Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

  1. Niinhän se on iskenyt juu. Tuntuu, että tulee kiire viikonloppu tämän palstan kanssa. Ja kiitokset asiattomista viestistä ilmoittaneille. Sensurointi jatkuu, kunhan on sille tarpeeksi aikaa.
  2. "Suomessa yli 500 000 koiraa.
    Jos yhdelle menee ruokaa noin 100€/kk = 12*100=1200€/vuosi = 600 miljoonaa €/vuosi. "
    Käsittääkseni ihmiset maksavat nämä itse tienaamillaan rahoilla, jotka menisivät paljon turhempaankin jos koiraa ei olisi. Ja harvoille koirille menee ruokaan 100e/kk. Toiseksi mietippä kuinka paljon rahaa menee kissoihin, kaloihin ja muihin lemmikkieläimiin. Koirista tulee myös hyvin paljon tuottoa, esim.koiraveroista, näyttelytoiminnasta, koirat työllistävät eläinlääkäreitä, eläinliikkeiden pitäjiä, koirien kouluttajia, tuomareita, koirahoitoloiden pitäjiä ym.

    "Enempää erittelemättä koirien tuottama tappio Suomen kansantaloudelle varovaisesti arvioiden 4 - 5 miljardia €."
    Olisiko parempi, että nuo rahat menisivät viinaan, tupakkaan, karkkiin ym.? Koirat eivät tuota mielestäni mitään tappiota Suomen taloudelle, koska on jokaisen ihmisen oma asia mihin rahansa käyttää. Toiset käyttävät sen koiraharrastukseen, toiset alkoholiin, toiset tupakkaan, toiset rullaluisteluun, toiset ratsastukseen tai muihin harastuksiin. Suomen valtiolle ei varmasti tulisi yhtään sen enempää rahaa vaikka jokainen koira Suomesta hävitettäisiinkin, koska silloin rahat käytettäisiin todennäköisesti johonkin muuhun lemmikkieläimeen.

    Suomen valtio hyvin vähän kustantaa mitään koirille, kyllä he rahaa keräävät (esim.koiraveron muodossa) mutta harvoin rahoille saadaan mitään vastinetta.

    Kannattaisi todellakin harkita ennenkuin kirjoittelee tuollaista hölynpölyä palstalle. Mietippä huumekoiria, poliisikoiria, vammaisten koiria, rauniokoiria, vesipelastuskoiria ym.
  3. Tämä ei riko kopiointisääntöä millään tavoin, koska tämä ei ole mistään julkaisusta otettu. Ja toiseksi, massapostitusta mielestäni ei ole, koska olen kopioinut viestin vain kahdelle eri palstalle, joka ei täytä massapostituksen kriteereitä.