Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Oletko kokeillut facebookista? Kenties se vanha tuttu nuoruuden rakastettu?26.11.2013 13:48
                                                • Hei vaan tutut ja tuntemattomat. Minä olen luullut muuttaneeni monta kertaa, mutta kun luin sinun kirjoituksesi niin arvelen että minun 15 muuttokertaa on ihan tavallinen lukumäärä. Ja kaikille jotka muistaa minut, niin kerrottakoon, että nyt asun maalla lähellä synnynseutuani.19.11.2013 13:59
                                                • Sellaista se on, taitaa olla suomen metsät kaikki sosialisoituja...

Muutama puu se on mullakin, tytär saa tehdä aikanaan niille mitä lystää. Hiukan vuokrattiin turvesuota mitä viimeksi olen kuullut. Kivahan se on omia puita käydä silloin tällöin katsomassa. Ja ei mitään aavistustakaan mitä niiden hoito maksaa, kun perikunnan kanssa yhdessä omistetaan, vielä toistaiseksi saanut olla jakamattomana...
                                                  30.01.2013 21:21
                                                • Ihan on kuin omasta elämästä. Työnteko on ollut ainoa harrastukseni lapsesta asti. Nykyisin ei jaksa mitään lähteä erikseen harrastamaan kun työ ja lapsenlapsenhoito vie aikaa. No, käsitöitä minäkin teen siinä lapsenlapsen hoidon lomassa, niin että työtä sekin.

Käyn minä sentään sillointällöin uimassa kun asun uimahallin vieressä. Ja onneksi työ on sellaista, että siinä pääsee harrastamaan ihan työn puitteissa. Ja työmatkaliikunta riittää ulkoiluksi joten sekin on hyötykäytössä.

Ihana asia kun on lapsena jo opetettu työntekoon, niin se on verissä ja on sitten itse pystynyt itsensä ja lapsensa elättämään. Hauskaa päivää sinulle ja muillekin, iltavuoro kutsuu...
                                                  28.01.2013 10:43
                                                • Jep. Yksi ilmoittautuu. Kuusi vuotta vierähti ja avartava kokemus kaikenkaikkiaan. Opin ruotsin ja kotiin palattuani opiskelin itselleni parit ammatit ruotsin kielellä, joten ei mennyt hukkaan sekään hurvittelu kausi...heh heh... Sittemmin on paikka löytynyt kotosuomesta ja töitäkin piisannut. Et kiitos vaan Ruotsi kun sain vierailla.23.01.2013 10:22
                                                • Jep. Pikkutavarat tipahtaa suoraan kotiin postiluukusta. Ja netissä on paikka mistä voi etsi halvimman tuotteen, sen löytää googlessa kun kirjoittaa "vertaa" ja tuotteen nimi. Lankoja olen vertaillut ja löytänyt sitäkautta halvimman.

Niin ja unohdin et olen tilannut myös hobbyhallista. Ja minä olen käsittänyt että ne e-maksut tai mitä hänessä nimiltään on kun maksaa omilla pankkitunnuksilla, ovat turvallisia ja rahansa saa pankin kautta takaisin jos tuote ei tuu. Olen sinisilmäinen. Mutta en tilaa mistään huutokaupasta tai "torilta". Ihan luotettavia suomessa toimivia firmoja olen käyttänyt. Sen verta skeptinen kuitenkin.
                                                  20.01.2013 13:21
                                                • Minä olen saanut aina oiket tavarat ja kaikki nettiostokokemukseni positiivista. Netistä olen tilannut CD levyjä, filmejä,, lankoja, ja antikvaarinetistä kirjoja.

Yhden kerran jouduin odottamaan pakettiani, kun toimituksessa oli vaikeuksia, mutta kärsivällisesti odotin ja sain pitkittymisestä hyvitystä. Olin tilannut omalla logolla varustettuja signeerauslappuja käsitöihini ja koska nimikointilaput teetettiin ulkomailla oli kai jotain vikaa koneissa siellä alkupäässä. Ymmärsin hyvin, että tuote on yksilöllinen ja vaikeuksia voi tulla. Laput olivat halpoja ja hyvituksenä sain melkein tuplamäärän niitä signeerauslappuja siitä mitä olin tilannut.
                                                  20.01.2013 09:54
                                                • Kiva aloitus sinulta.

On hyvä aina välillä pysähtyä ja miettiä kunnolla mitkä asiat ovat elämässä tärkeitä ja mitkä ovat ne asiat, jotka tuottavat iloa. Joskus voi tulla niitä synkkiä hetkiä ja on hyvä jos on vaikka kirjannut ylös asiat jotka ovat mieleisiä. Ja jos on ne ikäänkuin unohtanut vaikeiden elämäntilanteiden vuoksi, voi ne jotenkin kaivaa ylös ja päivänvaloon takaisin.
                                                  19.01.2013 19:22
                                                • Hei vaan. Tällähetkellä minä odottelen lottovoittoa illaksi heh heh kävin laittamassa loton. Ja kesää odotan myös ja aurinkoa.

