Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heidyliini
profiilit
heidyliini
heidyliini
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lahjoita jollekin ? monia perheitä on ajettu ahdettuna raha ongelmiin?
pieni ilo vähätuloisen perheelle. Tai miksei yksin eläjälle taikka pariskunnalle?
monesti kannattaa laittaa osa sukanvarteen pahan päivän varalle jos et muuta keksi niin remointoi asuntoasi?
osta jotain kivaa perheellesi?
lahjoita vaikkapa jollekkin sairaallalle`?
19.06.2011 12:48
Kannattaa nuorelle koiralle keksiä tekemistä kuten musta kongi on tosi hyvä!
suosittelen itse sitä
Koripallo on toinen siinä menee jonki aikaa pallon kanssa telmiessä ja on hauskaa :)
25.05.2011 20:09
Kyllä se koiranpaska pitäs kerätä kaupungissa ja taajamassa pussiin oli iso taikka pieni koira.
18.03.2011 02:05
lisään vielä jos olet työkkäri järkkäämällä paikalla puhu asiasta työkkäriin sieltä osaavat neuvoa eteenpäin miten tehdä inhottavaa että on tuollaisia pomoja mutta kaikki ei tule toimeen kaikkien kanssa.
29.07.2010 19:28
Ota heti yhteys Luottamusmieheen ja työpaikka suojeluun ! ei tuollaista käytöstä tulisi sietää kysy muilta työn tekiöiltä heidän mielipide pomosta ja sanokaa mieli pide suoraan!
Olen iloinne että olet jaksanut ahkreasti töissä ja jatka samaan malliin !
shemppiä!
29.07.2010 19:24
Terve ongelmasi on mielenkiintoinen jos itselläsikin on koira?
Kyllä koira haukkuun vastaa sehän on niiden luontainen vaisto jolla se viestii laji tovereille.
yleensä mettäkoirilla on kantava haukunta ääni ja se kuuluu niiden rotu ominaisuuteen.
Ei sillä koiralla ole välttämättä mitään hätää jos se vain muuten vain porisee naapurin koirien kanssa.
Ja tuohon tontin kokoon sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa omaa mielikuvituksesi vaan laukkaa!
Jos asia niin pahasti vaivaa menen puhumaan asiasta suoraan koiran omistajalle ongelmat ratkiaa parhaiten niin.
EIkö sulla ole sen vertaa ihmistä mennä päin naamaa asiaa sanomaan niinkuin se on?
21.06.2010 18:04
Mulla ois muutama vinkki!
Tunnetusti rasvaiset ruuat tekevät finnejä kuten (suklaa,makkara,juusto) kovinkin isoina erinä.
Vältä syömästä rasvaisia ruokia kovin paljoa.
Käytä kuorinta ainetta ennen saunaan menoa ja saunan jälkeen ja musta kosteutus rasva.
Toinen on käytä ihonpudistusainetta päivittäin! ja siihen soveltuvaa kosteuttavaa rasvaa joka kosteuttaa
ja ehkäisee uusien finnien syntymistä.
Itsellä oli tavallista (Garnien Pure aktivia ) 5-7e ja Kosteusrasvana on Lorealilta pur zone 5-7e.
Pitäs löytyä ihan suurimmista marketeista ja noista joistaki pikkukaupoista,
kolmantena tulisi elä käytä raskasta meikkiä anna ihosi välillä levätä.
Jos ei rupea auttamaan niin käänny lääkärin puoleen ettei sulla olisi akne? siihen on sitten omat aineensa,
Mutta jokaisella meistä on oma ihonsa ja se vaatii omat tarpeensa ja omat tuotteensa sinun vaan täytyy kokeilla.
18.04.2010 06:52
Onko mahdollista ett'ä tytärtäsi kiusataan ja sitä myöten kouluun kiinostus lakkaa. Onko kaveri piiri kaventunut yhtäkkiä- Onko hän vain enempi koneella paietesssa kiusaajia ja tressiä mitä kiusaaminen aiheuttaa. Puhu hänelle vie hänet 2 keskisille lenkillä Kyllä se tyttäresi kertoo ajan kanssa mistä kiikastaa. Puhukaa naisten asioista,, monia asia tulee muuttumaan kun tyttäresi tutustuupi aikuisten maailmaan.
