Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reiluhemmo
profiilit
reiluhemmo
reiluhemmo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tosiaankaan ole väliä ! nimen omaan on kivemmat sellaiset pienemmät, kuin hikiset tonkat! ja oikeesti jos kerran sulla on nätti peffa! niin suuri osa miehistä pitää, minä mukaan luettuna ;) just enenpi sellaisista naisista, eli ei syytä huoleen, kuulostat hyvältä ;)
20.04.2007 10:05
Sinähän vaikutat mielenkiintoiselta! ei me kaikki miehet innostuta lautamaisista naisista.
Älä turhaan koe alemmuutta:)
16.04.2007 11:33
Usko pois vielä löytyy se sielunkumppani johon voit luottaa, koita jaksaa..itse hävitin tänään exän numeron kännykästä (helvetillinen riita)revin itseäni irti hänestä pikkuhiljaa, pakko. En pysty rakastamaan ennenkuin saan hänet pois mielestä, helpompaa olisi kun ei olisi lapsia joiden takia joutuu olemaan exän kanssa kuitenkin tekemisissä, toisaalta muksut ovat pitäneet minut pinnalla kun on ollut vaikeinta ja rakastan lapsiani enemmän kuin koskaan.
15.05.2006 16:44
Tämä Tarja harrasti moottoripyöräilyä :)
13.05.2006 22:43
Tais olla jotain kymmenen aikaan, oltiin loppuilta yhdessä..
13.05.2006 22:27
Meillä on samanaikaisesti tapahtunut tämä erohomma, itsekkin sain "monoa" tasan 5kk, sitten..tällä hetkellä tapailen ihan mukavaa naista johon olin alussa ihastunut mutta nyt taasen tuntuu että se tunne katosi :( alussa olin itse se aktiivisempi puoli ja kumppani varovaisempi..nyt tilanne on luisunut vähän toiseen suuntaan, tuskin itse ainakaan olen valmis mihinkään vakavampaan, itse olen huomannut että ihastun melkein jokaiseen sopivaan naikkoseen mutta fiilis katoaa aikas pian.. tammi- helmikuun vaihteessa (hyvin aikaisin)yritin ekaa kertaa vähän "vakavammin" mutta seksin jälkeen tunteet katosivat "avaruuteen" exä- kummittelee vieläkin taustalla, vaikka en sitä todellakaan haluaisi mutta en vain voi tunteilleni mitään.. 16- vuotta yhteiselämää ei katoa tostavaan, olen yrittänyt miettiä mkä oli se piirre että exän piti "paeta" ja huomaan itsessäni myös vikoja joka alussa oli mahdotonta.. paranemista sekin, itse en tiedä milloin voin ja uskallan antautua kokonaan, sielussani virtaavat kuitenkin ne syvemmät veet ja sinne ei tosta vaan pääse..noh pidän naisista ja seksistä ja vaikka joku on sanonut että ole yksin ja mietiskele..niin kohdallani se ei kyllä onnistu, niin en sinulle osaa oikein mitään neuvoa antaa mutta mietippä tarkkaan ja tutkiskele itseäsi, helvetillistä on olla yksin ja kumppania kaipaa, hellyyttä ja läheisyyttä todella paljon..kyllähän sinä funtsailet selvästi jo itsekkin.. tsemppiä teet ratkaisuja suuntaan tai toiseen..
