a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Varmaan ne toiset jotka eivät vello itsesyytöksissä.
- Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää. Kiva kun on perjantai ja tänä viikonloppuna la tai su pääsen kylpylään.
Ja tämä palstan uudistus ei varmaan liene vielä valmis vai jääkähän palsta tällaiseksi. Itse olen mokannut jo pari kertaa kun olen väsännyt vastauksen ja yrittänyt kirjautua vasta sen jälkeen, niin kuin tein aiemminkin. Nyt kirjoittaminen ei kuitenkaan luonnistu ennen kirjautumista, vaan piti mennä kirjautumaan ja vasta sitten pystyi vastaamaan. Voi olla että en tajua vielä kaikkia hienouksia. Ajan kanssa oppii muuttamaan tapansa, niin kait tässäkin asiassa. - Tuleehan ne katkerat ajatukset välillä mieleen, mutta ajattelen näin, ei huolta, kateus, katkeruus ja viha pidentää ikää. Tunnen nimittäin useita pitkäikäisiä vanhuksia edellämainitut ominaisuudet hallitsevina luonteenpiirteinä.
Ja oikein kunnon kiukku antaa sisua ja energiaa. - Ja tällaiset. Näissä on kiva toi kirjoneuletekniikka kun se on pudotustekniikkaa ja sukasta ei tukle kaksinkertaiista vaan ohuet. Suosittelen.
http://www.lankava.fi/OHJE-Metsaetie-s - Tällaiset kirjoneulesukat tein viimeksi tyttärelle
http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/suuri_kasityo/neulonta_ja_virkkaus/roosa_nauha_langasta_neulottujen_ingrid_sukkien_ohje - Ei ole tuttu. Ja en ole ammattilainen kutomisessa enkä käsitöissä vain harrastaja. Arvelen kuitenkin sinun tarkoittavan intarsia neule nimistä tekniikkaa. Tykkään kovasti irlantilaiskuvioista, palmikkoja yms. kohokuvioita, ns Aran neuletta.
Nyt olen opetellut neulomaan englanniksi, ennen neuloin suomeksi tai ruotsiksi. Hyvät ohjeet on englanniksi. - Olen niin iloinen tänää siitä kun tilaamani Knitting ponchos kirja on tulossa. Sain ilmoituksen että se on lähetetty ja niin halpa että 7,90 euroa ja ei edes postimaksua. Vau. Ihanaa odottaa kivaa kirjaa ja eipä enää kannata mennä kauppaan etsiskelemään käsityökirjoja kun on Adlibris olemassa.
- Harmittaa tänään kun aina kun olen saanut hyvän ladun tehtyä, seuraavana päivänä se on taas ummessa. Eilen oli tosi kiva hiihdellä ja latu oli ollut kaksi päivää auki, ja nyt pitäis taas tehdä se latu.
Mies kyllä ajaa moottorikelkalla kaksi riviä vierekkäin ladunpohjaksi ja auttaa sikäli ladun teossa, mutta varsinaista ladunteko härveliä ei ole hommattu. Tulis nyt pian töistä ja ajais taas moottorikelkalla mun ladun auki. Itse en ole vielä uskaltanut koskea siihen moottorikelkkaan. Harmittaa kun oon näin avuton... - Kiva aihe. Minä iloitsen tänään siitä että saan matkustaa tyttären ja lapsenlapsen luokse helmikuusssa. Tilasin ja maksoin junaliput tänään. Muutaman kuukauden välein nähdään ja viimeksi olin heillä käymässä joulukuussa.
- Kumma kun minä en ole huomannut ilkimyksiä siellä. Silloin tällöin oon kurkannut sinne kun parin vuoden päästä tartteis sinne siirtyäkin virallisesti
- Hih hih... niin jos sais sellaisen terveen nuoruuden kropan niin vois harkita, Nyt joutuis kuitenkin pakkaamaan kaiken maailman silmätipat ja nitrot mukaan...varmuuden vuoksi...tulis iso kapsäkki siihen rakettiin
- Minä en ainakaan lähtisi vapaaehtoisesti sinne. Täällä maassa kun on jo kaikki valmiina, mitä tartten...paitsi jos ne ovat lääketieteessä niin paljo edellä että ovat keksineet ikuisen elämän ja takaisin nuoruuteen mahdollisuuden palata. Niin sitten kävisin siettä vaan hakemassa sen nuoruuden ja tulisin sitten takaisin ihan vaan muina naisin...
- Hyvä, lähetetään sinne kaikki rikolliset ja muut ilkimyksetja pahat yksilöt. Ja kun niitä planeettoja on vielä kolme kappaletta, niin häädön saaneet voivat esittää toivomuksen mihin noista haluavat.
- Täällä kans yksi eläkeputkessa. Kun täyttää ansiosidonnaisella 60v ennen kuin 500päivää päättyy voi anoa ns. lisäpäiviä ja siitä sitten normalisti eläkkeelle...toivotaan etteivät tuki sitä putkea ennenkuin se 60v tulee mulla täyteen.
- Lähetän tässä sinullekin joulukortin. Kun en tiedä sinun osoitetta niin pistän tuohon alemmas linkin.
Ja koska et tykkää joulusta niin laitan kortin aiheen luonnosta. Tulen iloiseksi tuosta laulusta ja iloista mieltä on mukava jakaa muillekin. Iloista Joulua sinulle.
https://www.youtube.com/watch?v=FP2-5cppW48 - Joulu on kiva.
Itse tykkään eniten kirjoittaa joulukortteja. Siinä on mukava hiljentyä ja ajatella omia rakkaitaan samalla kun valitsee jokaiselle sopivannäköisen kortin ja kirjoittaa heidän nimensä ja osoitteensa. Se on ikäänkuin päivitys, missä maailmalla kukin oiken on ja ketä ja mitä kenenkin perheeseen kuuluu. Jotenkin suloinen ajatus lähettäjästä hiipii mieleen kun saa itse kortteja.
Lahjoja meillä ostetaan jouluna vain lapsille. - Täytyypäs katsella tammikuussa kun kunnon alet alkaa oikeita nanogrippejä. Nuo tyttöjen vanhat sukset ovat toiset vähän liian pienet ja toiset vähän liian isot. Niillä pienemmillä olen harjoitellut. Eivät luista hyvin mutta ehkä parempi että ovatkin nihkeät ennenkuin olen treenannut ja pysyn varmemmin pystyssä. Pitääköhän hankkia sitten uudet monotkin.
- hih hih hih...naurattaa tuo kunnon hanget mihin kaatua. Tyttöjen vanhoilla suksilla minäkin hiihdän.
- Nyt alkaa pakastumaan säätiedon mukaan, en tykkää. Toi 5-10 astetta on mulle riittävä.
Muista sitten olla varovainen älä mene jäällä virtakohtiin. Minua ei saisi kyllä väkisinkään jäälle. Minulla se on hyvässä muistissa kun kerran lapsena joen yli hiihdettiin ja jää alkoi ritistä... - Oi oletpa reipas kun ihan vitosen lenkillä ja monta kierrostakin varmaan. Nyt hävettää...ehkä sitten helmikuussa mullakin vitosen lenkkejä...