mukaansa Jeesus ja apostolit olisivat voineet ihan vapaasti opettaa pyhäk39454Uneni tulkinta
Pystyttekö kenties tulkitsemaan tämän toissa yön uneni: "Olin metsässä, edessäni oli muutaman aarin kokoinen alue upott3454Pahuuden olemuksesta
Saatanan yksi nimi Jeesuksen ja apostolien ajan juutalaisuudessa oli BELIAR, ja kerran se esiintyy Uudessa testamentissa13451Wikileaks: Israel halusi romahduttaa Gazan talouden
Lähinnä suurvaltojen syntejä tähän saakka ansiokkaasti esitellyt Wikileaks ei säästä Israeliakaan. Älkää luulkokaan: ht9445Ruben Stiller sanoi hyvin äsken...
...TV:ssä. Hän tunnustautui siionistiksi mutta totesi, että se ei suinkaan tarkoita sitä, että hyväksyy välttämättä aina6444Kymmenet tuhannet marssilla rauhan puolesta!
Kymmenettuhannet ihmiset marssivat Euroopassa lauantaina Israelin Gazaan tekemää hyökkäystä vastaan. Suurin mielenosoitu13440