Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nea16
profiilit
nea16
nea16
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kipu on yksillöllistä,toisia sattuu toisia ei. Nenäkoru maksaa noin.20-35e liikkeestä riippuen. Koru sisältyy lävistyksen hintaan vaihtoehtoina tappi tai rengas.
10.06.2007 17:34
Hae edes injektioneula apteekista ja puhdistusainetta jos välttämättä tahdot itse tehdä. En tiedä mikä tämä nuppineula villitys on mutta tulehduksia voi aiheuttaa. Korvalävistyksien parantumisajat ovat n.5viikon maissa,ja sen aikana ei suositella vaihtamaan korua toiseen vaan pidetään tätä "ensikorua" koko parantumis prosessin ajan. Lävistystä pitää muistaa putsata säännöllisesti.
10.06.2007 17:32
Yleensä ei,joko kunnon rengas taikka sitten tappi,ja tappia suositellaan koska huuli turpoaa hieman.Mutta jos välttämättä tahtoo niin voihan ottaa mukaan liikkeeseen oman korun ja kysyä mahdollisuutta josko sais sen laitettua..
10.06.2007 17:27
Pystyy niistämään..miksei pystyis? :o
Itsellä on 4mm septum eikä mitään ongelmia ole ollut.
10.06.2007 17:23
Siis hintahan riippuu siitä minkälaisia lisäkkeitä haluat..Itsellä makso 30e kun laitoin kuiturastat,kestivät 6kk hiuksissa,itse laitoin ompelemalla ja kuminauhoilla osan. Hyviä kiinnitys ohjeita ja kuituja ym muuta hauskaa löytää netistä ja mm.cypershopin sivuilta,josta itse kyseiset tarvikkeet tilasin.
10.06.2007 14:12
Oma kanta on että ei alle 15-vuotialle lävistyksiä. Hoito ohjeet saat lävistäjältä kysymällä.
28.05.2007 09:09
menisi suuren yleisön eteen juttelemaan ongelmistani,menisin ihan paniikkiin,on jo ihan liian "kamalaa" puhua yhdelle henkilölle omista ongelmista.
28.05.2007 09:01
Lävistystä ei sais liikaa putsata. 2krt viikossa kannattaa suolavedellä putsata. eli 1-2dl kuumaa keitettyä vettä, ja 1rkl merisuolaa.. auttaa tulehtuneeseen lävistykseen muista putsasta tämän jälkeen vielä pelkällä vedellä.
19.05.2007 19:12
Sitten kun turvotus on laskenut niin olisi hyvä vaihtaa lyhyempää^^
19.05.2007 19:10
Hah..
Etköhän sä löydä sen oman tyylis pikku hiljaa..anna muiden puhua mitä tykkäävät, se on sun oma henkilökohtainen helvetti miten pukeudut,eikä muiden mielipideillä ole siihen sana valtaa^^
19.05.2007 19:08
Suositeltavaa on että ensimmäiset 2 viikkoa välttää saunomista ja uimista,tai jos on aivan pakko mennä sinne saunaan/uimaan niin muista putsasta hyvin saunomisen jälkeen ettei tulehdu.
19.05.2007 19:05
Eiköhän sitä ala itse pikku hiljaa alkaa tajuamaan että niitä jälkiä mitä viiltää ei tule koskaan saamaan lopullisesti pois,ne jäävät. Itse olen ollut ns."kuivilla" viiltelystä nyt n.kk verran,ei ole helppoa lopettaa mutta päivä kerrallaan, ja on hyvä kun saa puhua olostaan muille ihmisille eikä purkaa oloa teriin,tai mihin lie..Omat vanhempani silloin aikoinaan kun ensimmäiset viiltoni tein joskus 13v piilottivat kaikki mahdolliset terät ja tarkistivat kädet ja jalat etten ollut viillellyt. Viiltelyn lopettamiseen tarvitaan paljon "itsekuria" ja päättäväisyyttä,pitää kehittää joku muu keino purkaa pahaaoloaan... Sinä et voi vaikuttaa siihen mutta voit auttaa keksimään jonkun vastikkeenn viiltelylle.. itselläni se on nyrkkeily,hakkaan säkkiä niin kauan että on parempi olo,tai lähden lenkille,kirjoitan,piirrän.. mitä vaan kunhan en koskisi enään puukkoihin,sillä ne saavat pahaa jälkeä aikaiseksi, ja pahemmassa tapauksessa joudutaa tikit laittamaan. itsellä on hermoja vaurioitunut toisesta kädestä niin pahasti että en tunne vaikka kuinka nipistäisin.. ota selvää viiltelystä ja kerro tyttärellesi mitä kaikkea se voi aiheuttaa.. www.kelaa.com/punainen on masentuineille itseään vahingoittaville nuorille suunnattu keskustelu foorumi,suosittelen että näytät sen tyttärellesi.. sielä hän saa vapaasti puhua olostaa muiden nuorien kanssa..
