Vapaa kuvaus

mitäköhän tähänkin taas säveltäis. Autoista ja ajamisesta kiinnostunut, pa/ka kuljettaja, joka vapaa ajallaan harrastelee oman auton virittelyä, ja kysyttäessä auttaa jos osaa auttaa. Metsästelen elämänkumppania sillointällöin. Alkoholia käytän kohtuullisuuden rajoissa, Autot ja liikenne on melko lähellä sydäntäni, joten yritän oppia niistä kokoajan jotain uutta, Olen työkseni ajanut Taksia, pienoisbussia, kuin kuorma-autoakin, joten ala on yleisesti melko tuttu. ja koska katson ajokokemukseni riittävän, niin saatan sillointällöin puuttua joihinkin aiheisiin aika hanakasti, kuitenkin muistaen, etten ole kaikkitietävä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

1014

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Harvoin olen samaa mieltä kuin ÄIJÄLÄ, mutta totta on, että suojatie ei todellisuudessa ole mikään suojatie.

    En itse tykkää pompuista, mutta toimivampaa suojatien turvallisuuden parantajaakaan en keksi.

    Tosin rohkenen väittää, että jos olisi enemmän rohkeita suojatien ylittäjiä, niin suojatietä EHKÄ kunnioitettaisiin enemmän.
    Rohkealla suojatien ylittäjällä tarkoitan jalankulkijoita, jotka ensin "työntää varpaansa" ajoradalle ja asettuvat suojatien luokse, siten että heidän aikomuksensa ovat SELKEÄSTI ymmärrettävissä, jonka jälkeen he kävelevät suojatien yli, annettiin tilaa taikka ei.

    Tähän kuvastaisin itseni jalankulkijana, ylittämässä suojatietä.

    suojatie, ei näköesteitä: kävelen suojatielle tuli autoja, tai ei.

    suojatie, puita/pensaita ajoradan vieressä: Asetun suojatien päähän siten että pensaat eivät peitä minua, jonka jälkeen ylitän tien tuliu autoja, tai ei

    tie ylitetään nopeasti, kuitenkaan turhaa juoksentelematta.

    Kertaakaan en ole jäänyt auton alle, tosin muutamat "raidat" on kyllä jäänyt tiehen.

    Autoilijana annan jalankulkialle mahdollisuuden mennä tien yli, mutta en jää odottelemaan, jos jalankulkija arpoo uskaltaako tässä mennä vai eikö.