a.juzka

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
48
Kommenttia
4262
Kuka tunnustaa?
Onko teillä tapana roikkua ikäistenne nuorempien keskustelupalstoilla antamassa nuoremmille ohjeita ja neuvoja? Itse v15202gallup mitä hajua
Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupak67202apua
Tää palsta käy hermoille. Joka kerta kun vaihdan keskustelun aiheiden lukemista, niin viestien esitystapa vaihtuu myös.9196kilpikonna
Minkälainen lemmikki on maakilpikonna, esim.nelivarvaskilpikonna? Minulla on tehnyt mieli jo pitemmän aikaa hankkia sell11188palkkaa kotona olosta
No, nyt se on rehellisesti tunnustettu että vain tyhmät käy töissä ja maksaa itse elämisensä ja asumisensa. Valtio antaa38186ihme temppuilija
Tää palsta muuttunut kummalliseksi, kun kaikkiin aloituksiin en voi vastata lainkaan, en nimimerkillä eikä ilman. Mutta9183miten pukeudutte
Mitäs teillä on vaatteita päällä justsa nyt? Minkälaiset ja minkä väriset vaatteet, meikit, kampaukset?51182erilaiset joululahjat
Oletteko tehneet tänävuonna itse joululahjoja joita aiotte antaa joulunan rakkaillenne? Minkälaisia olette tehneet vai15165Oletteko Sypessä?
Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen15164joululahjat
Mitä joululahjoja olette hankkineet tai tehneet itse? Tänävuonna en osta lapsenlapselle lahjaa, annan kortin missä lukee11149Hauskaa juhannusta
Hauskaa juhannusta kaikille! Miten teidän juhannus sujuu? Ja jokos ne on kesälomat alkaneet? Minä pidin viikon loman ja21143ärsyttävät viikoloppuaamut
Tuntuu että koko suomi vaan makaa. Itse herään joka aamu kuuden jälkeen ja sunnuntaisin ja viikoloppuisinkin ennen seits42133jihuuu
Eipä tarvitsekaan vaihtaa suomen kansalaisuutta viron kansalaisuuteen. Mies jo uhkasi, että voidaan joutua vaihtaan kans50133käsi kädessä
Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui n10129mainoksessa
Olettekos olleet kuvattuna koskaan missään mainoksessa? Minäpäs olen sanomalehdessä yhdessä lapsenlapseni kanssa kuvassa21128kesälesken elämää
Onks muita kesäleskiä ja miten on sujunut lesken päivät? Minulla meni mies rakentamaan kesämökkiä ja tulee vaan viikonlo38119geokätköily
Löytyykös täältä palstalta toista tämän alan harrastajaa? Ajattelin vaan että onko viiskymppisiin tarttunut tälläinen hu18119omituinen musiikkimaku
Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkima21112itsenäisyyspäivää
Miten vietätte huomisen itsenäisyyspäivän? Minä teen joulusiivouksen ja katson Täällä pohjantähden alla ykkösen ja kakk4191mars ulos
Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia1590