Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nea16
profiilit
nea16
nea16
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen itse laittanut molemmat lapset aivan vauvoina omaan petiinsä nukkumaan, yöllä vaan nostanut viereen syömään. Mielestäni vanhemmilla on oikeus kahdenkeskiseen läheisyyteen, ja lapsi saa läheisyyttä muulla tavoin mm. se imetys, ja päivisin ehtii tankata läheisyyttä syleilyllä yms.
Jokainen pari tekee omat ratkaisunsa, mutta mun mielestä lapsi kuuluu omaan sänkyyn nukkuun.
17.01.2012 13:43
Meidän esikoinen on Aava. Ja kuopus on Usva... Aava on mielestäni tosi kaunis nimi :)
Unna on kanssa kaunis, ja erikoinen nimi
11.07.2011 19:10
Itse olen nyt 21vuotias, mutta kotona vielä asuessani 17vuotiaana en saanut mitään määrättyä viikko tai kuukausirahaa. Vanhemmat ostivat toki vaatteet, ja maksoivat välttämättömät: lääkkeet, ruuan. Sillon tällöin sain jonkun pienen summan 10-25e. Jonka säästin koulukirjoihin, bussikorttiin. Karkit ja herkut vanhemmat maksoi, mutta niitäkin saatiin meidän perheessä vain "herkkupäivinä" eli yleensä perjantaisin saimme valita jonkun karkki tai sipsipussin. Omilla säästöillä ostin sitten meikkejä, puhelinsaldoa(prepaid liittymä) yms. Joita en kuitenkaan joka kuukausi ostanut. Olen kovasti kiitollinen tälläisestä järjestelystä vanhemmilleni, sillä muutin 18v pois kotoa, ja penniä sai venyttää ruokaan ja oppi samalla katsomaan mitä ostaa ja mitä ei. Oma lapseni on nyt 7kk, ja aion ottaa samanlaisen käytännön rahojen suhteen hänen kanssaan kuin itsellä on lapsuudessa ollut, säästöillä saa ostaa mitä haluaa, mutta joka viikko ei sitä uutta paitaa ostella.
02.10.2010 12:12
Alle viikon ikäisenä mentiin jo neidin kanssa kauppaa, ja eikä mitään ole tullut koskaan. Ostoksilla ollaan pidemmälläkin käyty kuin kotikunnan lähikaupassa :D Vaikka neuvolassa neuvottiin eka viikko olemaan kotona, niin ei kaikkea tarvitse noudattaa iha pilkulleen. Turha sitä on kotio jäädä vauvan takia, vastustuskykykin paranee kun lähtee rohkeasti kotoa välillä liikkeelle
04.12.2008 16:25
Meillä neiti nukkui ensi kerran 3viikon ikäisenä ulkona 20min. Ennen sitä käytettiin ulkona 5-10 min kerrallaan totuttamassa. Nyt nukkuukin jo melkein 3tunnin päikkärit ulkona. :)
04.12.2008 16:20
Itse syönyt 4vuotta e-pillereitä, enkä kertaakaa ole missää tutkimuksissa käyny, enkä mene, vaikka on pyydetty. Menen sitten kun nään itse siihen tarvetta.
02.12.2008 18:50
Tätini joka on 22v, seurusteli monta vuotta 60 vuotiaan kanssa, Ikä ero ei ole mikään syy kenenkään syytöksiin, ellei toinen osapuoli ole alaikäinen. Itsekin olen aina tapaillut,seurustellut vähintään 4vuotta vanhemman kanssa. Ja hyvin on suku ottanut vastaan aina. Sen verran pitäisi vanhempien luottaa lapsiinsa, varsinkin jos tuovat "kumppaninsa vielä näytille, ja osoittaa että liikkuu turvallisessa porukassa.
02.12.2008 18:44
itse otin 15-vuotiaana molempiin nänneihin lävistykset tampereen putkassa,makso yhteensä 50e,enkä tarvinnu edes huoltajanlupaa silloin. Sattu,mutta ei liikaa.
28.05.2008 13:53
Kyllä siihen varmasti jonkinlaisen korun saa mikä näyttää järkevältä:)uskoisin ainakin
04.03.2008 11:55
No korujakin on niin monenlaisia,osa koruista on värjättyjä osa ei.
