rantaneuvos1
Vapaa kuvaus
Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
307
Kommenttia
1219
VALTA ON NYT TEIDÄN
Järkevää keskustelua odotan nyt teiltä, mutta löytyykö sitä teiltä, hyvät keskustelijat? Ennakkoäänestys 7.3.2007 oletk8790Rantaneuvos 87 ääntä
Kiitos äänestäjille. Nukkuvat pulinat pois, eduskunta on jo valittu. Äänestäjät: Merja Kyllönen oli hyvä valinta, kaikk5784Valmista tuli
Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus. Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle. Nyt ne9784Huhua vain !
Kovalaisen siirtyminen toiseen talliin on vain huhua, mutta kuka ne katkaiseisi?4780Saako neuvos jatko aikaa
jos todetaan sairaudeksi Syöpä 15.10.2007 kello 12 ja 13 välillä, vielä niin elämänhaluainen neuvos Suomussalmelta.10780Rantaneuvos jakoi Vappuna
kansanedustajille vain leivän ja pikkuleivän muruja köyhien ystäviemme heitteillejätöstä,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suo4773Pesiö kirjoitetaan niin
monella eri tavalla ja periaateessa kaikki kirjoitus tavat ovat oikeita, kirjoittajian mielestä. Neuvos pitää kirkonkirj12771Seppästen sukuselvitys jatkuu
Seppästen sukuselvitys jatkuu Sulkavalla ylihuomenna, itse neuvos on asialla ja Sulkavan Seppäset avustavat. Sukukirja K7768Keräset olivat
koolla HYRYNSALMELLA, viime lauvantaina, katso Ylä-Kainuusta, jos päätoimittaja hyväksyy juttua kun minä olen sukuseura4767Terveisiä Inarin Lapista
Neuvos kävi ja tuli takaisin lapista ja melkein kuivin jaloin, vaikka satoi välistä rankasti.7763Marjatta Raita on
kuollut. Tässä nähdään kuinka elämme on myös kuolemista varten. Näyttelijä Marjatta Raita tuli tutuksi TV katselijoille8763- 11759
Nälkäänäkevien päivät Ivalossa
Neuvos järjestää, valtakunnalliset nälkäänäkevien päivät Ivalossa, syntymäpäivänään 28.06.2007.9757Ich und du
1-eins 2-zwei 3-drei 4-vier 4- fünf 6- sechs 7-sieben 8-acht 9-neun 10-zehn 11- elf 12-zwölf 13- dreizehn 14- vierzehn26753Vain yksi selvästi yhteistyökykyinen
Suomussalmen ja Kainuun kehittämisessä tarvitaan kaikkia, vielä jäljellä olevia maakunnan asukkaita yhteistyöhön ja kaik10743Marjametsään katsomaan
kuinka vuoden elanto otetaan myös marjastamalla, neuvoksella on siitä myös omakohtainen kokemus.8729Köyhät nyt näytämme
Arvauskeskus toimii ja potilaat kärsivät Meillä ajetaan verorahat maanteille ambulanssin pillit ulvoen ja sinilieskat0729Kuoleman torilla tänään perjantaina
Kuopiossa, rantaneuvos piti puheensa vain muutamaa tuntia aikaisemmin, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.16724Lappi jo kutsuu neuvosta
Perinteinen Lapinmatka on alkamassa ja tätä perinnettä on jatkunut vuodesta 1999 alkaen ja jatkuu näillä näkymillä, siih6724- 8723