jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Äidin ja Isän salaisuus
Kysymys on hiukan outo. Tosin ei ymmärrä mihin tämän laittaisin. Pariskunnalla kolme alle kouluikäisiä lasta. Nuorimma21000Work permit Työlupa
Apparently, a new rule is being planned for those who have a work permit from the EU region. If you work in Finland, tha1995Viikko metsässä
Kun olette vaeltamassa niin onko teillä kakkalapio? Vai miten hoidatte homman?14970- 4945
- 3943
vr-lasit ja suoratoisto
Voinko kytkeä vr-lasit suoraan videokameraan? Eli tehdessäni liikesarjoja kameran edessä näkisin itseni laseista kuten t0932Suomessa suomi24.fi entä ruotsissa
[email protected] Suomi24 on Suomen suurin sosiaalisen median palvelu. Onko ruotsissa vastaavaa? Onko se pelkästää1926Lopetitko esikurssin jälkeen
Kiinnostaisi tietää miksi niin harva jatkaa harrastusta kurssin jälkeen. Miksi lopetit? Mitä seurat tekee saadakseen por6910Kuoleman jälkeen minne?
Jos ei tule kuolleeksi sodassa. Eikä muutenkaan niin että pääsisi paratiisiin niin minne joutuu?2902Yrityksen siirto yhdelle lapselle.
Minulla on kolme lasta. Puoliso on kuollut. Leskeksi jäätyäni perustin yrityksen. Miten siirrän yrityksen yhdelle lapsel9896Prepaid liittymän viestien odotus
Kuinka kauan prepaid liittymään läheteety säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä ve2887Liitot etelänavalla
Jossain marssiin tehtäviä matkoja käsittelevässä jutussa mainittiin että muuten vieraat ihmiset voisi mennä matkan ajaks2873- 11867
- 0854
Etelämantereen tutkimus
Jossain marssiin tehtäviä matkoja käsittelevässä jutussa mainittiin että muuten vieraat ihmiset voisi mennä matkan ajaks3816Tukholman valkoinen
Katselin telkasta ruotsalaista remppaohjelmaa. Kohteena oli vanha talo Tukholmasta. Siinä oli käytettiin väriä "Tukholma1812Isänä avoimessa suhteessa
Ajatellaanpa että olet aviomies avoimessa suhteessa. Siis sinulla ja vaimollasi on seksisuhteita muihin ihmisiin. Mutta5795Kuka asuu asunnossa.
Muutin asuntooni kuukausi sitten. Nyt olen kuullut että edelliset asukkaat eivät ole tehneet osoitteen muutosta ja olisi4795Vaellus Puolassa
Onko kokemusta millaisia vaellusreittejä on Puolan puoleisilla Tatra vuorilla? [email protected] Millaisia majoitus0785- 2784