Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Talous/hallinto Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

61

Kommenttia

631

  1. Jos ei tee mitään verokortilleen, niin eikö olisi mukava saada verottajalta joulurahaa vuoden 2010 joulukuussa?

    Vuoden 2010 verokorttiin jo laittavatkin tuon asuntolainen koron osuuden näkyviin, jos ei nyt jo ole, ja silloin ei tietysti tuota "joulurahaa" tule.

    Silloin olisi syytä tarkistaa, ettei ole liian isoja koron osuuksia ilmoitettu, ettei joudu maksamaan takaisin. Kun lainasumma tietysti pienenee vuoden aikana, jolloin myös koron määrä pienenee.
  2. Johan noita uusia asuntoja on ollut myymättä ainakain Espoon asuntomessuista saakka.

    Hyviä pointteja miksi:
    - kalliitta
    - rumia (paskan keltaisia / ruskeita)
    - huono "sijainti" keskellä peltoa
    - layout -> kaksi kerrosta, vähän neliöitä
    - käytetävyys -> ei autokatosta, ei autotallia, ei kunnon varastoa..
    = Ei kiitos.

    Mielummin asun vuokralla kerrostalossa + autokatos + autotalli = lämmin varasto-/harrastustila.
    Rakennettu 70-luvulla = hyvä layout huoneistossa, ei turhia hienostelu kulmia ja tietty oma asuintila yhdessä tasossa.