jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Irina Rakhmanov 9.komppania
Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?5363Solussa yly 255 merkkiä
Kun kirjoittelen soluun niin ylärajaahan ei ole. Mutta kun kopioi lehden uudeksi niin soluista häviää nuo yli 255 olevat2355- 0352
Alasti Alpeilla?
Olisi kiinnostusta saksan suuntaan missa alastomuus on paljon yleisempää. Onko kokemusta naturalisteistä jotka vaeltelev2329Purjeveneellä Tallinnasta Helsinkiin
Sain Facebookiin mainoksen? kilpapurjehduksesta Tallinnasta Helsinkiin. Tapahtuma olisi noin kuukauden päästä. Mukaan pä16327Muotiviikko palaa Pariisiin 25. heinäkuuta - 3. lokakuuta 2023.
En ollut paikalla mutta katselin uutisista. Huomasinko oikein? Mallit kävelivät vauhdikkaasti ja määrä tietoisesti. Enn3325Prepaid liittymän kasaantunut raha
Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä5319Tiedosto .jpg sisällön muutos
Saan avattua kuvatiedostoja Notepad ohjelmalla. Avautuu tyypillistä merkki jonoa. Voinko lisätä sinne omia rivejä ilma37318II-luokan mitalli
Hei Onko siis niin että sotilaille jaettu Mannerheimin risti oli itse asiassa II-luokan ansio?2316Leena Lepukka
Hei Lepukan Leena, olit aikoinaan Nordeassa töissä. Olisi hauska tietää mitä sinulle kuuluu? Tai jos joku tietää tai tun3310Vain yksi käsi slow-watches
Hei, onko kokemusta noista yhden viisarin kelloista? Vain posti myynnistä https://fi.slow-watches.com/?goto=FI8309Lupa työskennellä
Jos EU ulkopuolinen henkilö saa työluvan suomeen. -Onko henkilö sidottu siihen yhteen työnantajaa? -Saako vaihtaa toimia29307Lukumääräneutraali avioliitto
Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä lukumaaräneutraalista avioliitossa asuvilta ihmisiltä. Siis vähintaan kolme1305Ikuinen hautapaikka
Heräsi tet-harjoittelijan kanssa juttelu hautojen kestoajasta. Nykyisin ne käytännössä vuokrataan määrä ajaksi. Jonka jä5302Arbeitserlaubnis Työlupa
Offenbar ist eine Neuregelung für diejenigen geplant, die eine Arbeitserlaubnis aus dem EU-Raum besitzen. Wenn Sie in Fi1301Paavo Väyrynen
TILANNE muuttui, kun Väyrynen itse suostui viime viikonloppuna ruotsinkielisen piirin puheenjohtajaksi. Ja nyt Väyrynen2300Kaksi kalaa nimessä...
Etsiskelen paikkaa joka sijaitsee Kotka Porvoo välissä rannikolla ja sen nimessä on kaksi kalaa. Osaatko neuvoa.2299Ostaisin kolikoita
Jos aloittelen keräilemään kolikoita niin onko Hesassa liikkeitä mista voisi ostaa? Vai ainoastaan netistä?4296- 8292
Onko Kampaaja / Parturi ystäväsi?
Hei Ymmärtääkseni monella naisella on läheinen ja ystävyyttä lähentelevä suhde kampaajaan. Käydään samalla ja tunnetaan4291