11.05.2006 20:28
Kyllä sinullekkin vielä löytyy se "oikea" ihminen, en itsekkään odota mitään liikoja uudelta suhteeltani, olen vaan yhdessä, päivän kerrallaan.. hellyyttä on mukava saada ja varsinkin antaa..vasta nyt olen huomannut että meiltä exän kanssa puuttui jotakin, seksi oli ihanaa ja huumori kukki, pidimme samoista asioista mutta.. mutta.., se hellyys ja läheisyys puuttui, jota kyllä nyt, sen vasta huomaan olin kaivannut..itsekkin oltiin exän kanssa kuin paita ja peppu, aina yhdessä..noh kyllä hänessä olikin myös jotain hyvää..(hyvä laskupää..heh hee)kyllä minä uskon että sinulle todellakin löytyy rehellinen, ihana mies..olet jo pitkällä ja niitä pahoja päiviä on aina vaan vähemmän, tsemppiä ja lisää haleja:)
29.04.2006 21:59
kyllähän hylätyksi joutuminen on pahinta mitä voi ihmiselle tapahtua, tuntea olevansa täysin arvoton ja turha..Rakkaus kuolee vitkaan, itse ihmettelen että ihminen jonka kanssa on 16 vuotta ollut yhdessä muuttuu joksikin jota ei enää tunne, on aivan outo otus..Hyvä että olet jo itse tuntemassa että ne pahimmat ajat ovat jo taakse menemässä, kevät tulee ja kauniit asiat =)Minä olisin vielä antanut vielä silloin kun uuden kullan tapasin niin vaimolle mahdollisuuden mutta nyt vasta ymmärrän että jos hän ei tykkää minusta niin ei sitten vaan tykkää, minä en voinut sille mitään ja nyt en enää itsekkään exästä tykkää, en oikeastaan tunne häntä kohtaan mitään, varovainen kyllä olen ja en ole hänen kanssaan missään tekemisissä, ihan sen vuoksi että en "sekoa" uudestaan.. voimia sinulle ja haleja =))
29.04.2006 20:36
Joulukuun alussa vaimo ilmoitti että haluaa eron, helvetti no.1, jouluaattona ilmoitti että oli joulujuhlien jatkoilla tavannut uuden, helvetti no. 2, uutenavuotena muutin pois ja seuraavalla viikolla lapset sanoivat että äiskän vieressä istuin kylässä uusi mies, helvetti no. 3..parikuukautta dokasin ja hilluin kuin heinämies, laihduin 6 kiloa, itkin jokaikinen päivä, kirjoitin tekstareita, emaileja joissa yritin saada vaimoa takaisin..helvetti no.4, maaliskuussa pääsin uuteen himaan ja yksinäisyys vyöryi päälle ja hävetti se ettei edes jumankekka ruokaa edes kunnolla osannut laittaa, kaipuu ja itkut jatkuivat mutta kenties ei niin usein kuin kuukautta, paria aikaisemmin..joka kerran kun exän näin kaipuu kolahti täysillä ja taas mentiin.. noh ositukset on tehty ja tapaamis ja elatusmaksut sovittu eli onneksi ei exää tarvitse enää välttämättä tavata, kuukausi sitten tapasin mukavan naisen johon olen tykästynyt ja olen huomannut että olen ja elän! ilman exää ja voin olla myös onnellinen =)) uusi ihmissuhde on tehnyt minulle hyvää ja hän ei minulle ole mikään korvike exästä vaan ihminen joka antaa minulle hetkiä joita odotan aina innolla,hän on minulle hellä ja minä saan helliä häntä.. lapset ovat kanssani nyt tämän viikonlopun ja sunnuntaina lähden tyttöystäväni luokse vappuilemaan, grillaamme ja nautimme kuplivaa, tunnen oloni onnelliseksi, se helpotti kun olen ymmärtänyt että en enää tule menemään exän kanssa kimppaan vaan elän nyt ihan "uutta" elämää iloineen ja suruineen.. tsemppiä kaikille kyllä se siitä, aika on ainoa parannuskeino mutta kyllä sekin että löytää mukavan ihmisen auttaa.. hyvää vappua kaikille :)
29.04.2006 17:53
Kyllähän tämä elämä tuntuu välillä "sekavalta" noh vaimo kävi ja oikeastaan tuntui siltä että välit oikeasti selkenivät, en ole vaimoa ottamassa takaisin eikä hän ole tulossa, hauskaa kyllä oli ja flirtti lensi eli ihan mukavaa, mutta kyllä vieläkin katson "kortit" tämän uuden neitokaisen kanssa koskapa meillä ei ole tätä menneisyyden painolastia taakkanamme.. Joo tuntuu näitä uljaita "rinssejä" kieppuvan naimisissa olevien naisten ympärillä kuin kärpäsiä kakkaläjien läheisyydessä..yhteistä näille kärpäsille on kuitenkin se että kun kakka kuivuu niin kiire tulee lentää uuden tykö :))
04.04.2006 10:19
Älä missään nimessä tee pentuja miehesi kanssa vaan eroa mahdollisimman nopeasti, ole reilu! hän selviää siitä särkyneellä sydämellä, mutta jos teillä olisi lapsia niin asiat ovat paljon monimutkaisempia. Itse monoa saaneena tiedän että jos ei olisi noita muksuja niin selviäisin jutusta paljon helpommin, nyt lapset muistuttavat exästä koko ajan..elikkä elämä helvetissä jatkuu ja jatkuu..
22.03.2006 20:40
Rosiksesta tulee vahvistus jossa kerrotaan että teillä alkaa avioeron harkinta-aika, siinä kerrotaan myös milloin voitte hakea lopullista eroa ja se maksaa ainakin täällä vantaalla muistaakseni 57 euroo,Kitoos.. meillä vahvistuksen tulo kesti kuukauden verran..
