bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
- Nuorena Eletty ElämäSua tuntenut en vaikka tiesinkin elit nuorena elämän tiesi, nyt en tuntea voi vaikka tahtoisin on sammunut elosi liesi.4235
- HUOM !Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa t38645
- Sisäinen Rakkaus!Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusu4314
- Lintuna Tunteiden Maan!Jos rakkauden kulkua voisin minä järjellä ymmärtää? Sen luokseni uivan soisin silloin kun yksin jää? Jos rakkauden kulk2221
- Sinulle Rakas!Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihan4350
- Rakkaus Elää!Ajatus tunteilla tässä saatella sanoja saa, rakkaus kun elämässä esittää rikkojaa? Miksi on silmät veessä? Jälkeen tuo2238
- Muistojen Polku!Jos ei saisi tunteitansa näyttää? Kuinka voisi rakastaa? Osaisi ei rakkautta käyttää tietäisi ei mistä ilman jää? Jospa3273
- ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu?0172
- Aito Tunne Näkyy!Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja ju4438
- EI VÄKISIN !Päästä irti otteesta anna mennä pois, kun et mua rakasta miksi luonas ois? Älä kuiskaa rakkauteen sanoin pettävin, itse2226
- Rakkaalle Äidille!Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin4579
- Rakkauden Katkoviivaa!Näitä hetkiä yksin kun mietin aina rukoilin puolestanne, vaikka surunkin aikoja vietin oli rakkaus kanssamme. Jos et osa4255
- Kaikkein Rakkain!Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden ta4335
- Tuskaa ja Valoa!Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi m4199
- Olet Rakkaani Mun!Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin,6435
- Rakkaudella, Ystävät!Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkali2211
- Rakkauden solmuja!Oli rakkaus sidottu Sinuun jonka solmuja aukaisin, nyt tarttunut myös se on minuun ollaan solmussa kummatkin? Kestää so4223
- Nuoruuden Ihanat Muistot!Nuoruuden, muistojen hetken tässä nyt onnellisen, viettämään yksin jään siksi toisista pois käännän pään. Muistot ajan n4235
- Kohtalon Kellot!Miksi myrskyjä näin kohtaan elämässäin? Miksi ystävät poistuneet on viereltäin? Milloin nähdä mä saan kukan rakkauden ma6221
- ELÄMÄ ON.......Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua10336