Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

122

Kommenttia

279

1. Luonnetesteistä ja kastraatiosta

Kaipailisin tietoa sekä luonnetesteistä että uroskoiran kastroinnista. Kiinnostuin luonnetestin teettämisestä koiralleni
    Koiramaiset pulinat
    6
    342
  2. Terävää...

Jos epäilee koiran syöneen jonkun terävän pienen esineen, esim. pikkiriikkisen lasinsirun tai metallinpalan, oliko jotai
    Yleistä koirista
    3
    331
  3. Rotu hakusessa

Olemme avopuolisoni kanssa alkaneet harkita toisen koiran ottamista n. 1-2 vuoden kuluttua. Rotu ei vielä ole selvillä,
    Koiramaiset pulinat
    7
    330
  4. Mikä kasvi?

Eli auttakaas nyt viherpeukalot. Taloyhtiömme pihassa on pensaskasveja joissa on tummansinisiä marjoja (näyttävät melko
    Koiramaiset pulinat
    6
    329
  5. ATK-nerot, auttakaaaaa!!!!!

Apua, sain juuri megapitkän mailin kirjoitettua ja kuin aloin liittämään siihen kuvaa, onnistuin hävittämään koko mailin
    Koiramaiset pulinat
    6
    312
  6. Taas se alkoi...

...nimittäin oksentelu. Eilinen meni ilman yökkejä, mutta yöllä taas alkoi, ja olipa parit oksennukset tullut sillä väli
    Koiramaiset pulinat
    14
    309
  7. Mitäs tänne?

Kuinkas on uusi vuosi alkanut tällä palstalla? Itse en ole kiireiltäni ehtinyt täällä käymäänkään. Mitenkäs joulun aika
    Yleistä koirista
    3
    305
  8. Suuri huoli....

Nyt on viime päivinä ollut suuri huoli koirasta. Kävimme lääkärissä pissassa olleen veren takia johon saimme antibiootit
    Yleistä koirista
    1
    304
  9. Pikaisia vastauksia!!!

Äsken tuossa lenkkeillessämme koira nappasi pyörätien varresta kuivuneen kuolleen kalan!!! Kovasti yritin saada sitä luo
    Koiramaiset pulinat
    3
    297
  10. Jyväskylän näyttelystä...

Kuinkas moni on viikonloppuna tulossa omien koiriensa kanssa näyttelyyn? Ja mitä rotuja olette tuomassa? Ihan mielenkiin
    Yleistä koirista
    0
    293
  11. Tofua!

Olen tekemässä täytettyjä paprikoita joihin ajattelin laittaa myös tofua. En ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Voinko la
    Koiramaiset pulinat
    5
    274
  12. Ei riitä huumori ei....

Mikähän nyt mahtaa olla homman nimi. Olen pulitoistavuotiaan uroskoirani kanssa kotopuolessa vanhempieni luona käymässä.
    Koiramaiset pulinat
    1
    272
  13. Antoine de Saint-Exupery

Mistähän löytäisin Antoine de Saint-Exuperyn Pikku-prinssin latinan- tai thaikielisen version? Mielellään netistä. Tai m
    Taide ja kulttuuri
    0
    271
  14. Voihan limakakka....

Vaivoja kerrakseen...On taas vissiin Canicurin paikka. Koira sitten äsken teki kookkaan läjän lattialle, ilmeisesti ei p
    Koirat
    0
    265
  15. Kastrointi ja uusi pentu

Aion viedä koirani kastroitavaksi vielä tämän kesän aikana. On myös mahdollista että taloon tulee uusi urospentu syyskuu
    Koiramaiset pulinat
    2
    264
  16. Canikurista

Ohjeissa lukee että pitäisi antaa tabletteja neljä kertaa vuorokaudessa kahdeksan tunnin välein. Minun matikkapääni ei v
    Yleistä koirista
    2
    260
  17. Hammaspeikot

Aloin pohdiskelemaan, kun tuossa luin aikaisempia ketjuja joissa puhuttiin reikiä aiheuttavasta bakteerista. Itselläni
    Suun terveys
    2
    259
  18. Kastroinnista...

Suunnittelen tässä vieväni uroskoirani kastrointiin jossain vaiheessa. Minulla ei ole kokemusta leikkauksen käyneistä le
    Koiramaiset pulinat
    2
    258
  19. Samojedit, berninpaimenkoirat, dalmikset, lapinkoirat....

Antakaapas hyvien ja luotettavien ko. rotujen kasvattajien tai kenneleiden nimiä. Olen aikeissa ottaa toisen koiran n. 1
    Yleistä koirista
    3
    256
  20. Ensimmäinen rokotus

Voiko pennulle antaa ensimmäisen rokotuksen ennen kolmen kuukauden ikää? Siis esim. viikkoa ennen?
    Yleistä koirista
    3
    252