pc1

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
V40 vm99 vai 00?
Niin kyselisin tässä semmoista kun autoni V40 on otettu käyttöön 17.12.99. Niin onko auton vuosimalli tuolloin 00 vaiko2658Mielipiteitä?
Moikka! Työpaikallani on ollut jonkin aikaa uusi siivooja ja jo heti alussa hän tuntui kiinnittäneen minuun huomion, min1638Masennusko taas?
Moikka! Aattelin tässä alkaa kirjoittelemaan kun en untakaan saa. Siis asiani on se että olen normaali työssä käyvä 205609Miten saa pois?
esim. googlelta haetut jutut pois välimuistista kun ne jää sinne näkyviin kaikki mitä sieltä on hakenut? Sitten joillaki4597Naisten vaatimukset...
aivan mielettömiä. Ei tällainen tavallinen työssäkäyvä rauhallinen mies pysty vastaamaan haasteeseen.. Pitääkö tässä oik22593Huuhkonvuori?
Morjens! Olisko kellään tietoa onko kyseinen paikka enää olemassa? Siis paikka oli joku leirintä-alue olisiko ollut lepp3587Kelpaanko enää kellekkään??
Niin kelpaako tällainen 30v seurustelematon kundi enää kellekkään naiselle tässä vaiheessa vai onko peli ns menetetty el36584Karjalan palautus
on aika epärealistinen juttu koska venäjä on rakentamassa kaasuputkea koiviston satamasta saksaan ja myös öljynkuljetuks5564S40 vaihteistovikako?
joo elikkäs autossani S40 automaatti -01 on ilmennyt seuraavia vikoja: Auton käyntiin laittaessa menee hetki niin jostai0541Miks parisuhteessa olevat pettää??
Niin näin katkerana ikuisena poikamiehenä ihmettelen tuota parisuhteessa olevien elämää että petetään toista heti kun si27529Viking Xprssillä töykeä palvelu!
Olin tässä jokunen vuosi sitten kaveriporukan kanssa xprssillä päiväristeilyllä ja sain todeta matkan jälkeen että käyt19513Tankki täyteen
Niin tietäiskö joku missäpäin hämettä kyseinen sarja kuvattiin? Oliko ikaalisissa vaiko viljakkalassa? Missähän tuo huol4504Hiljainen on nyt in
Tällä hetkellä mitään sanomaton hiljainen hissukka nurkassa istuva mies on naisten mielestä in. Huomattu on baarissa kä12494Nordea pisti kapuloita rattaisiin..
Niin myin tuossa hetki sitten asuntoni koska se oli liian iso ja kallis ylläpitää yhdelle ihmiselle, no tarkoituksena ti12458Seurustelemasttomuus katkeroittaa!!
Koittakaa oikeesti te monien kanssa seurustelleet ja naimisissa/kihloissa olleet joskus ymmärtää meitä ikisinkkuja jotka22454Tehkää nyt naiset hyvänen aika niitä alotteita...
tekin joskus. Ihmettelen kun kuvan laittamisen jälkeen profiilini käkijämäärä lisääntyi huomattavasti, joka päivä ainaki22426Minkä takia?
suomi ei ole koskaan sodan jälkeen tähän päivään asti vaatinut suorasanaisesti luovutettuja alueita takaisin? Olen aina2425Muutto eri osoitteeseen?
Juu olen siis muuttamassa parin kuukauden sisällä kotoa vuokralle ja tiedustelisinkin kun minulla on tuo kannettava tiet2419Outo uni...
Näin tässä menneenä yönä unen jossa sain kirjeen kotia joka oli eräältä naiselta jonka kanssa minulla oli "lyhyt suhde"1419Nyt rupeaa pikkuhiljaa riittämään!
Joudun kyllä poistamaan profiiliin koska ei naiset vastaa asiallisiin viesteihin sanallakaan! Haen siis tositarkoituksel8397