Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

487

  1. ollut Marino jo vuodesta -97. Tila ei ole koskaan pahasta kun perheen kanssa liikkuu. Tuossa on punkat jumppaamatta seitsemälle. Ajo-ominaisuudet loistavat. Tosin jotkut lykänneet ylisuuria koneita noihin, max 165hv.
    Tuo budjetti vain taitaa olla vähän pieni, mutta jos löydät tuohon hintaan niin kannattaa ostaa. Säilyttää arvonsa varsin hyvin.