Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Se helponnäkönen ei vaan kauaa oo helppo ja sit se ei kyllä olekaan enää mielenkiintonen. Ja sitte se vasta vaikeeksi muuuttukin.
  2. Mähän oon aikoja sitten tunnustanu olevani paskiainen, eli en oo aviomiesainesta ja sä olit se joka siitä tunnustuksesta 'tykkäs'. Jotta, ku mies tunnustaa olevansa 'paha', ni nainen näkee sen 'hyvänä'. Vaikka se mies on 'paha'. Eikö ole kummallista?

Mutsiisjoo. Ihan oikeesta elämästä puhuttaessa pidän itteeni ihan naisten kanssa samalla tasolla. Samanlaisia paskiaisia naiset on kun miehetkin, käyttävät vain eri konsteja. Ja vietit vie naista yhtälailla kuin miestäkin, etteivät ne tässäkään suhteessa yhtään parempia ole. Omalta kohdalta voin sanoa, että huonompia, koska mä en oo vielä pettänyt, mut olen silti varattuihin naisiin sekaantunut.

Mutta emmä tiedä. Kyllä mä sen ymmärrän, jos nainen tykkää ensin vähä katella ja treffailla, ja sitte vastaa harrastaa seksiä, kun on varma siitä, että luottaa mieheen sillä tasolla. Ja kyllä mä ymmärrän senkin, jos se nainen haluu heti sitä seksiä. Se on ihan sama antaako se nainen heti, vai hetken päästä, jos mä muuten siitä tykkään. Ja jos en taas tykkää, ni silloinkin se on ihan sama saako siltä, vai eikö siltä saa.

Enkä suostu kantamaan huonoa omaatuntoa koko sukupuolen puolesta, omassakin on ihan tarpeeksi. Eli, mä selitän itelleni asiat aina niin, että ihmissuhteissa kaikki ei välttämättä aina mene niinku itte ajattelee, tai haluais.

Sori. Vastasin vain omasta puolestani, ku mua ei oo miehet vongannu, ni en osaa sanoo. Enkä muuten tiedä kuin paljon vastaus meni asian vierestä, mut en ainakaan korjailemaan ala ja muut miehet vastatkoon omasta puolestaan.
  3. 789 / 809