Vapaa kuvaus

Pesunkestävä NIGHTWISH-fani. Yleisesti katsoen, olen melko rock-äijä. Autot ja ralli on lähellä sydäntä.

Asiaa on, mulla ja Karpolla. Siksi syvä KIITOS sille joka oivalsi keksiä tämän huuhaa-pelleilyn... :) Asiallista palautetta ja yhteydenottoa voi lähettää e-maililla.

Sydämeni on varattu, joten turha jaakailla perään.

Suosikkibändit/artistit: Nightwish, Children Of Bodom, dimmu borgir, Slayer, Metallica... RASKAS MUSIIKKI!!

Suosikkileffat: Vaikea sanoa, kun hyllyssä on toinen toistaan parempia klassikoita...

Lempikirjat: Yhden yön tarina-kertomus YÖ-orkesterista, Juha Vuorisen Juoppis-sarja.

Vapaa-aikanani: Katselen televiota, kuuntelen musaa, säädän ja suunnittelen.

Katson tv:stä mieluiten: Pako, suomalaiset sarjat, tietokilpailut... niin ja CSI!!

Kotieläimet: -

En pidä: Hyttyset, räntäsade, periksiantaminen...

Parhaat matkakohteet: Norjan länsirannikko

Ruoka & juoma: Pizza ja kola

Linkit: http://www.nightwish.com

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Koulut: käyty loppuun

Ammatti: Muu

Työskentelen: palkkani eteen

Ase tai siviilipalvelus: suoritettu moitteettomasti 1997

Siviilisääty: sormus sormessa.

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: ????

Email: ?????

IRC: ?????

Twitter: ?????

Flickr: ?????

Hakusanat: google----chuck norris----enter

Aloituksia

61

Kommenttia

279

1. Tänään tapahtui kummia!!

Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittime
    Huuhaa
    12
    430
  2. TIEDOTE!

Minulla on tänään syntymäpäivä! Täytän tasan 30-vuotta.. ONNEA!!!
    Huuhaa
    4
    429
  3. Taas hävettää...

Lordi teki Suomelle palveluksen, jota olimme odottaneet 40 vuotta. Nyt, kun arvoisa voittaja taustajoukkoineen toivoo vo
    Lordi
    4
    408
  4. Jos mies haluaa...

...harrastaa seksiä tuntemattoman, vastakkaisen sukupuolen kanssa, kait se minulle sallitaan?
    Huuhaa
    7
    407
  5. Haku päällä!

Mul o kiikaris yks äveriäs ämmä.. yks Laimi. Siitä kivikirkolta parisataa metriä napuelle päin, sielä sillä on koko julm
    Huuhaa
    7
    404
  6. Olen minäkin vielä...

...Teidän kaikkien harmiksi hengissä! Perhe-elämä, rakastamani työ ja harrasteet pitävät minut liian kiireisenä tähän hö
    Huuhaa
    5
    402
  7. Muistatko tämän?

Olipa kerran, kauan sitten... bla bla blaa(skipataan muutama chapteri) Kuningas käski: Sinun on tultava luokseni, mutta
    Huuhaa
    10
    401
  8. Ehjänä kotiin!!

Turku otti paljon, Turku antoi ehkä hieman enemmän! Kokonaisuudessaan työreissuni oli täysin mukiinmenevä, vaikkei sine
    Huuhaa
    10
    395
  9. Hiukkavaara, Tkk 1/97 kom.jk. HUOM!

Inttikavereita metsästelen! Siis jos olit Oulun Hiukkavaarassa suorittamassa isänmaallista velvoitetta, Tukikomppania ko
    Etsintäkuulutus
    1
    375
  10. Heippa!

Olen palannut! Oikeastaan, en ole ollut missään mistä voisi palata...:) En ole voinut olla huomaamatta, että täällä HUUH
    Huuhaa
    9
    369
  11. KÄHEETÄ?!

On tiistai ja olen humalatilassa. Eilen oli maanantai ja oli humalatilassa. Toissapäivä meni erittäin pahassa krapulassa
    Huuhaa
    6
    363
  12. Humor in english...:)

Two boys was walking. The little boy asked from the bigger one:"Are you the biggest wimp in this town"? Bigger one answe
    Huuhaa
    6
    362
  13. Heippa!

Tulin eilen takaisin Suomeen Brasiliasta. Oli työkeikka siellä, lähellä Fortalezaa. Kaikki meni ihan hienosti ja nyt mai
    Huuhaa
    10
    355
  14. JIPPEE! olen :)

Mun partakone, jonka tilasin viime viikolla saapuu postiin huomenna! Rouva kun ei pidä partaisista miehistä, olen onneni
    Huuhaa
    8
    351
  15. Tänään on suuri päivä!

Tänään on moottoroiduin potkukelkan koeajopäivä. Hiukan jännittää.. ;)
    Huuhaa
    12
    351
  16. Älypäät ho-hoi!!

Minulle annettiin tehtäväksi selvittää seuraavanlainen tehtävä: Kaksi naista taisteli kumpi heistä on syntyneen lapsen ä
    Huuhaa
    6
    346
  17. Putkiaivot?

Naiseni väittää, että minulla on PUTKIAIVOT. Mitkä ne on? Itse en uskalla suoraan sitä kysyä, pelkään saavani selkääni j
    Huuhaa
    5
    342
  18. Löytyisikö?!

Mitään linkkiä tai osoitetta, jossa voisin tyydyttää musiikillista nautintoani ja kuunnella 1980-2000 väliseltä ajalta o
    Yleistä musiikista
    3
    339
  19. ILMOITUS!

Muut viettää tipatonta tammikuuta, itse vietän savutonta tammikuuta! Vuorenvarmasti jatkan, on tämä niin kivaa... :)
    Huuhaa
    0
    325
  20. Onko täällä...

...meitsin inttikavereita? Vihjeeksi suoritin palveluksen Oulun Hiukkavaarassa, alkaen tammikuussa 1997.
    Huuhaa
    4
    323