Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. VALTA ON NYT TEIDÄN

Järkevää keskustelua odotan nyt teiltä, mutta löytyykö sitä teiltä, hyvät keskustelijat? Ennakkoäänestys 7.3.2007 oletk
    Suomussalmi
    8
    790
  2. Rantaneuvos 87 ääntä

Kiitos äänestäjille. Nukkuvat pulinat pois, eduskunta on jo valittu. Äänestäjät: Merja Kyllönen oli hyvä valinta, kaikk
    Suomussalmi
    5
    784
  3. Valmista tuli

Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus. Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle. Nyt ne
    Suomussalmi
    9
    784
  4. Huhua vain !

Kovalaisen siirtyminen toiseen talliin on vain huhua, mutta kuka ne katkaiseisi?
    Suomussalmi
    4
    780
  5. Saako neuvos jatko aikaa

jos todetaan sairaudeksi Syöpä 15.10.2007 kello 12 ja 13 välillä, vielä niin elämänhaluainen neuvos Suomussalmelta.
    Suomussalmi
    10
    780
  6. Rantaneuvos jakoi Vappuna

kansanedustajille vain leivän ja pikkuleivän muruja köyhien ystäviemme heitteillejätöstä,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suo
    Suomussalmi
    4
    773
  7. Pesiö kirjoitetaan niin

monella eri tavalla ja periaateessa kaikki kirjoitus tavat ovat oikeita, kirjoittajian mielestä. Neuvos pitää kirkonkirj
    Suomussalmi
    12
    771
  8. Seppästen sukuselvitys jatkuu

Seppästen sukuselvitys jatkuu Sulkavalla ylihuomenna, itse neuvos on asialla ja Sulkavan Seppäset avustavat. Sukukirja K
    Suomussalmi
    7
    768
  9. Keräset olivat

koolla HYRYNSALMELLA, viime lauvantaina, katso Ylä-Kainuusta, jos päätoimittaja hyväksyy juttua kun minä olen sukuseura
    Suomussalmi
    4
    767
  10. Terveisiä Inarin Lapista

Neuvos kävi ja tuli takaisin lapista ja melkein kuivin jaloin, vaikka satoi välistä rankasti.
    Suomussalmi
    7
    763
  11. Marjatta Raita on

kuollut. Tässä nähdään kuinka elämme on myös kuolemista varten. Näyttelijä Marjatta Raita tuli tutuksi TV katselijoille
    Suomussalmi
    8
    763
  12. Joulurauhaa

kaikille ja odottavaa uutta vuotta 2009, toivottaa "Rantaneuvos"
    Suomussalmi
    11
    759
  13. Nälkäänäkevien päivät Ivalossa

Neuvos järjestää, valtakunnalliset nälkäänäkevien päivät Ivalossa, syntymäpäivänään 28.06.2007.
    Suomussalmi
    9
    757
  14. Ich und du

1-eins 2-zwei 3-drei 4-vier 4- fünf 6- sechs 7-sieben 8-acht 9-neun 10-zehn 11- elf 12-zwölf 13- dreizehn 14- vierzehn
    Suomussalmi
    26
    753
  15. Vain yksi selvästi yhteistyökykyinen

Suomussalmen ja Kainuun kehittämisessä tarvitaan kaikkia, vielä jäljellä olevia maakunnan asukkaita yhteistyöhön ja kaik
    Suomussalmi
    10
    743
  16. Marjametsään katsomaan

kuinka vuoden elanto otetaan myös marjastamalla, neuvoksella on siitä myös omakohtainen kokemus.
    Suomussalmi
    8
    729
  17. Köyhät nyt näytämme

Arvauskeskus toimii ja potilaat kärsivät Meillä ajetaan verorahat maanteille ambulanssin pillit ulvoen ja sinilieskat
    0
    729
  18. Kuoleman torilla tänään perjantaina

Kuopiossa, rantaneuvos piti puheensa vain muutamaa tuntia aikaisemmin, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
    Kainuu
    16
    724
  19. Lappi jo kutsuu neuvosta

Perinteinen Lapinmatka on alkamassa ja tätä perinnettä on jatkunut vuodesta 1999 alkaen ja jatkuu näillä näkymillä, siih
    Kainuu
    6
    724
  20. Vain yhteistyökykyisille

Minä kaipaan vain yhteistyökykyisyyttä.
    Suomussalmi
    8
    723