Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
syys-kesa
profiilit
syys-kesa
syys-kesa
Vapaa kuvaus
:)
Aloituksia
2
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitus+ei+koskenut+uusperheitä.+
Uusperheissä+hommat+sovitaan+jokaisessa+omalla+tavallaan.+Turha+niitä+on+ruotia+missään+sinkut+palstalla.
13.07.2017 11:01
Aloitus+on+miehiä+syyllistävä+mutta+palstan+miehet+heräsivät+ja+jokainen+sen+jälkeinen+kommentti+syyllistää+naista.
09.07.2017 12:46
Nainen+on+loppujen+lopuksi+määräävässä+asemassa+aina.+Ihan+riippumatta+iästä.
05.07.2017 10:50
Kerran+olen+minäkin+jättänyt+soittopyynnön+sairaspäivärahan+takia.+Soittivat+noin+puolen+tunnin+päästä.+Palvelu+oli+ystävällinen+muutenkin+siellä+päässä.++Muista+asioista+ei+ole+kokemusta.
26.04.2017 10:44
Yksi+vaan?+Aika+hyvin+jos+ei+enempää.
28.06.2016 10:30
Millaisen kanssa?
22.07.2015 11:40
Mulle on ruvennut kerääntymään piparkakkumuotteja. Ostan vaan sellaisia joista tykkään, en pelkän keräilyn vuoksi. Piparimuotit on pienikokoisia kerätä ja kauniita vaikka lasipurkissa koristeena.
12.01.2012 11:06
Samanlaisia vanhemmat oli ennenkin. Silloin huudettiin vain kodin seinien sisällä. Ei silloin joskus käytykään koko perheen voimin missään kauppakeskuksissa koska sellaisia ei ollut. Kotona lapset sai yleensä myös isän kädestä.. tukkapöllyä, luunappeja jne.
04.12.2011 21:10
Migard paras tähän mennessä kokeilluista. Pitkäkestoisin vaikutus ja vähiten sivuvaikutuksia. Itsellä saattaa tuntua lievää pahoinvoinnin tunnetta n. tunnin päästä lääkkeen otosta mutta menee äkkiä ohi. Olen käyttänyt mm Imigrania ja Maxaltia. Suosittelen Migardia vaikka tietenkin vaikutus ja sivuvaikutuksetkin voi olla yksilöllisiä.
19.11.2011 12:26
Lapsen luonteesta ei ole takeita milloinkaan.
16.11.2011 10:01
Minä yksinasuvana haluan asua mahdollisimman huolettomasti ilman taloa ja sen mukanaan tuomaa työmäärää. Miestä en ota pelkästään talonhoidon takia. Maksan mieluummin vähän enemmän osakeasumisesta, jos se nyt sen enempää maksaa.
Ps. ei se miehenkään ylläpito ilmaista ole. :D
23.10.2011 11:59
Koskaan ei voi miellyttää kaikkia pukeutumisellaan. Makuja on monia ja ongelma on aina katsojan eikä pukeutujan jos toisen vaatetus ei miellytä silmää.
07.06.2011 19:37
Tuollainen ohjeistus täytyy perustua lakiin. Ei kaupungit voi itse sääntöjään päättää kuka saa työttömyyskorvausta. Itse olin 90-luvulla työttömänä ja lapsi oli päivähoitoikäinen. Kaupungilla oli velvollisuus järjestää hoitopaikka muutaman päivä varoitusajalla, ja on varmaan edelleen. Ei kaikilla työttömillä vanhemmilla voi olla hoitopaikkaa varalla.
03.06.2011 09:46
Tuntuvat varmaan siltä kuin puristelisi vedellä täytettyä minigrip-pussia.
Oikeesti ei tänä päivänä tarvitse olla kateellinen moisesta asiasta. Jos haluaa niin kuka tahansa saa rintoihinsa täytettä. Aina toista mieltä olevien oletetaan olevan kateellisia. Varmaan aloittajan motiivi olikin saada keskustelua asiasta.. siis ilman kateutta.
27.05.2011 21:55
Suomessa ei itseasiassa riitä vähäosaisia orpoja. Sijaiskoteja tarvittaisiin kyllä mutta sehän on eri asia kuin adoptio. Suomessa on niin hyvä sosiaaliturva että äidit ei jää heitteille vauvan kanssa vaikka muuten olisivat vähäosaisia. Hyvä niin...
Taitaa olla vuosittain 20-30 suomalaisvauvaa tarjolla adoptoitavaksi, eli jonotus voi viedä lähemmäs kymmentäkin vuotta.
18.05.2011 21:45
Anteeksi nyt vaan mutta kyllä nuori ylioppilas haluaa lahjoja. Millaista olisi kertoa kavereille että vieraat toivat syömiset juhliin ja lahjarahat meni siihen.
Viisikymppisille se onkin hyvä idea, sen ikäinen arvostaa jo eri asioita kun alle kaksikymppinen nuori.
12.05.2011 23:03
Sulla sattui olemaan huono tuuri opettajien kanssa. Toivottavasti sinun lapsilla on kivat ja kannustavat opettajat, kotoa tuskin tulee hyvää esimerkkiä ainakaan kielenkäytössä. :)
Minä kävinkin vielä kansakoulua, ei peruskoulua. Peruskoulun myötä alkoi koko koulun alamäki.
11.05.2011 10:47
Ei nykyään lapsia saa kasvattaa. Koulussakin on ihan eri meininki kuin 60-luvulla. Vanhemmat ovat opettajan kimpussa pienimmästäkin asiasta jne. Itse 60-luvulla koulua käyneenä tiedän että silloin opettaja oli auktoriteetti. Tehtiin niinkuin opettaja sanoi eikä pullikoitu vastaan. Se toi myös turvallisuuden tunnetta. Nyt pitää varoa että oppilaille ei tule paha mieli ja että koulussa on joka hetki kivaa.
10.05.2011 21:25
En tiedä onko ylläpito poistanut välistä viestin. Eihän minun vastaus ollut edes looginen sinun kirjoitukseen nähden. Ei sillä väliä oikeesti. :)
30.04.2011 13:57
Taisit vastata nyt väärään kommenttiin.
Tämä viestiketjun lukeminen vaatii näes älliä. En ole kommentoinut millään lailla kirjoitustasi aikaisemmin. :)
30.04.2011 10:36
2 / 5