Osaatko olla yksin?

Osaatko olla

yksin itsensä kanssa?

15

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisia

jotka eivät osaa olla yksin todellisina surkimuksina ja hieman tyhminäkin.

• sellaisia olevan

aika paljon. Suurin osa ihmisistä.

• heillä ei
        sellaisia olevan kirjoitti:

aika paljon. Suurin osa ihmisistä.

ole todellista vapautta tai itsenäistä tahtoa.

Ei ihmekään että maailma on vituillaan, kun kaikki ovat niin nöösejä.

• se taitaa mennä.
        heillä ei kirjoitti:

ole todellista vapautta tai itsenäistä tahtoa.

Ei ihmekään että maailma on vituillaan, kun kaikki ovat niin nöösejä.

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Harvoin yksin itsensä kanssa viihtyvä tekee jotain typerää.

• Ilman parisuhdetta

olen elänyt aina, kavereita tapaan harvoin ja usein on monen päivän pätkiä etten näe/haluakaan nähdä ketään muuta ihmistä.

Itseni kanssa viihdyn melkein aina. Toisin kuin seurassa.

• 509380

Viikonloppuna pitää yksi päivä pyhittää palautumiseen ja rauhoittumiseen viikon riennoista. Se on aivan välttämätöntä eikä sitä ei voi tehdä kenenkään seurassa vaan aivan yksin.

• ny kauheesti osaamista tarvita. Mutta, mäpä kysynkin näinpäin, että osaatko olla itsesi kanssa ihmisten ympäröimänä?

• Siinä on vaan

yksi mutta. Nyt vaikutan ylimieliseltä mutta ihmiset ei taida osata olla itsensä kanssa minun seurassani.

• Siinä on vaan kirjoitti:

yksi mutta. Nyt vaikutan ylimieliseltä mutta ihmiset ei taida osata olla itsensä kanssa minun seurassani.

toisilla ihmisillä on vaan sellanen vaikutus toisiin ihmisiin joissain tilanteissa, tai sitte synnynnäisenä lahjana. Myönnän saavani jonkinlaiset 'kiksit' siitä, kun ihminen uskaltaa olla myös itsensä kanssa minun seurassani.

Ja omasta mielestäni uskallan olla 'aina' myös itseni kanssa seurassa, mut en tiiä mitä muut on siitä sitten mieltä.

• BlackKitten

Ja välillä on pakko saada ollakkin..Tulen hulluksi jos en saa omaa rauhaa edes paria tuntia päivästä..

• mut se on niin hirveen vaikeeta, koko ajan pitäis olla jossain menossa. joku 3-4 päivää sanomatta sanakaan tai näkemättä ihmisestä jälkeäkään tekis terää... nykyään vaan ei taida olla mahdollista.

• olisi mahdollista?

Mulla on ainakin tapana viettää viikko pari vuodessa omissa oloissani tapaamatta ainuttakaan ihmistä. ( lomalla )

M48

• olisi mahdollista? kirjoitti:

Mulla on ainakin tapana viettää viikko pari vuodessa omissa oloissani tapaamatta ainuttakaan ihmistä. ( lomalla )

M48

että palkallista lomaa en oo vielä pitäny päivääkään. Sit kesällä nää yleiset vaellusreitit on niin täynnä väkeä ettei siitä tuu mitään. Sitä saattaa joutua puhumaan enemmän ku kotona ja useammalla kielellä.

• makua...
        Frederico kirjoitti:

että palkallista lomaa en oo vielä pitäny päivääkään. Sit kesällä nää yleiset vaellusreitit on niin täynnä väkeä ettei siitä tuu mitään. Sitä saattaa joutua puhumaan enemmän ku kotona ja useammalla kielellä.

Aikaa on aina siihen mitä tekee tarpeeksi mieli.

Yleisten turistireittien käyttäminen ei ole pakollista...

M48

• Niin paljon kuin monesti kaipaankin toista ihmistä lähelleni, niin yksinolo voi olla lähes yhtä antoisaa. Yksinollessa ajatus alkaa lentää ja silloinhan voi iskeä hyvä inspiraatio yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75