Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.siallinen
a.siallinen
a.siallinen
Vapaa kuvaus
Olen juoppo. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
9
aloitusta ·
40
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...OOT SIINÄ IÄSSÄ!!!!
26.11.2007 20:59
...olen täällä lyömässä jumalanpilkkaajille luun kurkkuun, kun kellään muulla ei siihen ole kanttia.
Tuollainen skitso-puhe on pelkkää pekun panettelua, jolla hän yrittää kääntää huomion pois itsestään.
Mitä tulee vanhoihin kirjoituksiini, ne ovat olleet eri palstoilla ja eri asioista, eivätkä kuulu tähän keskusteluun pätkääkään.
Minä liikun paksulla, varmalla hangella niin sanoakseni. Peku vaan yrittää puhaltaa minulta lumet pois jalkojen alta, kun itse huomaakin räpiköivänsä kuralätäkössä!
26.11.2007 20:45
...helluntailainen tai minkään muunkaan kristinuskon haaran edustaja.
Kunnioitan tosin Jumalaa ja raamattua syvästi.
Se on vaan sillä lailla, että "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!"
Ingenium munus, Discere gaudium!
26.11.2007 20:29
Kukaan itseään kunnioittava uskovainen ei kehuisi tuon sairaan ateistin aivoituksia.
Olenkin jo ihmetellyt miksi se Vanha-Iso-Kiero ei ole tullut tänne puolustamaan sairaita aatteitaan.
Tässä on siis syy: Ei peku uskaltanut kirjoittaa omalla nimimerkillään, koska pelkäsi kritiikkiä ja vastauspyyntöjä!!!!
26.11.2007 20:10
Tosi on edelleen. Rukoilkaahan kaikki tuon eksyneen ateistipässin puolesta, kuten Herra kirjoittaa:
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille.(Matt.5:44-45)"
Se hyöty tästä pässistä tosiaan on, minkä mainitsitkin jo: "Ollaan saatu paljon hyvää opetusta tuon tuomien luulottelujen takia"
Kiitos kommentistasi, puhuit asiaa, ______!
26.11.2007 20:00
Olet oikeassa. Osittain. Kyllä minulla on aina joku tikki takataskussa ja paljon yleistietoa, jolla lyödään muiden suosiollisella avulla ateisteille luu kurkkuun.
Alkoholissa en ole koskaan kiinni ollutkaan. Sen satuin vaan keksimään nimimerkiksi. Yhtä hyvin se voisi olla vaikka "PaaviPaavaliToinen".
Olkoon Herra sinun päivässäsi mukana, uskonveli!
26.11.2007 18:46
Tämä ateistikusiais-peku on kyllä joka nurkassa epätoivoisesti kyttäämässä, voisiko ehkä jotenkin kyseenalaistaa tai pilkata raamatun sanaa.
26.11.2007 18:23
...mutta täällä on kaiketi joku, joka pystyy valistamaan sinua tässä asiassa.
Raamattuhan ei ole alkuperäinen (ainoita asioita joissa nämä ateistikusiaiset ovat oikeassa), sillä roomalaiset ovat todellakin poistaneet siitä tähdellisiä kohtia, jotka saattaisivat järkyttää uskoa Jeesukseen ja Jumalaan.
Se minkä takia he lähinnä niitä poistivat oli se, että se olisi saattanut järkyttää paavin maallista valtaa.
Kielto ei johdu siitä, että emme osaisi vastata, vaan siitä että kukaan muu kuin vatikaanin väki ei tunne raamatun täydellistä sisältöä.
Ja mitä tulee siihen, että protestoin tätä kyseenalaistamista vastaan on se, että ihmisten ei tätä raamattua tule kyseenalaistaa, koska se on Herran puhdasta sanaa.
Onhan olemassa sananlaskukin:"Tutkimattomat ovat Herran tiet"
26.11.2007 18:19
Empä näistä helluntailaisista tiedä, ovatko he verrattavissa kusiaisiin...
Sinä ja tämä peku tosin muistutatte niitä ja te alatte kusta minunkin silmilleni, mistä en pidä yhtään!!!
