kts777

![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
Tämä palsta on parempi kuin Netmission
Täällä voi olla oma itsensä eikä tarvitse koko ajan arvailla, koska moderaattorit sensuroivat juttusi tai viskaavat koko10550Arabikansat vapautuvat! :D
Mutta missä on teijän lössin tuki tälle vapaustaistelulle? Ei näy ei kuulu... Tumput suorina kuten yleensä...19548Israelin ydinpommit
Tämäkään ei yllätä minua. Mikään ei yllätä, jos tuon kokoisella maalla on 200 ydinpommia. Ne on tähdätty naapureita vast27547UM napsautti jo toisen kerran...
..Israelia näpeille ja tuomitsi Israelin iskun KUA:n sairaalaklinikkaan. HYVÄ! Mä taijan äänestää tota Stubbia seuraav32544Israelin Raamattuseuran pomo on fixu hemmo! :O)
Israelin Raamattuseuran johtaja, Kalisher, sanoi Suomen-vierailullaan: "Kristittyjen ei pitäisi asettua kovin selvästi57534Maitreija tulee! :O
Hallelujaa, hipheijaa ja huraa: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc#tahti http://www.share.fi3532Joulun sanoman ydin
Joulun ja kristinuskon sanoman ydin on mielestäni siinä, että Jumalalla ei koskaan ole ollut mitään fyysillistä kansaa o26530Risuja TV 7:lle
TV seiskan kannattaisi myös vähän pitää silmällä sitä, minkälaisia vieraita GOD TV:n Rory & Wendy Showssa vierailee. Taa0528Jumala siunasi Turkkia jälleen!
Kaappausyritys torjuttu! Jumala siunaa Turkkia joka pisti kovan kovaa vastaan Israelille. HYVÄ!70516Rypälepommi on rypälepommi...
..kassami on lälläripommi.... Yhdysvallat myi alunperin Israeliin rypälepommeja sillä ehdolla, ettei niitä käytetä sivi12512Muslimit USKOVAT Jeesukseen!
1.Johanneksen kirje: 4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaa7511Moshe Dayanin kuolemasta 30 vuotta
Moshe Dayanin, israelilaisen upseerin ja poliitikon kuolemasta tulee 16. lokakuuta kuluneeksi tasan 30 vuotta. Hän oli27508"Totuusonvoittaja" kannattaa breviikiä
Täällä todiste. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12268602 Terroristi kannattaa terroristia.86501Palestiinan puolesta!
Kirkon ulkomnaavun sivujen kautta voi sitten lähettää apua myös palestiinalaisille, kuten minäkin säännöllisesti teen.20496Jumala luo kohta Palestiinalaisvaltion!
Aivan kuten George W. Bush on profetoinut! Ja te kuupot ette voi sille mitään! ;o)16494Olen ratkaissut porton arvoituksen!
Ilmestyskirjan porton (luopiovaimon) avain on Jeremian kirjassa: Jeremia: 3:6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian p13487KYSYMYS HELLAREILLE!!!!
Onx mahdollista tai ootteko nähny, että kielilläpuhumisen ja selittämisen lahja ilmenee yhdessä ja samassa henkilössä sa10487Antijihadismi on suurin uhka Suomessa
Rikosseuraamuslaitoksen mukaan poliittisesti suurin uhka Suomessa on antijihadismi, toiseksi suurin on uusnatsismi ja va18487Oli hyvä ohjelma toi Ylen Dokumenttiprojekti 23.1! :O
Dokumenttiprojekti: Seitsemän tuntia kuolemaan YLE TV1 21.30 - 22.50 Neljä sotilastarkkailijaa, yksi heistä suomalainen,55485Uneni tulkinta
Pystyttekö kenties tulkitsemaan tämän toissa yön uneni: "Olin metsässä, edessäni oli muutaman aarin kokoinen alue upott3479