Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. Irina Rakhmanov 9.komppania

Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?
    Venäjä
    5
    363
  2. Solussa yly 255 merkkiä

Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat
    Excel
    2
    355
  3. 5x mekkaan päin

Nyt liitteessä kerrotaan vitsistä jota ne ei halua julkaista. No mikä se on?
    Vitsit
    0
    352
  4. Alasti Alpeilla?

Olisi kiinnostusta saksan suuntaan missa alastomuus on paljon yleisempää. Onko kokemusta naturalisteistä jotka vaeltelev
    Luonto ja retkeily
    2
    329
  5. Purjeveneellä Tallinnasta Helsinkiin

Sain Facebookiin mainoksen? kilpapurjehduksesta Tallinnasta Helsinkiin. Tapahtuma olisi noin kuukauden päästä. Mukaan pä
    Viro
    16
    327
  6. Muotiviikko palaa Pariisiin 25. heinäkuuta - 3. lokakuuta 2023.

En ollut paikalla mutta katselin uutisista. Huomasinko oikein? Mallit kävelivät vauhdikkaasti ja määrä tietoisesti. Enn
    Naisten muoti
    3
    325
  7. Prepaid liittymän kasaantunut raha

Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä
    Liittymät ja palvelut
    5
    319
  8. Tiedosto .jpg sisällön muutos

Saan avattua kuvatiedostoja Notepad ohjelmalla. Avautuu tyypillistä merkki jonoa. Voinko lisätä sinne omia rivejä ilma
    Ohjelmointi
    37
    318
  9. II-luokan mitalli

Hei Onko siis niin että sotilaille jaettu Mannerheimin risti oli itse asiassa II-luokan ansio?
    Isänmaallisuus
    2
    316
  10. Leena Lepukka

Hei Lepukan Leena, olit aikoinaan Nordeassa töissä. Olisi hauska tietää mitä sinulle kuuluu? Tai jos joku tietää tai tun
    Etsintäkuulutus
    3
    310
  11. Vain yksi käsi slow-watches

Hei, onko kokemusta noista yhden viisarin kelloista? Vain posti myynnistä https://fi.slow-watches.com/?goto=FI
    Kellot
    8
    309
  12. Lupa työskennellä

Jos EU ulkopuolinen henkilö saa työluvan suomeen. -Onko henkilö sidottu siihen yhteen työnantajaa? -Saako vaihtaa toimia
    Maahanmuutto
    29
    307
  13. Lukumääräneutraali avioliitto

Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä lukumaaräneutraalista avioliitossa asuvilta ihmisiltä. Siis vähintaan kolme
    Avioliitto
    1
    305
  14. Ikuinen hautapaikka

Heräsi tet-harjoittelijan kanssa juttelu hautojen kestoajasta. Nykyisin ne käytännössä vuokrataan määrä ajaksi. Jonka jä
    Kahvikeskustelut
    5
    302
  15. Arbeitserlaubnis Työlupa

Offenbar ist eine Neuregelung für diejenigen geplant, die eine Arbeitserlaubnis aus dem EU-Raum besitzen. Wenn Sie in Fi
    Deutsches Forum
    1
    301
  16. Paavo Väyrynen

TILANNE muuttui, kun Väyrynen itse suostui viime viikonloppuna ruotsinkielisen piirin puheenjohtajaksi. Ja nyt Väyrynen
    Svenskt i Finland
    2
    300
  17. Kaksi kalaa nimessä...

Etsiskelen paikkaa joka sijaitsee Kotka Porvoo välissä rannikolla ja sen nimessä on kaksi kalaa. Osaatko neuvoa.
    Yleistä Kymenlaaksosta
    2
    299
  18. Ostaisin kolikoita

Jos aloittelen keräilemään kolikoita niin onko Hesassa liikkeitä mista voisi ostaa? Vai ainoastaan netistä?
    Yleistä keräilystä
    4
    296
  19. Yksi viisariset rannekellot

Oletteko tilanneet netistä yksi viisarisia rannekelloja?
    Kellot
    8
    292
  20. Onko Kampaaja / Parturi ystäväsi?

Hei Ymmärtääkseni monella naisella on läheinen ja ystävyyttä lähentelevä suhde kampaajaan. Käydään samalla ja tunnetaan
    Hiukset
    4
    291