19.03.2006 12:45
Voin sanoa että eivät ne lapset ole teflonista tehtyjä..meillä kävi niin että kriisin keskellä vaimo löysi toisen ja varmasti kuvitteli että kun minä katoan niin kaikki muuttuu paremmaksi?? no mitä on tapahtunut lapset on yhä enenemässä määrin minun luonani koska äiti ei puhu ja hellittele niinkuin ennen ja kun minä olin perheessä se kuka teki ne normaalit päivä hommat eli mm: safkat muksuille niin nyt pennut tulevat mun luokse syömään joka ilta ..no ei se minua haittaa minunhan lapsia ne ovat ja rakkaita jotenkin vaan ihmettelen kun maksan kuitenkin elarit jouhevasti.. no lapsen etu on kuitenkin tärkein. "exä sanoi että olen kääntänyt vanhemman pennun näkemyksen sillälailla että minä olen pyhimys ja hän täys paska..no sellaista en todellakaan ole tehnyt mutta olin tietysti epätoivoinen kun koko skeida kaatui päälleni niin itkin ja olin veto veks lasten edessä koska olin täysin loppu..niin sanoin että isi kaipaa äitiä ja on surullinen siitä mitä tapahtui mutta äiti rakastaa teitä kuitenkin joka tapauksessa.. noh nyt on tilanne se että muksut on minun luonani melkein joka ilta=) ja se sopii minulle oikein hyvin koskapa minun pentujani ne ovat myös.. lapset oireilee kuitenkin, mutta nyt on kiva että lapset kuitenkin pääsevät minun luokseni milloin haluavat=)
15.03.2006 20:27
Niin on hyvä että löytää itsestään myös piirteet jotka eivät ole niitä kaikkein miellyttävämpiä, kyllä minullakin on ollut itsetutkiskelun paikka eron myötä, minulla vaimo petti ja jätti tästä on nyt neljä kuukautta eli suhteellisen tuore juttu, kun uusi suhde tulee itselleni eteen niin olisi mukava kun osaisi välttää samat sudenkuopat mihin putosi.. noh kyllä vieläkin vaimo on minulle tärkeä myönnettäköön vaikka suhde on loppu, lasten vuoksi pitää olla edes jossain väleissä ja rahastahan aina riidellään.. en tässä kerro mitkä minun huonot puoleni olivat koska ne ovat vieläkin exän ja minun asioitani, mutta kyllä se niin on että kattila ei ole täydellinen ilman kantta..olisi kovin helppoa tämä elämä jos olisi täydellinen mutta ihmisiähän me kaikki ollaan esim:olen iloinen ja hauska mutta vaimon mielestä en enää jaksanut keskustella syvällisesti? no kun olet 16 vuotta aviksessa niin vaikea on enää löytää sitä alkuaikojen silmiin tuijottelua ja meininkiä että jokainen sana on niin mielettömän syvällinen.. tämä oli vaan yksi esimerkki..
kiva kuulla että olet itsetutkikselemisen kautta löytänyt itsesi, ja osaat huomata itsestäsi kaikki puolet..
11.03.2006 15:16
Niinpä ehkäpä 360 euroo ei ole paljon mutta kyse on siitä mikä on maksukyky! jos on tavallinen duunari niin vuokrien ja muiden päällä 360 egee on ihan helvetin paljon..
04.03.2006 16:22
Itselläni ovat asiat menneet niin että vaimo löysi uuden miehen 3kk. sitten muutin pois 2kk.sitten
Sain itselleni oman asunnon nyt viikko takaperin ja kaikesta on riitaa jopa kuppasista kauhoista! ja kupeista (huoh)..vaimo hoiti pakkaamisen viimeviikonloppuna ja kas kummaa minulle tuli kaikki vähemmän hyvät kamat, eli neuvoni on se että vielä kun asut omassa kodissa niin teet ne pakkaamiset ja jakamiset yhdessä, koska jostain kumman syystä ainakin omasta rakkaasta vaimostani on nyt löytynyt ne kaikki huonot puolet, eli valittaa kun ei rahat riitä mihinkään, syyttää että olen mustamaalannut lapsille häntä (en todellakaan ole), on ahne ja laskelmoiva esim: meillä oli kaksi kallista keraamista seinätaulua jotka olemme saaneet äidiltäni, kirjoitin että haluan niistä toisen itselleni, niin kun vaimo toi muksut mun luokse viikolopuksi niin valitti mulle että halusin sen taulun vain siksi että se on kallis...siis haloo, halusin sen sen takia että ne ovat todellakin kauniita. Kyseessä on tilanne jossa omaisuus todellakin jaetaan puoliksi, toki vastaan pitää tulla esim: minä sain stereot, videot ja telkkarin ja vaimo puolestaan astianpesukoneen ja pesukoneen eli arvo näillä kamoilla aikas samanlainen.. vielä on yhteinen auto jota en käytä niin se on myytävä mahdollisimman pian vaikka alunperin suunnittelimme että pitäisimme sen yhdessä jolloin voisimme käyttää sitä sopimuksen mukaan (asumme puolen kilsan päässä toisistamme)
mutta ei enää myyntiin vaan..niin ei ole siitä riitaa, vaimo jäi lasten kanssa yhteiseen aso-kämppään ja ei jostain kumman syystä ole pitänyt mitään kiirettä maksaakseen minut ulos, no olemme sopineet elatusmaksuista ja 20.3 mennään sosiaalitädin luokse tekemään paperit, niin sen jälkeen saa ostaa minut ulos mahdollisimman pian.
