Vapaa kuvaus

Olen joskus maalannut maisematauluja ja muutenkin kuvitellut suuria. Kuitenkin vähän on toteutunut. Mutta onhan vielä paljon tekemättä kuten tämä netti- leikki ja melkein kaikki maailmasta näkemättä. Ehkä huomenna...! Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: matkailu En pidä: Röyhkeänviisaat Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

161

1. Meillä oli 80-luvulla corolla-farmari ja siinä oli sähkövikaa ja moottorin vaihdelaatikon puoleinen runkolaakeri huonon voitelukanaviston takia kului sököksi. Vakiovika sen aikaisessa koneessa. Myös olen nähnyt aika monta paljon savuttavaa Tojon bensakonetta niissä paremmissakin malleissa. Muistappa kuitenkin että mikä auto oli aikoinaan Euroopan huippua, kun Japanissa ei vielä oltu kopsattu länsimaiden ajatuksia kulkuvälineistä? Tuo välivaihe takatuupparikoneella ei olisi läheskään niin huonomaineinen jos flektin anturi olisi ollut sopivampaa mallia ettei ylikuumenemista tapahtuisi ja omistajat olisivat ymmärtäneet huolehtia sen vaihdosta. Vain siinä kannentiivisteen menon syy! Ja huonot huoltomiehet. Kyllä minulla oli yksi sellainen takatuuppari, johon oli ymmärretty vaihtaa kestävä ja riittävän alhaisella lämpötilalla flektin käynnistävä anturi, sekä tehokkaampi lämmityskenno. Sillä vehkeellä Audi jäi kilvanajossa toiseksi! Oli mahtavaa nähdä Audikuskin ja sen kavereiden päiden pyörivän ihmetellessään onko mahdollista. Eikä Sodaa ollut viritetty mitenkään! Keltainen väri, keulan edellinen oli ajanut autotallin oviin, eikä osannut kaasuttajaa säätää. Ostin 400mk:lla ja säädin kaasuttajan ja sitten menoksi! Terveisiä!