04.03.2008 11:53
No itsellä on tällä hetkellä varmaa 10lävistyksen "reiät" naamassa,kaikki ovat ollees poissa yli vuoden ja osasta menee koru vieläkin läpi,osasta menis jos oikein jaksais tunkea ja osasta ei mene vaikka kuinka yrittäis,umpeutuminen on ihan yksillöllistä,ja reiän jälki himmenee ajan kanssa.
04.03.2008 11:52
madmax tattoo ja putka ovat todella mukavia paikkoja,igorssiin ei kannata mennä,halpa mutta ei hyvää ammattitaitoa.
14.02.2008 15:56
http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=136_290&items_id=11343
tuolta saattaisi löytyä
14.02.2008 15:54
voi sen pois ottaa,kunha ei ole tulehtunut muuten reikää jää mätää ja sen jälkee se on sitten kipeä jne..Kyllä sitä kannattaa vähän putsailla ettei sinne likaa mee/jää,avohaavahan se on.reikä menee umpee toisilla samassa päivässä korun pois oton jälkeen,toisilla ei ehkä koskaan.
14.02.2008 15:53
niin samaa olen itsekin miettinyt..tarvitseeko sitä syytä olla itsemurhaan..ei mun mielestä.tässä asiassa ärsyttää eniten se että toilotetaan että kyllä asiat järjestyy,on vielä elämä edessä ja kaikkea hienoa koettavana..olisikohan..enpä usko.puhuit hyvin ja ilmaisit mielipiteesi mielestäni todella hyvin.
03.01.2008 18:09
http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=136_290&items_id=11343 tuolta olen tilannut.
02.01.2008 23:59
Entäpä jos asiat eivät järjesty? Kysyit miksi joku haluaa tehdä itsemurhan,siihen on varmasti tuhansia vastauksia.Joku kärsii masennuksesta,joku vihaa itseään niin paljon että tahtoo kuolla pois muiden silmien alta,joku on kiusattu/syrjitty,jollain on vakava sairaus,sairaus johon kuolee jossai vaiheessa..lista jatkuisi vielä monta riviä. Olen itse käynyt 4vuotta jo puhumassa psykologille,lääkkeet lopetin tossa vajaa 5kk sitten,niistä ei ollut mulle mitään apua,yhtä hyvin voin olla syömättä niitä,en itse tunne että puhuminen ammattiauttajalle olisi helpottanut oloani.jotenkin vain olen jaksanut,välillä olen maannut sairaalassa,ja osastolla lukkojen takana,mutta oloni on aina yhtä paha.Istuin tuossa pari viikkoa sitten yhdessä äitini kanssa psykologilla,hän tuli mukaani..HÄn myönsi että pelkää jatkuvasti mitä teen seuraavaksi,hän tietää että tahdon kuolla,niin tietävät monet muutkin.en tunne että jään jostain paitsi jos satun pian kuolemaan,en mieti elämää eteenpäin,tiedän etten kestä vastoinkäymisiä.tahdon vain että pian pääsen nukkumaan ikuista,rauhallista unta,mullan alle..
02.01.2008 14:25
En tiedä onko se voimasta kiinni no joo,tahdon voimasta..itse olen miettinyt,yrittänyt itsemurhaa,ja vieläkin se käy useasti mielessä.en itse ole koskaan ajatellut minne päätyisin jos itsemurhaan päädyn,niin kuolen,mut haudataan ja mun on hyvä olla,niin mä toivon. ihmisten,keillä on oikeasti paha olla(vaikea ja pitkä masennus,vakava sairaus esimerkiks.) on oltava oikeus päättää omasta elämästään,mä olen itse ehkä niin saatanan itserakas mutta mä en jää tänne kenenkään muun takia,mä haluan vain pois pahasta olosta.....
30.10.2007 12:37
Igors mm järjestää lävistyskursseja ( www.siperianhurtta.fi) Tsekkaa sieltä.
22.07.2007 14:47
No mm. Putkatattoos,igors,madmax noista liikkeistä saa ainakin lävistyksiä. Ja aina voi googlettaa :D
Kulmakoru ei tulehdu jos osaa putsata sitä.Ulos saattaa kasvaa renkaalla helpommin joten kannattaa tapilla ottaa.
22.07.2007 14:46
1 / 4