Katsotaan mitä ylläreitä tuo minun "elämäni" valo vielä keksii..eli mahdollisimman paljon ole mukana kaikessa, älä anna vaimosi suhmuroida mitään keskenään vaan kaikesta nimet paperiin jopa niistä kipoista ja kupeista koska niihinkin uppoaa helvetisti rahaa kun muuttaa omaan kämppään..
Tsemppiä kyllä se siitä=)
04.03.2006 08:46
Joo itsellä on nyt kaksi kuukautta erosta ja kyllä tämä tälläistä murrosikäisen koohotusta on ollut (vaimo petti ja jätti)naisia olen kyllä tapaillut ja saanut todella hyviä naisystäviä ja miks ei, surutyötä teen ja bailaan "ihanaa poikamies elämää". Enimmäkseen tunnen vihaa muijaa kohtaan..kaipuu on nyt kylässä harvemmin..
En ole ottanut onkeeni mitään kehoituksia tyyliin:sure nyt yksin kunnolla..ei se vaan sovi minulle.. katsellaan..olen itseasiassa sinulle hieman "kateellinen" kun olet päässyt pahimman yli kun itse vielä elää pimeydessä mutta kyllä se aika minullekkin koittaa jolloin voin suhtautua vaimoon neutraalisti..
Tsemppiä sinulle, oli kiva lukea positiivista asioista..
17.02.2006 12:37
joo taidanpa yleistää, katkeruus on vaan kova ei mahda mitään.. kaikkein vaikeinta on varmasti se että kuitenkin rakastan naisen kanssa olemista..kaikkein helpointa olisi jos voisi olla jonkinmoinen munkki jossain pirun "retriitissä" mutta naiset ovat kuitenkin minusta ihania..joka tapauksessa..
voimia sinullekkin..kyllä tämä tästä..
08.02.2006 19:41
Niin en varmasti itsekkään ollut helpoimmasta päästä, ja jokaisessa kattilassa on myös kansi.. mutta ihmetyttää naisten kiire ampua heti uuteen mieheen kiinni..ettei vaan jäisi yksin..vaimokin lässyttää että "lapset ovat minulle no1" no eipä siltä vaikuta, yritin sanoa että ollaan edes niinkauan yhdessä että lapsilla saataisiin murrosikä ohi..mutta ei..mikään ei tehoa..päätös on tehty.. ja tästä yksin jäämisestä, mitä ihmeen väliä sillä on onko siinä toinen ukko vai vaikkapa vihreä marssilanen, naiset vaan ovat rakennetut niin että rohkeus ei riitä lähteä ennenkuin uusi "ymmärtäjä" on kehissä.. ja näitä ymmärtäjiä pimpsan perässä on kapakat täynnä..tule tänne voi minä ymmärrän sinua..jätä se sika..minä taasen olen oikein luotettava mutta en halua kertoa miksi minä olen eronnut..ymmärrät kai että se oli exvaimon vika..välillä tuntuu että eikö naisilla ole oikeasti sielua..mikään ei satu, mikään ei tunnu.. noh ehkä tämä on taas katkeran miehen valitusta.
07.02.2006 14:50
joo olet jo ehkä pääsemässä suruvaiheesta ohitse, mutta minä vielä menen vuoristorataa noiden tunteiden kanssa, olet ollut rohkea kun olet kertonut täällä meille muille hyljätyille tuntemuksiasi mutta niinhän sanotaan että puhu, puhu ja puhu.. tämä on hyvä palsta siinä suhteessa että on paljon koossa ihmisiä jotka käyvät yhdessä siellä "kuoleman varjon laaksossa" kyllä me selvitään ja parempaa on meille kaiklle luvassa koska jos käy henkisesti pohjalla niin on kaksi tietä joko selvitä tai.. ole vahva! kertomalla itseäsi raatelevista tunteista olet jo kertonut itsestäsi sen että et anna periksi ja sehän on jo jotakin..
21.01.2006 17:27
1 / 2