Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
käyppä silmälääkärillä, se kokeilee, että onko näkö hyvaä, vai tarttetko laseja,. jos sulla on jo lasit, ni sitte voi olla eettä sun vahvuudet on muuttunu. mulla on just noi alueet kipeet sillon ku tarviin uudet lasit... ja se näkö voi muuttua yllättävän paljon lyhyessäki ajassa. ite en huomannu kauheensuuria muutoksia (vähän vaikeni) näkemisessä, lähinnä taululta luku oli vaikeempaa. silmälääkäri tarkisti useampaaan kertaan, ku ei meinannu uskoa että arvot oli muuttunu nii paljon. suosittelen, että tarkistat silmäsi :) ja muista, että lasit tekee viisaamman näköseks :) (ja ainahan voi harkita piilareita, jos ei ne lasit mitenkään käy...) ja voi käydä myös niin että riittää kun käytät laseja lukiessa :)
mutta tosiaan, silmälääkärille mars :) pitäis auttaa aika pian :)
15.10.2006 22:09
voi ponnarinki laitaa sivulta, samoin letin. eli tekee vaan niin että se sitte tulee vasemman tai oikean olkapään yli ja on siinä. näkyy varmasti myös edestä päin. sit tietenki voi laittaa just pieniä lettejä tai 2 lettiä jotak roikkuu site vaika siinä edessä tai takana, kuinka vaan. ja sit jos haluut jotain mis hiukset on myös auki, ni ota osa hiuksista (ite otah ohimoidenympäriltä) hiukset. laita muut ponnarille (väliaikasesti) letitä ne hiukset jotka jätit ottamatta ja tee niistä pieni letti taakse. laita se kiinni pienellä pompulalla ja avaa muut hiukset. se näkyy etee ja takse, envähän kevyempi (eikä tuu helposti namamalle) ja on kiva erikoinen vaihtoehto jakaukselle. sitte on tietenki se, etttet tee jakausta vaan harjaat hiukset suoraan taakse. (myös sivujakaukset on mahdollisia). nii joo, ja jos sulla on sellaset hainhampaat (selanen klipsisysteemi) ni ota sun kaikki hiukset( ei jakausta) ja vedä ne yhteen taakse (vähän ku ponnarille) ja pyöritä ne rullaks niskasta ylöspäin pään myöräsesti. laita haimnhampailla kiinni (lisää pinneillä pitoa, jos tarttet) ja sitte levität yli menevät hiukset siihen ylle nätisti. se näkyy myös edestä ku levität hyvin :)
itelläni on kans pitkät ja paksut hiukset, joten on pitäny kehittää vaikka mitä :) jos sullaki on pakut hiukset, ni sitte kannattaa varata reippaasti pinnejä tohon vikaan (ainaki 6, mielellään yli 10) :) tsemppiä hiusten kanssa :)
p.s. ootko kokeillu miltä näyttää jos laitat hiukset ponnatille (niin ettei edestä päin näy?) tietenki se näyttää tyhjältä, jos ei oo otsiksii, mut ei se oikeesti nii pahalta näytä ku kuvissa :) ja sitte jos haluut, ni kokeile levittää ponnarista hiukset sen jälkeen viel olkapäille, ni seki on vähä erilaisen näkönen :)
01.10.2006 19:44
mutta haluun viel lisätä, että muista pestä hampaat tarpeeks usein ja muista hymyillä. ei mitenkää että kaikki hampaat näkyy, vaan ihan jo pieniki ylöspäin suuntautuva hymy on jo hyvä :) eli ei :( eikä :I vaan :) tai :] (myös vaihtoehtosesti :} ) :D musita positiivinen mieli ja se ryhti. siihen auttaa, jos vaikka pyöräyttää olkapäät ylös ja tyaaksepäin ja jättää sinne vähä taaemmas. sitte pää selkärangan jatkeeks, niinku mulle on aina sanottu ja pieni hmu ni kyllä se on jo hyvä :) ja niin kauan ku susta tuntuu hyvältä, ni sä myös näytäy hyvältä. muista siis ottaa vaatteita joista ite tykkäät, ettei tuu epävarma olo. sama juttu hiusten kanssa.
