Mitä te miehet eniten toivotte elämältä? Tai vaikka seuraavalta viideltä vuodelta? Onko haaveet realistisia, vai kuuluuko niiden ollakkin saavuttamattomia pilvilinnoja? Tavoitteletteko aina jotain parempaa, saavuttamatonta, ja liian hyvää ollakseen totta? Pientä pähkinää lauantaiseen aamun :)
Mitä miehet haluaa?
11
1927
Vastaukset
Minä olen niin vanha kääkkä, että olen jo saavuttanut kaiken, mitä tähän ikään mennessä halusinkin. Että sikäli olen ollut onnekas. Eihän tämä kaikki hyvä pelkästään omissa käsissäni ole ollut.
Mutta elämä ilman haaveita muuttuu tylsäksi. Niinpä olen aina keksinyt uusia toteutuneiden tilalle. Joskus isompia, joskus pienempiä. Nytkin haaveilen toukokuisesta Nykin matkasta, auton vaihdosta, kesästä jne... Nämä vain ovat pieniä ja saatuvettavia haaveita verrattuna vaikkapa elämänkumppanin löytymiseen, ylennykseen, terveyteen, ystävyyteen tai onneen.Enpä ole kelaillut viiden vuoden päähän. Mutta, asumisjärjestelyt tulevat muuttumaan vuoden sisällä, ehkä jopa puolen vuoden sisällä. Omasta mielstäni elämänlaatu siinä paranee, lähes kaikkien muiden mielestä huononee.
Toinen haave on sitten riippu- ja varjoliito lupakirja ja menenkin seuraavalle kurssille, joka täälpäin järjestetään.
Ainiijoo. Olen mä käynyt jo kerran joogakurssillakin, että Emmalle ja T-foxille terveisiä, jos sattuvat lukemaan. Se ei kyl mikään haave ollut, mut noiden kahden yllytyksestä päätin kokeilla ja ei ainakaan vielä ahdista toi juttu.
Ne isot jutut on jo pääsääntöisesti toteutettu ja nyt tehään vain pikkujuttuja. Ja ainahan sitä jostain uusista vehkeistä, leikkikaluista ja kulkuneuvoista haaveilee. Elämysauto olis aika jees, ku ei oo sellasta viel ollu, mutten tiiä kehtaako sillä sitte tossa kylillä päristellä.
Semmosia haaveita.Richartti kirjoitti:
...on liian laiska sun makuun. Ei se kulje oikein mihinkään. :)
Mä vaan aattelin, et se olis sellanen 'näppärä kauppakassi', jolla vois viel leikkiäkin sit. Ja ku mul on mönkijä ollu, ni vaihtoehtona tieliikennemönkkärille. Mut, emmä tiiä. Aika nopeesti sitä mönkkäriinki aikoinaan kyllästy, jotta voi olla, että tohon elämysautoon kyllästyis vielä nopeempaa. Videolla se näyttää ihan puolimukavalta peliltä.
- Quark
enimmäkseen vain täyteläistä elämää päivä (ilta, yö) kerrallaan, nytkin lähitulevaisuus näyttää lupaavalta (vaikka räntää sataisi).
Mutta, haave: kirjoittaa kirja rakkauden syvimmästä olemuksesta, tuhat ja yksi sivua "Kaikki mitä et koskaan kuvitellutkaan ymmärtäväsi rakkaudesta -- ja parempi olisi ollut jos et olisi ymmärtänytkään"- BlackKitten
toi viimeinen pätkä oli hyvä :)
- -eräsmies-
Ensimmäinen oli helpohko: Mitä te miehet eniten toivotte elämältä? Terveyttä ja onnea. Menestystä siinä määrin, että pärjää omillaan.
Toinen vähän vaikeampi:
Tai vaikka seuraavalta viideltä vuodelta? No jos vaikka nuo samat lisättynä elämäni naisella.
Lopppuihin vastaan niin, että tarvitseeko haaveiden tai unelmien edes olla realistisia? Toiveissa ja tavoitteissa sitä vastoin olisi hyvä olla pilkahdus realismia mukana. - sitä että
ihania typyjä riittää jatkossakin 8D
Tähän malliin.
http://65.254.32.116/ta/img/dominica-lucie/pics/08p07310.jpg
http://sexyteenssite.com/galleries/gallery5rc23598/9.jpg
http://65.254.32.116/ta/img/juliaigor1/photos/09p00036.jpg
http://galleries.tryteens.com/pics/654/fhowefkaugafbhiuwdg/1005730/marilyn/b009.jpg Sopivan kanan, tipulauman ja kuningasmunan.
Eka puuttuu, toisessa alkaa olla jo ahdasta ja kolmas on aina ollut.
Paitsi jos kyse olis Koenigsegg CCR joka mullekin kyllä kelpais. Kanan vanhemmilta myötäjäislahjaksi? Saattaisin jopa avioitua uudestaankin :DTällä hetkellä toivon elämältä sellaista tietynlaista pysyvyyttä ja vakautta.
Konkreettisemman asiat ovat sitten ihan itsestä kiinni. Niitä on turha toivoa, ei ne asiat sillä kummene. Niiden asioiden eteen on tehtävä jotain muuta kuin elätellä toiveita.
Toteutumista odottavia asioita ois talon rakentaminen, avioliitto, työpaikan vaihto tai yrityksen perustaminen. Noista asioista en haaveile, koska ne ovat heti toteutettavissa, kun ajankohta vain tuntuu sopivalta ja/tai haluan niitä tarpeeksi.
Rimaa nostetaan kaikilla elämän osa-alueilla sitä mukaa, kun tavoitteet täyttyvät ja niistä on hetken aikaa nautiskeltu.
Realistisuus on mun toinen nimeni. Pilvilinnoista en ole nähnyt koskaan edes unta.- vili
ihan päivästä ja tilanteesta...terveys riittää mulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514