Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. Olis kauhiaa jos ei olis paikkaa mihin mennä ja mistä palata takaisin. Työn jälki motivoi ja joskus jopa lähes mahdottomat haasteet. Tai kaikkihan on mahdollista, mutta mahdottomuus syntyy yleensä käytettävissä olevasta ajasta ja rahasta.
  2. Voi elämä...
  3. Olen.
  4. 1. Mitä aiot katsoa tänään tv.stä? -ainakin Enbuske&Linnanahde Show

    2. Kerro joku asia nykyisestä (edellisestä) työstäsi. -vain kovat jätkät pystyy siihen

    3. Kuinka usein käyt kirjastossa? Mitä sieltä lainaat? Kirjoja vai jotain muuta? -en muista koska viimeks oon käyny, mutta yleensä lainaan jotain tekniikkaan liittyviä kirjoja ja usein myös ostan niistä tarjouskoreista jotain (yleensä tekniikkaan liittyviä) kirjoja. Viimeksi ostin Lee Iacoccan elämänkerran.

    4.Mikä on makea herkku, mitä et voi vastustaa? Koska viimeksi olet syönyt sitä? -irtokarkit, joskus viime viikolla

    5. mikä on suolainen herkku, mitä et voi vastustaa? Koska viimeksi..? -sillivoileipä, mutta sen syönnistä on jo aikaa ja lihapasteijat sekä karjalanpiirakat ovat äärimmäisen hyviä.

    6. Mikä liikuntamuoto sopii sinulle parhaiten? -hyötyliikunta

    7. Millainen työ sopii sinulle parhaiten? (sisä- ulko-, fyysinen,henkinen jne) -monipuolinen, olen sekatyömies

    8. Harrastus, jonka voisit aloittaa? Miksi et aloita? -rallisprintin ajaminen, toistaiseksi siihen ei kuitenkaan ole aikaa, ehkä ajan sitten seniorisarjassa

    9. Mitä olet viimeksi kirjoittanut/tehnyt facebookissa ja koska? -jaoin yhden kuvan pari tuntia sitten

    10. Kuinka usein käyt ravintoloissa juhlimassa? Kenen kanssa käyt eniten? (kavereiden, kumppanin, yksin) -kerran kaks vuodessa, työ- tai koulukaverien kanssa. Ei oikein huvita kyseinen toiminta enää, mä oon ikäni aikana ihan tarpeeksi miljoonia baareja rymynnyt, kunnon kalsarit voittaa baari-illan koska tahansa.

    11. Linkitä joku biisi. Kerro perustelu, miksi juuri se.

    http://www.youtube.com/watch?v=pEzng7gE59s&feature=share

    Tuossahan se miehen logiikka on. Ei tartte akkojen siitä sen kummemmin kysellä.
  5. 26 / 809