01.10.2006 19:28
Eli valitse näistä itsellesi sopivin :)
1. Oon nainen
2. kotisohva
3. joulu
4. farkut
5. lavatanssit
6. kaupunki
7. rock ja pop
8. iskelmä (jos pakko valita)
9. koira ja kissa, ja kaikki muutki eläimet :)
10. rakkaus
11. tuli
12. kotiruoka
13. kesä
14. tekstari ja puhelu, tilanteesta riippuen
15. viikonloppu poikakaverin kanssa
16. poikakaverin luonne
17. limu tai mehu
18. tietokone
19. taivas
20. tunteet
oli kiva vastailla, vastsin jo kerran, mut sit se katoski sillä aikaa koko kysymys :D
29.09.2006 20:13
ootko pyytäny anteeks? sanonu et teit tyhmästi, ja et ei sun ollu tarkotus? tai miltä susta nyt sit tuntuukaa... kerrot vaa et oot pahoillas, ni ehkä se vähä auttaa... :)tsemppiä :)
29.09.2006 16:30
ni itäkeskus on sellane missä kaikki on lähekkäin ja aika ok liikkuakki. paljon löytyy vaatteita pojillekki :) helppo läytää, menee vaa metrolla :D
28.09.2006 14:40
Touch the Sky se lukee siel oikees yläkulmassa :)
27.09.2006 20:05
jos ne on vasta muutanu, ni ne ei varmaa osaa kauheen hyvin suomee? voi olla että tytöt on ihnnostunu auttaa oppimaan kieltä, koska opettaminen ja autaminen kaikin tavoin antaa niin hyvän mielen ja saa iloseks. meillämeni kolmen vuosiluokan tytöt ala-asteella (puhumattakaan muutenkaa kokokoulusta) tytöt sekasin ku ekalle tuli pieni kiinalaispoika joka osas vähän suomea, se oli niin sulonen pieni ja pyys aina apua :) sitä oli kiva auttaa :) siinä särky monta pientä sydäntä (eikä pelkästään ihastuksen takia) kun se muutti takas kiinaan. kaikki opettajaa myöten oli harmissaan, ku se oli niin sulonen pikku poika :)
26.09.2006 16:30
ku joskus jokutulis bussiss juttelee, eikä ees välttämättä ihasuksen takii, mut se olis kyl tosi ihanaa kans :) tänää tulin bussilla ni viereen tuli vanhempi nainen juttelee kaikkee, ei mitää erityistä, kerto paljon kaikkee elämästään ja sellasta, oli kiva että jotku tulee viel jutelee. itekki oon pari kertaa runevvu juttusille , yleensä tosin vanhempien mammojen/rouvieen kanssa, mutta silti. tulkaa/ menkää ihmeessä juttelemaan, ei siinä voi mitään menettääkkään, ainaki mulle tulis tosi kiva fiilis, ja vois olla päivän piristys :) (vaikka voi se olla ihnottavaaki, tosin mulla sellanen tilanne oli se, että ''iskijä'' oli +50v humalassa oleva papparainen joka lemus todella pahalle (HUOM! jos tilanne on yhtään parempi ni rohkeesti vaan juttelemaan :D ))
26.09.2006 12:04
no se selvitti paljon :) ei se mitää, ehkä me viel löydetää jostain ne oikeat :)tsemii kaikille :D
26.09.2006 11:19
mutta ne jotka on sit oikeen ikäsii (tai edes lähelle) ni lähtee keskustaan baareihin tai jää kotiin. mistä päin sä oot? mä oon hesasta...
25.09.2006 21:33
ei tältä alueelta, minä korkeintaan :D ne 3-5 muuta jotka on ni ne on joko a) kaupan mammoja tai b) humalaisia nuoria/vanhoja. :(
25.09.2006 17:15
osaa kyllä olla todella rasittava ja ärsyttävä sika. onneks on sen kurssit ohi, ei kestäis enempää :)
25.09.2006 15:25
kuulostaa hyvältä, en kyllä ymmärrä tota kieroon kattomista :O kummia ihmisiä jos kieroon kattoo :( tässä sitä sitte vaa etitään eikä mistään löydy,ja kuitenki kaikkialla lukee että olemassa on. jaa-a... mikä olis sellane paikka mihin menis ne jotka ei polta tai jou? miten tapaa muita? muila on ne baarit ja diskot, mut entä jos niiss ä ei viihdy? ei sitä ainkaaa kukaa kädestä tuu kiskomaan, että ''moi, lähetkö kahville?'' (väsyttä. kokeita. ärsyttää. sori.)
25.09.2006 15:18
niin, eli ootko kysyny sun poikaystävältä, miks se ei haluu nähä sun vanhempia? silleen selkeetä vatausta. ehkä sillä on joku hyvä syy, mitä se ei oo uskaltanu/kehdannu kertoa? (kannusta kerotmaan) ja jos ei ole, ni sitte voit sanoa ettei oo mitään syytä olla näkemättä :) jos sitä vaan jännittää, niin voit vaikka kertoa vanhemmilles siitä etukäteen ja kertoa sitte sille sun poikakaverille, mitä oot kertonu ja miten sun vanhemmat on siihen suhtautunu. se voi vähän helpottaa jännitystä. se voi olla hyvä idea joka tapauksessa :P kannattaa myös mainita (jos haluat, ja jos se on vähänkään totta) että sun vanhemmat haluaa tavata sen. tää nyt oli vaan mun ajatus, ku ei oo ollu kokemuksia mistään tollasesta, mut tsemppiä :)
24.09.2006 11:47
paitsi et 18v. johtuu varmaa ujoudesta. mistä kohtelias savuton, alkoholiton ja luotettava ihminen? mielellään saman henkinen :O ei oo viel osunu kohalle, valitettavasti... :( onneks ei oo kiire :)
21.09.2006 20:15
oon aivan liian ujo phumaan koulussa, mutta muutamien ihmisten kanssa pystyn puhumaan netissä helopmmin. silloin se ei tunnu niin todelliaselta, (okei, huono sana, mutta en parempaakaan keksi) ja se on helpompi puhua, kun riittää että kirjoittaa (ei tarvitse miettiä elekieltä tai mihin suuntaan katsoo, tai mitään. mene juttelemaan varovasti, älä hoputa. keran (kyseessä oli sen hetkinen ihastus) puhuttiin mesessä, seuraavana päivänä hän käveli ohi ja sanoi moi, ites kutistuin pieneksi, ja ääni siinä mukana, hyvä kun ääntä lähti irti, ja lattia oli yllättävän kiinnostava, samalla olin iloinen siitä, että hiukset olivat auki ja peittivät (luultavasti) punaisen naamani :D tsemppiä :) eikä tilanne ole välttämättä niinkään paha, en pysty vieläkään hänelle puhumaan täysin luontevasti (luultavasti, ei ole tullut kokeiltua) niinkuin lähes kenellekkään muullekkaan koko koulussa. LYHYESTI: ujo on, mene juttelemaan älä hoputa tai ahdista. muista hymyillä äläkä katso silmiin, se voi olla liian ahdistavaa ja vaikeaa tytölle.
21.09.2006 19:44
mutta telkkarin ruutua ehtii katsoa kotonaankin. pelit ja ruuanlaitto ovat hyviä ideoita :)mutta en suosittele telkkaria, leffoja tai tietokonetta :)
20.09.2006 16:57
sano, ettet tiedä tarkkaan mitä haluat, mutta jotain kivaa, ja kysy ehdotuksia, joista sitten voitte yhdessä kehitellä jotain kivaa :)
20.09.2006 16:55
mulla oli kans se tilanne, että kaikki inhos ja/tai pilkkas. se alko yläasteella. sen alotti 1 poika. en tiedä vieläkään miksi. sitten siihen lähti mukaan muut luokan pojat, ja lopulta ''ystäväni'', joista yksi jo monen vuoden takaa, valehtelivat selän takana ja saivat minut vaikuttamaan täysin idiootilta muiden silmissä. lopulta valittivat kaikille, kuinka en ''ymmärtänyt'' lähteä pois porukasta. vaikka näin tilanteen hyvin, halusin ''ystävältäni'' rehellisyyttä ja kysyinkin suoraan ystävältäni. hän sanoi, ettei ymmärtänyt mistä olisin voinut nii käsittää. se sattui. sattui paljon. samoin ,ku kuulin ite kuinka se kerto luokan toisella puolella hiljaa sille ilkeelle pojalle paikkee pahaa. multa tultiin kysymään siihen liittyen asioita. mä sanoin et en tiedä siitä mitään. ku kerroin tilanteesta sille kaverille (heti sen jäkeen ku olin korostanu miten tärkeetä rehellisyys on) ni se katto mua suoraan ja keilsi kaiken, ihmetteli et kuka olis nii voinu tehä. julmaa. lopulta ne tuli sitte porukalla sanokmaan, että ''me ei haluta enää et pyörit meijän kaa''. pari vuotta myöhemmin yks niistä tuli juttelee niinku ei mitään. musta se tuntu pahalta, eikä olis huvittanu puhua ollenkaa sille. nykyään on tosi vaikee luottaa keneenkään, tutustua ihmisiin, koska menee aina lukkoon ja muistaa mitä kaikkee pahaa voi liian läheinen ihminen tehä, ja tuntuu että kaikki ajattelee, kuinka kamala tyhmä ja ilkeä ihminen mä oon, koska joku johon mä luotin petti mut kokonaan. ihmisten pitäis vähä miettiä miten sellanen vaikuttaa varsinki vaikeimmassa kasvuiässä olevalle nuorelle joka hakee hyväksyntää. en voi sanoa muuta, ku että se on todella julmaa.
anteeks, oli pakko saada se ulos. kiitos jos jaksoit lukea.
17.09.2006 18:07
5 / 9