19.05.2007 19:01
Jos sä ajattelet yhtää järjellä niin se on,vaikka ei ole läheisiä(yleensä on edes 1 tuttu,joka sekin luokitellaan tässä nyt läheiseksi.) varmasti aina joku jää kaipaamaan. Ja totta se on,voihan itsemurhan tehdä mutta silloinkin olet niin itsekäs ettet ajattele mitään muiden mielipiteistä sä AJATTELET vain OMAA oloa ja elämääs. Ei huomista kannata odottaa jos on aivan varma ettei sielä enään mitään elättävää ole,jokaisen oma päätös,mutta silti niin itsekäs teko.
13.05.2007 16:53
Karu totuus mutta se on itsekäs teko,jos sä välittäisit läheisistäs sä et tekisi sitä. Sä ajattelet pelkästään itsees,sähän helpolla pääset,lähdet karkuun. Mikä mä tässä neuvomaan kun itsellä samat ajatukset mutta mieti toisen kerran mitä aiot tehdä.
13.05.2007 14:24
Enpä taida muistaa.
En voi sanoa että mulla olisi enää äitiä tai isää. En muista heitä,eiväthän hekään muista minua.
12.05.2007 12:39
Abortti maksoi itselläni muistaakseni 90e..en ole varma..Mutta mieti tarkoin jos satut olemaan raskaana,haluatko pitää lapsen,antaa sen sijaisperheeseen tai sitten tehdä abortin.Itselläni ei ollut muita vaihtoehtoja kuin abortti,sairaus jota sairastan olisi voinut periytyä lapselle,siksi itse tein abortin. Muuten olisin pitänyt sen pikkuisen,mutta sekä omat vanhemmat että lääkärit olivat sitä mieltä että abortti oli mun kohdalla oikea ratkaisu vaikka helppoa ei ole sen jälkeen ollutkaan. Voimia ja mieti tarkoin.
12.05.2007 12:30
Syöt vähemmän ja liikut enemmän.
12.05.2007 12:21
Viiltely hauskaa? Ei ainakaan omasta kokemuksesta.Eikä se ole mukavaa. Ei omasta eikä läheisten mielestä.Itse olen viillellyt, ja edelleen viiltelen..Mutta en mä mene kadulla hihat ylhäällä ja huuda "KATSOKAA" mä pidän ne piilossa,ja jos tarve vaatii niin menen tikattavaksi ja sieltä taas ohjaataan yleensä muualle,koska ne tietävät/näkevät kuinka paha olo oikeasti on. Ei kukaan viiltele itseään ilman syytä,viiltely voi olla hauskaa jos kaveri porukassa jotkut ala-astelaiset niin tekevät ilman mitään syytä. Mutta ne ketkä viiltelevät eivät kailota sitä kaikille,eivät kehtaa kertoa muille,hyvä jos itselleen myöntävät sen tosi asian että nyt kaikki ei ole kunnossa. Itselläni meni pari vuotta ennen kuin pystyin itselleni kertoa tuon,ja siitä meni muutama kk kun muutkin sen saivat tietää. Mukavaa se ei ole,kädet ja jalat paskana..Kesällä ei voi olla edes toppi/t-paita päällä vaan pitää kulkea kuumassa hupparissa kun muut uivat kavereiden kanssa.. Haluan sanoa teille jotka viiltelette,lopettakaa ja hakekaa apua,helppoa se ei ole mutta aina kannattaa yrittää.
12.05.2007 12:19
Huoh..
Mä olen itse päättänyt kun mä joskus menetän loputkin voimat tähän elämään,mä lähden yksin.Teen sen paikassa jossa olen yksin,kukaan ei löydä mua muutamaan viikkoon/kk.. Mä tiedän itse kolme ihmistä jotka suunnittelevat lähtevänsä yhdessä,mutta miksi niin?pelkäävätkö he kuolla yksin,näkeväthän he sielä jossain sitten kuoleman jälkeen.Ja uskon että näistä kolmesta ainakin yks on sitämieltä että ei halua jäädä yksin elämään,vaan tekee sen muiden takia. Siksi minä olen päättänyt näin etten kerro ajankohtaa kellekään,vaan se tulee arvaaamattomana yllätyksenä kaikille,olen pohtinut kuolemaa ja pois lähtöä monet kk vakavasti,olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ajatukset,keinot,muiden tunteet kun olen kuollut..Olen ihmetellyt ja kysynyt,itkenyt ja nauranut.. Pystyn onneksi puhumaan niin omalla perheelle kuin lääkäreilleni avoimesti näistä ajatuksista,osastolla olen miettinyt näitä asioita muiden "sairaiden" kanssa.. Mutta tässä hieman mun ajatuksia..
Hieman sekava teksti taas...
12.05.2007 12:08
Vai että liikunta ja oikea ruokavalio estäisivät masennukset. Et taida tietää mitään koko sairaudesta,joten älä ala neuvomaan.
07.05.2007 10:05
2 / 4