Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...tuplana melkein sama kun kone temppuilee...=)
24.08.2005 14:47
Täällä monet niin kovasti mainostavat kuinka kallista muonaa koirilleen tarjoavat. Ovatko tavallisen marketin koiranruuat sitten todellakin niin huonoja, että niitä ei lemmikeille saisi antaa? Itse olen koiralleni antanut molempia, kalliimpaa eläinkaupan muonaa ja sitten myös näitä halvempia papuja.
24.08.2005 14:46
Kaikki tuntuvat niin kovasti täällä mainostavan sitä, kuinka kallista muonaa omille koirilleen tarjoavat. Ovatko tavallisen marketin halvemmat ruuat sitten todellakin niin huonoja ettei niitä saisi koiralle edes antaa? Itse olen koiralleni ostanut molempia, kalliimpaa eläinkaupan muonaa ja sitten myös ihan Pirkka-papuja.
24.08.2005 14:33
...www.rottweiler.fi? Siellä on linkit tosi useaan kenneliin. Oulussa ja Torniossa on ainakin rotikkakennelit, varmasti myös lähempänä =)
24.08.2005 11:56
...jäi mieleen. Se oli niin hellyyttävä sen kömpelön kävelytyylinsä kanssa. Onneksi se tuki auttoi, eikä tarvinnut lopettaa, ja saipa vielä uuden kodin sen pikkupojan luona =)
24.08.2005 09:59
...sitä kokeilla joskus myöhemmin meidän Riston kanssa, kun itsekin olen tuota tanssia harrastanut =) Ei tietysti ole varmasti ihan samanlaista kuin jazztunnit...=P
23.08.2005 21:57
...odottaa, että kasvat vielä vähän ja pääset muuttamaan omaan asuntoon, jossa ei ole allergikoita ja koiran pitäminen on muutenkin sallittua. Kuulostaa tylsältä, mutta tiedän tuntemuksesi koska itse olen ollut samassa tilanteessa: aina olen koiran halunnut, mutta kotiini sitä ei otettu vaikkei allergisia ollutkaan. Nyt vasta 21-vuotiaana sitten hankin poikaystäväni kanssa oman koirulin. Sinun tulee myös huomioida se, että koiran omistaminen merkitsee vastuuta ja huolenpitoa sen koko eliniäksi. Entäpäs kun peruskoulun jälkeen lähdet opiskelemaan? Silloin ei esim. välttämättä ole mahdollista ottaa koiraa mukaan opiskeluasuntoon, ja koiran hoito siirtyy jollekin muulle. Ehkä kannattaa odottaa vielä, että pääset elämässäsi "selvemmille vesille", eli tiedät, mitä tulevaisuudessasi teet ja missä, ja miten koira siihen kuvioon sopisi.
23.08.2005 12:51
...westi tykkää hulluna saunoa =) Se on aivan yli-innokas siihen touhuun, istuisi löylyissä kauemmin kuin useimmat ihmiset.
23.08.2005 11:06
...että on välillä tuollaisiakin viestejä. Itsellänikin on pentu jossa on pariakin terrieriä, onhan se välillä aika riiviö ja ihmiset jo etukäteenkin varoitteli että ei sen kanssa pärjää, mutta kyllä ne hyvät hetket korvaa kaikki sekopääkohtaukset joita se joskus saa =) Välillä on niin ihana enkeli.
Älä muiden puheista välitä, itse tunnet koirasi parhaiten, ja jos se pentuna on jo kiltti, tuskin se kovin riiviöksi myöhemmin edes alkaa=)
23.08.2005 10:47
...seropilla korvat nousi muistaakseni siinä 2,5-3 kk:n iässä. Emo on suomenpystykorva. Sen veljellä tosin,joka on samasta pentueesta, korvat nousi myöhemmin. Varmastikin on myös koira- ja rotukohtaista milloin ne nousee.
23.08.2005 10:40
...Empun juhlapäivänä! Toivottelee Marita ja Risto-koiruli(4kk) Keski-Suomesta
23.08.2005 10:18
...ajattelin jo että kukaan ei minulle vastaa =) Juu, samojedeista kiinnostuin jo varmaan pikkutyttönä, ne kun näyttää aina niin ystävällisiltä ja on ehkä kaunein rotu minkä tiedän. Onko sinun koirasi narttu vai uros? Minkälainen koulutettava on ollut? Itse olen ajatellut uroskoiraa. Tällä hetkellä minulla on nelikuinen seropipoika, joten ihan heti en ole toista koiraa ottamassa. Mutta on kai hyvä alkaa tehdä "tutkimustyötä" jo hyvissä ajoin =)
23.08.2005 10:09
...on sellainen lasten laululeikki kuin Bingo,en sit ole varma oliko se kissasta vai koirasta...Ja sit oli joku Pongo-laulu.Joku biisi meni että "Oi katsoppas vaari tuota hauvaa,mi' ikkunasta kurkistavi..." En sit muista oliko se jompi kumpi noista edellä mainituista.
23.08.2005 09:48
...käy kysymässä siltä perheeltä?
22.08.2005 15:05
...vai suojeleeko? Aika useat koirathan vieraiden ihmisten tullessa omalle reviirilleen (kotiisi) pyrkivät suojelemaan sitä ja ajamaan tunkeilijat pois. Näin ajattelisin.
22.08.2005 14:24
...siihen leikkaukseenkin ole joku ikäraja, ei kai ihan pikkupentuja aleta nipsimään? En kyllä vielä olisi viemässäkään leikkaukseen, ajattelin vain kysäistä.
22.08.2005 14:17
...saa jännittää milloin se sen pökäleen pudottaa omille kintuilleen. Vielä kuitenkin onnistunut toimittamaan ihan siististi vaikka välillä aika hazardilta näyttääkin kun se siinä huojuu kolmen koiven varassa =P
22.08.2005 13:46
...onnellinen =) Kai tuo meidän poju sitten luulee olevans ajotenkin supermiehekäs kun kaiken tekee koipea nostamalla. Pissaako sinun uroksesi siis niin kuin tyttökoirat? Aikasta outoa.
22.08.2005 13:42
...olen tehnytkin, eli selättänyt sen yleensä heti jos ei sitä EItä usko. Vähän aikaa se saattaa jatkaa, ja vielä selälläänki yrittää joskus purra ja hampaita näytellä, mutta kyllä se lopulta alistuu.
22.08.2005 11:40
14 / 14