Elä rajoita kuiteskaan liikoja asioita se saa vaan kapiana hengen pystöön. Sovi tietyistä asioista mitkä hänen pitää tehdä että saa olla koneella /viiikkorahan eteen töitä. Hanki hänelle mieleinen harrastus että hän voi unontaa koulupaineet.
29.12.2009 12:50
HETI ensimmäisenä katkaise kaikki luottokortti ja pankki kortti anna vaikka miehellesi taikka pankille että pääset jaloillesi ja nostat sen verran rahaa kun tarvitsette käyttää hoidettuanne pakolliset maksut tottakait. Se vaatii sitkeyttä mutta toimii ja säästäkää kaikessa! missa mahdollisesti voitte kaikki ylimääräinen pois kuluista!. Soita kunnanvelkaneuvotaan se on ilmaista ja he voivat auttaa sinua velkojen selvittelyssä ja neuvoa. Ja suosittelen sinua käymään jollekkin terapeutille tai spykiatrille puhumassa asiasta niin he osaavat auttaa sinua kaikin mahd tavoin. itse kokisin parhaaksi tuon.
26.04.2009 02:28
Minun mielestä sinun kannataisi keskustella vaimosi kanssa että hoidat työtä että pääsette tiukemman yli ja saatte rahaa muuhinkin hommaa. perhe siinä jää tois alalle mutta onhan rekkamiehilla ja muilla matkustavilla ihmisillä/perheillä sama juttu. se vaatii kyllä kärsivällisyyttä ikävä painaa mutta onhan puhelimet ja netit keksitty.
22.03.2009 01:05
Onko kellään tietoa miltä yhtiöltä tämä salmonella munat ovat tulleet myyntiin (rainboi kieku,kultamuna?? + mitä niitä olikaan ... ??
04.03.2009 23:24
Vaikka olen nainen silti annan näkemykseni..
Voisit keskustella vaimosi kanssa vakavasti kerro totuuudenmuikaisesti miltä susta tuntuu ajatus omasta jälkikasvust olttteko molemmat valmiita ja lasta ei pidä hankkiä vähä pätöisin syin.! ja miten palkita vaimo vie joku päivä yllättäin hänelle vaikka 12kpl ruusuja tai hänen lempikukkiaan.. Halaa tätät kerro kuinka rakastat häntä.
26.02.2009 15:00
kyllä tuotteesta huomaa tai haistaa jos se on mennnyt pilalle.. ei kait sitä samana päiväne mee pilalle jos siinä on mennyt päivä määrä umpeen hei daa ei köyhillä opiskelioilla oo varaa nuukata ruokaa pois.. ja kuivaaineet (maisteet ja jauhot säilyy oikein säilöttynä monta vuotta) niistä vaan katoaa makua vähitellen.
22.01.2009 17:17
Minun puolesta kaupat saavat olla auki sunnuntaina
koska on monia perheitä jotka eivät pysty käymään muuloin kaupassa ja kauppoihin voisi laittaa ettei mitkään suurmarketit olisivat auki vaan pikkuiset kaupat ainoastaan.
28.11.2008 10:24
jollakin on aika isot luulot itsestään xD varmasti saapi 99% pakit ku treffit
11.09.2008 17:38
Hei voit tehdä kotirauhan rikkomisesta ilmoituksen poliisille vaikka olisikin vuokra isäntä niillä ei ole mitään oikeutta sopimuksen jälkeen tulla kotiisi.. reilusti vain niin eiköän töpsi .. ja tarkista tavarasi ettei ole kadonnut mitään.. jos on MENE silloin viimeistään poliisin juttusille. LAKI on sinun puolella.
10.09.2008 17:00
olen kuulut tälläisestä juhannus taiasta että vasempaan jalkaa laitetaan sukka väärin päin jalkaan ja nukuessa pitäisi nähdä tuleva sulhonsa,
Tai hyppii 7 aidan yli pyörii seitsämän kertaa molempiin suuntiin kävelee takaperin kaivonreunan lähelle nakkaa kolikon oikealta puolelta kaivoon ja katsoo näkyykö tulevaa sulhoa jos ei näy ei suhteet tule onnistumaan seuraavaan seitsemään vuoteen.
20.06.2008 19:01
kyllä minä ymmärrän sinua mutta jos miehesi tilittää ongelmistanne.. niin pitääkää hempeä romattinen ílta puhelimet pois päältä kaikki yhteysen otot keskittykään toisiinne
15.03.2008 23:42
1 / 1