Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

100

Kommenttia

8603

1. Mene ja kerro se

vuorilla. Kertoo eras kirja. No se siita. Mutta istuskelen Kreetan pikku kylassa ja olen syventamassa lyhyen ajattelun
    Feminismi
    4
    406
  2. Markkinoinnin

hinta per capita Suomessa? En tiedä paljonko tänä päivänä jokainen suomalainen maksaa vuodessa markkinointi/mainoskusta
    Mainonta ja markkinointi
    3
    404
  3. Uteliaisuuttani kysyn

että, haihtuiko seuraavasta avauksesta; "Vapauttava alistuminen" useampi kannanotto bittiavaruuteen? Ystävällisyydellä
    Islam
    6
    400
  4. Olavi Mäenpää

onneksi ei tarvitse selitellä. Ajattelevat ihmiset tietävät miksi?
    Boikotit
    2
    390
  5. mistä on

tullut kotimaamme Suomi sana? Tarkoitan etymologisesti. Olen kuullut väitettävän sanoja suomaa ja suomi mutta onko jo p
    Kielet ja käännökset
    6
    386
  6. Muutama aihe

Islamistisissa maissa vasen käsi on ns. "epäpyhä" kuitenkin ihmiskunnasta n. 10 % on vasenkätisiä. miten siellä suhtaud
    Yleistä islamista
    3
    382
  7. 2. maailman sodan

Polttonesteet. Mitkä öljyvaltiot toimittivat öljytuotteita seuraaviin sotiin käyviin maihin? 1. Suomeen 2. Saksaan 3. En
    Historia
    2
    373
  8. Onko totta

Lääketieteellisesti se, että kun nykynaiset käyttävät ns. napapaitaa niin siitä seuraa: Mahan ympärille kertyvän rasvak
    Feminismi
    6
    354
  9. Löytyykö suomenkielisenä?

seuraavaa tarinaa 1976 - Operaatio Entebbe - Kaapatun Air France lentokoneen vapautus Entebbessa, Ugandassa. Olen yritt
    2
    353
  10. Kuorsaava mies

on turvallinen. Jo ammoisina aikoina kun asusteltiin vielä luolissa naiset hakivat turvaa voimallisesti kuorsaavista ur
    Feminismi
    4
    351
  11. rakentajia Libanoniin

lähiaikoina, kun Suomesta lähtee maansiirtokoneita ja rakentajia Libanoniin niin toimivatko he siellä koordinaattoreina
    Rauhanturvaajat
    0
    350
  12. Il Divo, paljon myyty?

paljon ryhmästä puhutti mutta, mutta. Valitettavasti en ole kuullut esittäjiä mutta onko heidän musiikillinen antinsa "
    Klassinen musiikki
    3
    346
  13. Ajastettu kuvaus/säädöt?

Voisiko joku ystävällisesti antaa vinkkiä "ajastettuun kuvaukset. Minulla on Huawei luuri ja siinä Lapse it app. sekä v
    Videoeditointi
    5
    342
  14. Berliinin ilmasilta

Olen yrittänyt "Googlata" ja tiedustella kirjastostani teoksia, jotka käsittelevät Berliinin ilmasiltaa todellisen histo
    3
    330
  15. Kansakunnan isä

Mustafa Kemal-turkkilaisten isä. Tänään TV 1. klo 19:05 tuleva dokkari on saanut hyvät arviot- sen sitten näkeen itse oh
    Yleistä islamista
    2
    329
  16. Nopean toiminnan joukot

Kun nyt paljon "touhutaan" nopean toiminnanjoukosta, olisi erittäin tärkeää saada myös naiset mukaan. tarkoitan tällä se
    Feminismi
    3
    303
  17. Hyssälöinti

Topakka täti tuo Liisa ihmekeskusta maassa. Toimii vain meidän kansalaisten parhaaksi, hyvä näin. Vanha juttu tuo tupak
    Maailman menoa
    2
    301
  18. Poliisille lisää.....

T.S 1.3.07 "Seksimotellin asiakkaita epäillään hyväksikäytöstä" ja lehti jatkaa "Lisäksi seitsemää muuta miestä epäillää
    Feminismi
    6
    301
  19. USA, eläinsuojelun pioneeri

HS 28.1.07 "Usa:ssa yhä useammalle paloasemalle on saatu happinaamareita, jotka sopivat koirille, kissoille,kaneille, ma
    Eläinten suojelu
    2
    297
  20. Raskauden alku painottomuudessa

ensimmäinen naisturisti, Anousheh Asnari matkusti avaruuteen. Mahtaako avaruudessa tulla raskaaksi perinteisin menetelm
    Feminismi
    4
    294