Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jtabi
profiilit
jtabi
jtabi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tietääkseni+ne+on+suljettu+aina+jazz+viikoksi
12.07.2018 20:26
ei siinä mitää jos jarrut toimii niin luiskaa mennään siihen asti kun "veturi" jaksaa pysyä rampissa. kun moni pelkää että menee yhdistelmä veteen paljonko veneen massa on erillään trailerissa se on pienempi kun nolla vesi nostaa veneen pois ja hups jarrujen ei tarvitsekaan pitää kun "veturi" rampissa kiinni omaa venettä veteen laskettaessa omalla tai veljen autolla niin kummatkin menee lusuna siihen asti kun vene nousee trailerista ja auton jarrut pitää viimeksi kun olin nostamassa niin toinen etu rengas oli lukossa niin että eräs kysy että onko auto etuvetoinen sanoin ei vaan takavetoinen rengas vaan oli lukossa uskotteko montako kertaa on nähnyt mielenkiin toisia ilmeitä kun yhdistelmä menee auton jarrut lukossa alas. vaatii vaan asian tiedon ja usko siihen :) ylös nostettaessa veneen paino tulee painamaan "veturin" vettä lähempää akselia alas eli pitoa on sillä. Jos joku näkee etuveto henkilö autossa edessä vetokoukun niin jokainen tietää nyt miksi.
04.08.2012 13:16
eli homma on se että tuo pieni pyörä uppoo soraan/nurmikkoon ja tekee trailerin siirron auton perään vaikeeksi http://public.fotki.com/tabi/auto/valokuva0536.html yhdistämä ei käänny riittävasti pienessä tilassa. ei metallin muokkaus ongelma ole hitsikone yms. löytyy jolla saa minkä tahansa renkaan kiinni ja ilmattomuus siksi ei tarvitse miettiä asiaa ja voi vaan lähteä veneilee :)
11.05.2012 17:38
nyt selvisi sinun tarvitsee saada perä laudan ja koneen välistä kulmaa isommaksi eli potkuri lähemmäksi pinta en suzukista tiedä millanen siinä on koneen/potkurin ylös nosto mutta yleisesti pikku koneissa on "ns. sokka kiinnitys" ja se saattaa loppua kesken juuri rib veneissä ja niihin on tehty väli palikka mikä ottaa kahdesta edellisestä kiinni ja luo lisä paikan että koneen saa oikeaan kulmaan pohjan kanssa.
15.02.2012 18:00
osta traktori traileri missä vene voi talvehtia niitä valmistetaan muutamassa firmassa tai osta sopiva aihio tee/teetä sellanen. oma pienempi vene talvehtii trailerilla yhdestä kohtaa näkyy oma ja tuttujen vielä isompi kun sinulla joka on trailerilla se vedetään traktorilla keväällä veteen ja syksyllä sekä huolletaan ennen ja jälkeen ajokautta muista että pukitkin maksaa traktori traileri vähän enemmän mutta jos venettä pitää 3v niiin olet säästänyt vähän jos vaan saat maista paikan missä vene voi asua turvallisesti
05.10.2011 15:31
moi itse olen katsellut reiteista tuolta reitti.org osoitteesta ja hakenut paperi version kulttuuri talo toivosta
17.06.2010 16:56
esim 60W hehkulamppu kiinni niin
16.12.2009 22:56
http://www.angelfire.com/retro/brbgarage/jasenet.htm
22.12.2004 00:39
minulla on ollut tässä koti verkossa kiinni 200mmx 32mb muistilla ja win98. kyllä sillä sai ihan surffailtua ja palomuurina oli zone alarm ja virustorjuntana antivir. tietenkin kaikista koneista saa tehon loppumaan mutta järjen käyttö on sallittu eli laittaa vain pakolliset eikä turhia
18.12.2004 21:33
pci-e ja agp on erillaiset eli pci-e kortti ei sovi agp-väylään ja toisimpäin. tuo pci-e väylä on noista se uudempi. eli katsoppas kumpi liitäntä koneestasi löytyy ja osta sopiva.
01.11.2004 17:21
pitäs toimia itsellä ainakin jo sp1 toimi
01.11.2004 17:16
itse olen poltta mut 200mmx koneella jossa oli 128mb muistia 4X nopeudella eikä ongelmia eli jossain on vikaa tai joku ohjelma haukkaa liikkee tehoa.
29.10.2004 21:46
dvd on uudempi formaatti ja asemata on yhteen sopiva alas päin. kaikki poltto nopeudet löytyy yleensä valmistajan sivulta.
29.10.2004 21:29
eli ei auta pienempään vaihto koska se vie suunnilleen saman verran virtaa eli poweri kauppaan hop hop. kokeile kuitenkin vain tuota uutta kovoa yksinään toimiiko jos toimii niin uusi poweri ja jos ei niin kovo takuuseen
26.10.2004 22:32
powereja on erillaisia joissain on parempi 12v ja toisissa 5v yms ja vielä yksilä erot. eli on kanssa merkistä ja tuurista kiinni
26.10.2004 22:29
kyllä se saattaa toimia niin että kone ei kaadu mutta lämmöt toden näköisemmin nousee jos sinulla on sellainen niin kokoile minä itse ostaisin uuden tai etsisin jonkun romu laitteen missä on 60x60 tai ostasin esim. Spire WhisperRock IV saa uutena alle 20€
21.10.2004 21:27
eli toimii suurella toden näköisyydellä mutta ei ehkä 52x nopeudella mutta 8x poltton pitäisi onnistua
16.10.2004 00:19
aita teatteri tila päälle itsellä juuri eilen tällä omalla atilla jouduin tekemään eli työpöydällä toista ja ominaisuudet > asetukset välilehti lisäasetukset > peitto välilehti kooniasetukset sieltä teatteri tila
15.10.2004 00:11
ostaa suddareille subbarivahvistin ja ohjata sitä vanhalla vahvistimella niin että dvd soittimesta menee vahvistimeen ja kaivutin piuhat subbarivahvistimelle ja siitä subbareille vahvistettuna ja lävitte menosta noille (60/120w) piuhat.
esim. http://www.hifi.fi/?page=tuotteet&tuote=790
tuon pitäisi riittää kummallekkin subbarille. ja tuolla sen pitäisi olla ihan edullinen
11.10.2004 00:57
1 / 1