Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Kuka tunnustaa?

Onko teillä tapana roikkua ikäistenne nuorempien keskustelupalstoilla antamassa nuoremmille ohjeita ja neuvoja? Itse v
    Ikäryhmät
    15
    202
  2. gallup mitä hajua

Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupak
    50 plus
    67
    202
  3. apua

Tää palsta käy hermoille. Joka kerta kun vaihdan keskustelun aiheiden lukemista, niin viestien esitystapa vaihtuu myös.
    50 plus
    9
    196
  4. kilpikonna

Minkälainen lemmikki on maakilpikonna, esim.nelivarvaskilpikonna? Minulla on tehnyt mieli jo pitemmän aikaa hankkia sell
    50 plus
    11
    188
  5. palkkaa kotona olosta

No, nyt se on rehellisesti tunnustettu että vain tyhmät käy töissä ja maksaa itse elämisensä ja asumisensa. Valtio antaa
    50 plus
    38
    186
  6. ihme temppuilija

Tää palsta muuttunut kummalliseksi, kun kaikkiin aloituksiin en voi vastata lainkaan, en nimimerkillä eikä ilman. Mutta
    50 plus
    9
    183
  7. miten pukeudutte

Mitäs teillä on vaatteita päällä justsa nyt? Minkälaiset ja minkä väriset vaatteet, meikit, kampaukset?
    50 plus
    51
    182
  8. erilaiset joululahjat

Oletteko tehneet tänävuonna itse joululahjoja joita aiotte antaa joulunan rakkaillenne? Minkälaisia olette tehneet vai
    50 plus
    15
    165
  9. Oletteko Sypessä?

Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen
    50 plus
    15
    164
  10. joululahjat

Mitä joululahjoja olette hankkineet tai tehneet itse? Tänävuonna en osta lapsenlapselle lahjaa, annan kortin missä lukee
    50 plus
    11
    149
  11. Hauskaa juhannusta

Hauskaa juhannusta kaikille! Miten teidän juhannus sujuu? Ja jokos ne on kesälomat alkaneet? Minä pidin viikon loman ja
    50 plus
    21
    143
  12. ärsyttävät viikoloppuaamut

Tuntuu että koko suomi vaan makaa. Itse herään joka aamu kuuden jälkeen ja sunnuntaisin ja viikoloppuisinkin ennen seits
    50 plus
    42
    133
  13. jihuuu

Eipä tarvitsekaan vaihtaa suomen kansalaisuutta viron kansalaisuuteen. Mies jo uhkasi, että voidaan joutua vaihtaan kans
    50 plus
    50
    133
  14. käsi kädessä

Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui n
    50 plus
    10
    129
  15. mainoksessa

Olettekos olleet kuvattuna koskaan missään mainoksessa? Minäpäs olen sanomalehdessä yhdessä lapsenlapseni kanssa kuvassa
    50 plus
    21
    128
  16. kesälesken elämää

Onks muita kesäleskiä ja miten on sujunut lesken päivät? Minulla meni mies rakentamaan kesämökkiä ja tulee vaan viikonlo
    50 plus
    38
    119
  17. geokätköily

Löytyykös täältä palstalta toista tämän alan harrastajaa? Ajattelin vaan että onko viiskymppisiin tarttunut tälläinen hu
    50 plus
    18
    119
  18. omituinen musiikkimaku

Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkima
    50 plus
    21
    112
  19. itsenäisyyspäivää

Miten vietätte huomisen itsenäisyyspäivän? Minä teen joulusiivouksen ja katson Täällä pohjantähden alla ykkösen ja kakk
    50 plus
    41
    91
  20. mars ulos

Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia
    50 plus
    15
    90