Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

  1. on tärkeä osa parisuhdetta. Minä tiedän kun olen elänyt huonossa parisuhteessa vuosia. Parisuhteessa jossa käydään valtataistelua. Akka työtön ja saa kuulla jatkuvasti olevansa elätti. Ei se oo mukavaa. Vaan nytpä akka sai työtä ja saa ihmisarvonkin. Harmi vaan että pitää muuttaa kauas kotoa. Eteenpäin elävän mieli sittenkin..harhauduin tässä näihin omiini... siis silloin kun kunnioitetaan toinen toistaan, niin eikö silloin myös toimita niin, että itsellä ja toisella on hyvä olla
  2. 4 / 27