26.11.2007 18:08
Itsekkään en ole mikään harras uskovainen.
Minä puhun suoralla kielellä ja kerron asiat juuri siten, kuin ne ovat, sekä kiroilen paljon.
Se on kyllä taivahan tosi, että se peku ei ole kuin joku höyrähtänyt ateisti, joka kuvittelee, että saisi helluntailaiset käännytettyä pois kristinuskosta.
Painuisi muualle täältä pelleilemästä! Onhan se toki totta, että on kiva, kun on joku, jonka kanssa inttää, mutta noiden pekun jatkuvien kokkapuheiden vääräksi todistaminen käy jo ihan työstä!!!
26.11.2007 16:17
Minussa ei taida juuri rauhaa olla näinä aikoina, kuten tiedät. Ehkä minulla sisimmässäni on.
02.05.2006 14:26
Lestadiolaiset kuvittelevat olevansa hurskaita kun uskovat muka Jeesukseen, mutta tosiasia on se, että tällä palstalla suurin osa on tekopyhiä keinottelijoita. Niin on myös lestadiolaisten perheiden keskuudessa. vl-nuoret ovat yleensä pahimpia kiusaajia, kiroilijoita ja päihteiden käyttäjiä. Vanhemmilla pitäisi asennoitua paremmin. Ainoa oikea mihin vl pohjimmiltaan uskoo on peilikuva.
02.05.2006 14:24
Sinulla se ei oikein hyvin pölise, kun kuvittelet ettei joku muukin viesti lähtisi sillä samalla leveällä huitaisulla mappi ö-hön.
Moppi ei katsos paljoa säästele poistaessaan "asiattomia" viestejä.
Mopilla ei ole parempaa tekemistä päivisin, kuin istua tietokoneella iso stetsoni silmillä ja leikkiä, että on villissä lännessä.
Kaikki uudet ja jotkut vanhatkin viestit ovat pahoja karjavarkaita, jotka mahtava sefu mopittaa rauhassa putkaan.
01.05.2006 10:31
Tässä vähän aikaa sitten yritin lähettää vähemmän mairittelevaa kommenttia eräälle ystävälle... Lähti alta puolen minuutin. Kyllää se vanha imuri täällä vielä väijyy...
30.04.2006 20:51
Käypä nyt ensin kankkunen nimisellä palstalla katselemassa paria hyvää vinkkiä tuohon melankoliseen olotilaan.
Ota kalja tai kaksi ja istu vähäksi aikaa sohvalle. Käy saunassa. Lue raamattua. Pieraise pulloon. Käy vessassa, mutta älä, älä ikinä enää kysy noin pöljää kysymystä.
Mikä minua sitten naurattaa,häh??
No tietenkin tuo sinun typerä kysymyksesi!!
Minä nauran sille nytkin niin, että kusi valuu lahkeesta
13.04.2006 20:03
Siellä kerhossa voi jutella alkoholismista avoimesti ja tavoitteena on päästä irti alkoholista. Tavoitteeseen pääsee AA-ryhmän tuen avulla. Siispä siellä ollaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa joiden kanssa voidaan ystävystyä. Itse olen ollut ryhmän toiminnan takia jo puoli vuotta kuivilla. AA-kerhot ovat yleensä kaupungeissa. Itse olen Oulussa AA:ssa
25.03.2006 15:28
Tällä palstalla ei ole haukuttu lestadiolaisia hedelmättömiksi, vaan te olette itse sen aiheuttaneet uskonpuutteellanne.
14.03.2006 14:41
Elähän nyt kovin halua alentaa niitä promillerajoja! Mene ittees ja mieti montako kertaa olet saanut sakot aamuisin ja iltaisin 0,5% takia!
09.03.2006 12:46
Tämä on selvä tapaus olet joko spitaalinen tai sinulla on rutto. Ota lohdutusryyppy.
09.03.2006 12:40
Se on tosi, että vaikka olenkin juoppo,en ole tyhmä ja tähän asiaan sanoisin, että hinttarit eivät kuulu millekkään uskonpalstalle, koska homous on epäpyhä asia!
09.03.2006 12:08
2 / 2