pc1

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
- Mistä johtuuettä niin moni venäläinen nainen ja suomalainen mies heti naimisiinmenon jälkeen eroaa? Aloin tässä vaan pohtimaan kaikk41054
- Maksetut sotakorvauksetNiin kun neuvostoliitto vuonna 1988 lopulta suorasanaisesti myönsi aloittaneensa talvisodan jota se oli vuosikymmenet ki141002
- Ei kertakaikkiaan natsaa..joo siis olen 27v mies ja en ole kertaakaan seurustellut saatika sitten mitään sänkyjuttuja harrastanut, tilanteen tekee9981
- Matchistä vielä....Joo tästä kyseisestä sivusta on ennenkin kysytty mutta ajattelin nyt tässä ottaa taas esille tän ja kommentoida vähän tä5980
- 31v. Peli menetetty..Niin ikää on jo 31v ja koskaan en ole seurustellut, onko peli jo menetetty lopullisesti? Ainakin itse uskon niin että jo107952
- Mielipiteitä?Joo siis laitoin tossa ilmoituksen treffipalstalle ja siihen vastasi sitten nainen joka on kotoisin ukrainasta. Hän tode10948
- Sä särjit mut..leikit mun tunteilla vaikka koko ajan väitit toista. Uskottelit mulle rakkautta mutta vain entinen sulla mielessä oli. S2927
- Ikisinkun tilitysNoniin taas me sinkut jouduttiin tänään töissä tekemään ylimääräistä kun nämä perheelliset ja pariutuneet olivat lähtene4909
- Corolla -86 konevikako?Juu siis tuli tossa ostettua legendaarinen orkkis corolla, auto pelasi pari päivää ihan normaalisti mutta nyt siinä on a8888
- Yksityiseltä osto?Niin kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin ollaan ostamassa taloa yksityiseltä, nyt kauppaan on tullut mutkia ja haluaisin6867
- Sydän tuskaa huutaa..Hyvät ennustajat ja muut lukijat. Ei ole sitten löytnyt sitä naista jota minulle eräs nimeltä mainitsematon ennustaja mi11851
- Sydän tuskaa huutaa..On siitä jo kaksi vuotta kun yhtäkkiä päätit kertoa etten ole oikea sinulle, sitä ennen yritit kylvää riitaa ja saaa min2829
- Vaatimustaso..Niin sinkku kun olen ja oma profiili on jossa etsin kumppania tositarkoituksella, mutta vuoden verran profiilini on ollu6819
- Huomio Pohjanmaa!Nyt aloitetaan porukalla kansanliike tax freen ja jatkuvan laivaliikenteen palauttamisen puolesta. Tämä maa on todella k7771
- Flirttailu..joo tämä on kyllä tyhmä kysymys varmaan monelle mutta kun kerran olen vasta aloittelija tälläkin alalla niin kysyisin te2736
- Naisten vaatimustasosta...Niin mulla ollut nyt taas profiili aktiivisena jonkun aikaa, välillä oli pois vastaamattomuuden ja huijausviestien taki21724
- Migreeni rajoittaa normaalia elämääHei kaikille. Kärsin migreenistä jo ala.aste ikäisenä ja sitten yläasteen jälkeen se loppui vuosiksi, mutta aloin saada3718
- TiedostonsiirtoMoikka. Niin ostin tossa uuden koneen ja vanhasta koneesta pitäis saada siirrettyä tiedostoja c asemalta uudelle koneell15711
- Tiina joutaa pihalle!Manipuloiva tyyppi. Puhuu paskaa selän takana, esim. alkuviikosta puhui saulin kanssa paskaa jussista. Ihme tyyppi ja m5683
- Syy sinkkuuteeni..Jeps. Jatkan tässä vielä aiemmin kirjoittamaani tekstiä ja kirjoitan vähän muutamia syitä jotka mahdollisesti voisivat v2662