nw4ever
Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.
Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.
Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.
Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!
Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...
Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.
Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.
Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!
Kotieläimet: -
En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...
Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko
Ruoka & juoma: Pizza ja kola
Linkit: http://www.nightwish.com
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Koulut: käyty loppuun
Ammatti: Muu
Työskentelen: palkkani eteen
Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997
Siviilisääty: sormus sormessa.
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger: ????
Email: ?????
IRC: ?????
Twitter: ?????
Flickr: ?????
Hakusanat: google----chuck norris----enter
Aloituksia
61
Kommenttia
279
Tänään tapahtui kummia!!
Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittime12430- 4429
Taas hävettää...
Lordi teki Suomelle palveluksen, jota olimme odottaneet 40 vuotta. Nyt, kun arvoisa voittaja taustajoukkoineen toivoo vo4408Jos mies haluaa...
...harrastaa seksiä tuntemattoman, vastakkaisen sukupuolen kanssa, kait se minulle sallitaan?7407Haku päällä!
Mul o kiikaris yks äveriäs ämmä.. yks Laimi. Siitä kivikirkolta parisataa metriä napuelle päin, sielä sillä on koko julm7404Olen minäkin vielä...
...Teidän kaikkien harmiksi hengissä! Perhe-elämä, rakastamani työ ja harrasteet pitävät minut liian kiireisenä tähän hö5402Muistatko tämän?
Olipa kerran, kauan sitten... bla bla blaa(skipataan muutama chapteri) Kuningas käski: Sinun on tultava luokseni, mutta10401Ehjänä kotiin!!
Turku otti paljon, Turku antoi ehkä hieman enemmän! Kokonaisuudessaan työreissuni oli täysin mukiinmenevä, vaikkei sine10395Hiukkavaara, Tkk 1/97 kom.jk. HUOM!
Inttikavereita metsästelen! Siis jos olit Oulun Hiukkavaarassa suorittamassa isänmaallista velvoitetta, Tukikomppania ko1375Heippa!
Olen palannut! Oikeastaan, en ole ollut missään mistä voisi palata...:) En ole voinut olla huomaamatta, että täällä HUUH9369KÄHEETÄ?!
On tiistai ja olen humalatilassa. Eilen oli maanantai ja oli humalatilassa. Toissapäivä meni erittäin pahassa krapulassa6363Humor in english...:)
Two boys was walking. The little boy asked from the bigger one:"Are you the biggest wimp in this town"? Bigger one answe6362Heippa!
Tulin eilen takaisin Suomeen Brasiliasta. Oli työkeikka siellä, lähellä Fortalezaa. Kaikki meni ihan hienosti ja nyt mai10355JIPPEE! olen :)
Mun partakone, jonka tilasin viime viikolla saapuu postiin huomenna! Rouva kun ei pidä partaisista miehistä, olen onneni8351- 12351
Älypäät ho-hoi!!
Minulle annettiin tehtäväksi selvittää seuraavanlainen tehtävä: Kaksi naista taisteli kumpi heistä on syntyneen lapsen ä6346Putkiaivot?
Naiseni väittää, että minulla on PUTKIAIVOT. Mitkä ne on? Itse en uskalla suoraan sitä kysyä, pelkään saavani selkääni j5342Löytyisikö?!
Mitään linkkiä tai osoitetta, jossa voisin tyydyttää musiikillista nautintoani ja kuunnella 1980-2000 väliseltä ajalta o3339ILMOITUS!
Muut viettää tipatonta tammikuuta, itse vietän savutonta tammikuuta! Vuorenvarmasti jatkan, on tämä niin kivaa... :)0325Onko täällä...
...meitsin inttikavereita? Vihjeeksi suoritin palveluksen Oulun Hiukkavaarassa, alkaen tammikuussa 1997.4323