nea16
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
62
nuorena kuollut
kaverin pikkuveli(12v) hirtti ittensä. siitä on tosin hetki aikaa.. mutta sain tänään kuulla. :( laitto miettimään mikä226765Kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi ehkäisyn lopetettuanne?
Hei Tahtoisin kysyä teiltä ketkä olette lopettaneet ehkäisyn, kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Itse lopetin kk si143452Abortti
Lueskeltuani tätä palstaa, en voi kuin nauraa.. Abortin tekeminen on jokaisen oma asia, se ei ole rikos. Tunnen monia na451281helvetti perheessä
mä en tiedä kuuluuko tää nyt tänne, mutta ajattelin nyt kuitenkin tän tänne kirjoittaa.. eli mun perhe, siihen kuuluu mi21271Tien päässä.
Olen 17-vuotias nuori nainen, olen sairastanut vakavaa masennusta jo 3,5 vuotta joka pahenee päivä päivältä. Toki on väl8917kieli lävistyksestä:)
perjantaina oisin menossa hakemaan kieleen lävistystä tre:n putkasta. haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä ketkä ovat s1491Koulussa koneella
Onko mitään lakia missä kerrotaan kuinka paljon saa päivässä olla koneella koulussa ilman taukoja? Tätä ollaan mietitty1310Kotiäiti töitä vailla
Hei Olen 20-vuotias pienen lapsen äiti, etsin kotona tehtävää työtä. Asun pirkanmaalla. Esim. Kirjoittaminen on lähell0295Lapsenvahtia vailla?
Olen 19-vuotias luotettava,tunnollinen ja lapsien kanssa hyviin toimeentuleva nuori nainen, joka odottaa esikoistaan. S0160Lastenhoito apua sastamala/tai muuta
Tässä olen hoitovapaalla, ja ehtisin omien (2) lapsen lisäksi hoiteleen vielä yhtä-kahta lasta. Jos kaipaat lapsellesi h0128