Tänään olen joutunut kasvotusten useamman kerran lapsen/lapseuden kanssa. Lienee paikalaan illan mietelauseiksi kehitellä juttua siltä pohjalta.
Vaikka lapsenne elävät teidän kanssanne, he eivät kuulu teille. Te annatte kodin heidän ruumilleen, ette heidän sielulleen. Heidän sielunsa asuvat huomisen taloissa, joista te ette mitään tiedä.
illan mietelause, lapsista
6
343
Vastaukset
- vahti-mestari
tää on ilmeisesti jotai naisen logiikkaa?
- äikänmaikka
vahti-mestari kirjoitetaan vahtimestari, jotai kirjoitetaan jotain, muutenkin todistit ääliömäisyytesi. Mee ja häpee.
vähä meinasin sen perähän kattoa, että mihinä se muksujen sielu huomenna asuu.
Eikä opettajan oo pakko joka ilta uutta mietelausetta keksiä, jos ei oikein meinaa irrota.- mielipide.
Sun tyhjänpäiväisyydet täällä on liikaa. Hoitele vaan omaa tonttias, äläkä tuu tänne pomottelemaan noilla surkeilla avuillas.
mielipide. kirjoitti:
Sun tyhjänpäiväisyydet täällä on liikaa. Hoitele vaan omaa tonttias, äläkä tuu tänne pomottelemaan noilla surkeilla avuillas.
se on kateutta, jos ilmaisen mielipiteeni mietelauseesta, jolla ei ole mielestäni käytännön kanssa mitään tekemistä.
Ite oot kade, ku mulle huudat.
- mielipide.
Eihän tuohon ajatukseen voi olla yhtymättä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564