Elämän tarkoitus ja ideologia yleensä kehittyy jo varhaisessa aikuisiässä. Mutta tietysti nykyisin kun on muotia olla lapsi koko ikänsä, ei sen kehittyminen ole kaikille helppoa.

Itse löysin elämälleni tarkoituksen noin kolmekymppisenä. Ja tyytyväisenä valintoihini olen sitä myöten elellyt ja iloisena ja kitollisena ahkerasti työtä tehden elellyt. Päämääräni on ollut kirkas ja valintani helppoja.

Monet asiat kiinnostavat minua, mutta kun työssäkäyvänä "tsupparina" ei ole sitä aikaa harrastaa. Aina jotain pientä kivaa muutakin kuin työtä, kuitenkin ehtdin välillä tekemään ja tulevaaisuus tuntuu mielekkäältä. Silmäleikkaus on muutaman viikon päästä ja sitäkin on kiva odottaa, kuinkahan kirkkaana kaikki sitten näyttääkään...
                                                  19.01.2013 15:25
                                                • Laiskuus, likaisuus, epäsiisteys, paha haju, rumat puheet, negatiivisuus, itsekkyys, ilkeys....ym ym...05.01.2013 16:56
                                                • Minulla ei ole oikeestaan muuta valittamista kuin että, koska vihaan siivoamista, niin mies saisi ottaa osaa enemmän tai mieluiten hän voisi hoitaa kokonaan sen puolen.01.01.2013 20:41
                                                • Siä olet kauniisti kirjoittanut vaikeasta asiasta, Vantaannainen. Hienoa kun sen vain itsekin osaisi.01.01.2013 17:04
                                                • Mun ainokainen "lintunen" lensi pesästä jo 16 vuotta sitten, joten en oikein muista oliko se vaikeaa. Asumme vain kävelymatkan päässä toisistaan. Samoin miehen omat läheiset asuvat myös kävelymatkan päässä. Miehelläni on omat kaksi lasta ja mulla yksi oma, mutta kaikista kannetaan yhdessä huolta tasavertaisesti.

Pääsääntöisesti sanoisin, että näin kahdestaan elellen on mukava kun on aikaa toisilleen ja voi puuhata kaikkea sitä kivaa kahdestaan mikä vaatii yksityisyyttä.

Yhteisiä harrastuksia on lomaileminen omalla kesämökillä ja lapsenlapsenhoito. Sillointällöin käymme lähiravintolassa karaoketansseissa.
                                                  01.01.2013 16:58
                                                • Minä en ole valanut tinoja kuin joskus nuorena. Ei poltella kynttilöitäkään. Sen verran maistellaan viiniä ja ehkä konjakkiakin, että ei viitsitä tulen kanssa pelata....ja hölökynkölökin sanotaan...31.12.2012 17:27
                                                • Jep radio on hyvä olla olemassa, ja siinä voimassa olevat patterit, jos sattuu tulemaan sähkökatkos...Mä sain sellaisen pienen avaimenperään liitettävän taskulampun, kun olin valittanut ettei mul oo.27.12.2012 20:09
                                                • Minäkin ostin kaksi nanson puseroa työpuseroksi, Siinä puseron kankaassa on myös villaa vaikka se tosi ohutta, kuin trikoota. Niissä oli löysät korkeat kaulukset ja ne on helppo kääräistä kunnolla kaulanympärille kun menee ulos ja muutoin ne on sisällä käyttäessä sellaiset löysästi roikkuva poolokaulus, en tiedä sellaisen kauluksen nimeä...27.12.2012 20:07
                                                • Toppaliivi on tosi kiva.27.12.2012 20:01
                                                • Varmaan hieno. En ole suunnitellut mitään museoretkiä, ainoastaan olen suunnitellut ostoslistaa, itselle matkatuliaisia...26.12.2012 20:36
                                                • Sehän onkin varma miesten kikka. Laittaa muijjalla sähköhuovan ja siihen kunnon lämpö päälle, kyllä se nainen siitä alkaa kohta vähentään reippaasti kun hikiä alkaa pukkaa...siinä sitten lentää pian peitot ja pikkuhousutkin kun alkaa liikaa kuumottaa...hih hih...26.12.2012 20:24
                                                • Ihania ideoita sulla.26.12.2012 19:43
                                                Edellinen
                                                Sivu 20 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."2

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää5

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!171

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Finnairin matkustajamäärä vahvassa kasvussa – yksi alue laskussaSuomalainen valtiollinen lentoyhtiö Finnair kasvoi jälleen syyskuussa merkittävästi, kun se
                                                • Lahjakorteilla huijataan yhä useammin – käytetään rahanpesussaVerkkopetoksia tehtailevilla rikollisilla on käytössään monenlaisia keinoja. Huijauksissa käytetään usein
                                                • Poliisi löysi Virolahdelta räjähteitä, aseita ja ammuksia – vaikenee yksityiskohdistaPoliisilla oli tiistaina 6. lokakuuta tutkintaan liittyvä valvontatehtävä Virolahdella. Tehtävässä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia