marttyyrimallari-ttt
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
LIHAVAT MIEHET
Jokaisen ihmisen ystäväpiiriin kuuluu muutama LIHAVA ihminen. Yleensä nämä LIHAVAT toverit ovat hauskoja tyyppejä. Mutta14664Nimenhuuto
Kuka on vielä valveilla? "Alkaa jo vähitellen vituttaa" MarttyyriMallari-TTt12663Suosikkifilmit
Psyko (en voi samaistua ko. elokuvan henkilöhahmoihin, mutta yritän toki ymmärtää...) 1984 (joku sosiologi voisi sel31663- 15662
HIV-MIES
No niin, mitä minä sanoinkaan aiemmin tästä aiheesta? Kyllä nyt täytyy naistenkin hankkia niitä kortsuja käsilaukkuun. N7662Tanssimisesta puheenollen
Kuten pikku-myytikki ystävällisesti totesikin, niin suomalaisen puupökkelömiehen ei tasan kuulu mennä nolaamaan itseään26660Madonnan ns. konsertti
Ei inspiroi kahdesta syystä (jääkööt toinen niistä kertomatta, ettei tietyn vähemmistön edustajat riemastu), mutta jos h21659Mihin sosiaaliluokkaan kuulut
Olkaa hyvä ja vastatkaa kysymykseeni kirjakielellä. "Luokkarajat tullaan hävittämään yhteiskunnasta" Adolf Hitler11655Minna Canth
Jos joku ihmettelee miksi liput liehuu niin kerrottakoot, että tänään on Minna Canthin päivä. "Spiritistinen istunto"14655Feikkien uhrit
Suurin osa heistä on ansainnut kohtalonsa sata kertaisesti (ylimielisyys muita kohtaan, vittuilu ilman syytä, valehtelu,18655VIERAIDEN KULTTUURIEN PELKO SUOMESSA
Kautta aikojen me suomalaiset olemme suhtautuneet ulkomaalaisiin hyvin torjuvasti ja Afrikkalaisiin eritoten. Suomeen on10655Aikuistu Nightwish!!!
Eikö ole jo tarpeeksi jubailtu julkisuudessa tästä Tarjan erosta? Nyt on uusi kaunotar astunut remmiin ja homma toimii.4655Juutalaiset sodansytyttäjinä?
Hitler raivosi joka puheessaan, että juutalaiset kiihoittavat kansoja toisiaan vastaan ja toimivat siten sodansytyttäjin9654NAISPARIT
Täällä stadin syntisillä kaduilla liikkuu kaikennäköistä pipertäjää ja hiihtelijää. Yx erikoisimmista ilmiöistä ovat näm7653Mallailu-Foorumit boikottiin
Hyvää huomenta, Olen MarttyyriMallari-TTt ja olen joutunut kaltoin kohdelluksi lähes kaikilla mallailu-foorumeilla mihi4651Muistatko missä olit,
kun kuulit presidentti John F. Kennedyn salamurhasta, entä silloin kun Estonia upposi, tai syyskuun 11. päivänä 2001.13651Piereskelevät naiset
Mikään ei ole epäromanttisempaa kuin piereskelevä nainen. "Stop in the name of love, before you break my heart" Mart7650Pyydän anteeksi,
että suhtaudun silloin tällöin mallailuun fanaattisesti ja olen olevani kaikkitietäväinen, mutta eri asia on se, että mu2648MENETIN TUHAT EUROA!!!
Nyt menin liian pitkälle. Löin vetoa erään kaverin kanssa siitä että Kadi voittaa. Ei hän voittanut ja olen 1000-euroa v15648Yksi juttu vielä...
eli sen verran juttua vielä, että nimimerkki gek-ko on nainen ja hyvin viehättävä sellainen. "Ja ei hänen hauvakaan h4646