Millainen on mielenkiintoinen nainen?

Hämmentynyt

Minä olen kai jossain suhteessa vähän omituinen ihminen. Minulla on rehellisesti ongelmia ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Kiellän ne ja yritän unohtaa ne, en osaa reagoida vastaanottavasti.

Yksi kohteliasuus, jonka usein kuulen, on että olisin mielenkiintoinen nainen. Kuulen tätä niin usein ja miehet lähestyvät minua kuin jotenkin riivattuina, joten olen miettinyt, että ehkä olisi hyvä pikku hiljaa uskoa, että jostakin tämä huomio kertoo.

Ei tietty ole olemassa mitään selkeää standardia kiinnostavalle naiselle, mutta kysyn kuitenkin miehiltä, millainen teidän mielestä on kiinnostava nainen? Kaunis, joo, yms, mutta onko jotain sellaista mikä tekee naisesta jotenkin häiritsevän kiinnostavan. Minua huomio välillä ahdistaa, kun en tajua, mitä sen takana on. Eikä oikeastaan haittaisi, jos itseni terävämpi tiedostaminen laannuttaisi huomiota. Se olisi ihan helpottavaakin. Voisi vaan jutella ja tutustua heti flirttailematta ja vetämättä johonkin tiettyyn suuntaan vuorovaikutusta.

23

4697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaan

mielenkiintoinen kuuluu sarjaan helppoja adjektiiveja saada nainen menettämään harkintakykynsä, koska se ei velvoita mihinkään eikä sen käyttämisestä voi joutus vastuuseen

• ..............................

Ja se on myös siten "helppo" adjektiivi, että kun ei osaa sanoa yhtään mitään, tai ei ole mitään sanottavaa mistään (ei voi sanoa, olet kaunis/komea jne. ) niin aina voi sanoa mielenkiintonen. Eli se on myös sen välttelyä, että ... ei ihan ole sellainen kuin toivoisi/ihanne on.

Toki joku joskus jopa voi tarkoittaakin sitä. Mutta silloin kai sanotaan, että "olen kiinnostunut sinusta".

• Hämmentynyt

Näinhän se voi olla. Jotenkin yritän vaan loogisesti saada haltuun huomiota, jota saan/joudun ottamaan vastaan. Välillä vaan pidän itseäni omituisena, kummallisena, erilaisena ja se tuntuu eristävältä ja pahalta. Mutta miehet kuitenkin tuntuvat pitävän minusta. Naiset saattavat joskus olla enemmän eristäviä ja töykeitäkin niin kuin naiset voivat olla joskus toisilleen. Toisaalta olen tavannut myös naisia, jotka ovat käyttäytyneet jopa häiritsevän kiinnostuneesti/tungettelevasti minua kohtaan.

• ratkaisu:

seuraavan kerran kun joku mies sanoo noin, kysy: "Ai millä tavalla mielenkiintoinen?"

Minut on opetettu olemaan kommentoimatta (erityisesti vieraiden) ihmisten ulkonäköä, joten esimerkiksi kaunista naista saatan kehua jollakin epämääräisellä adjektiivilla (kauniiksi kehuminen sitä paitsi haiskahtaisi tarkoitushakuiselta pillunvonkaukselta).

• Tilannetajuinen mies hoksaa, ettei kauniin naisen ulkonäköä kannata kehua, koska samoin on tehnyt jo liuta muitakin miehiä ja se on menettänyt tehonsa. Niinpä kannattaa kehua joko älyä tai huumorintajua.

Sinä olet ilmeisestikin tavannut usammankin tilannetajuisen kaverin.

• mies ymmärtää

myös sen, ettei kannata kehua sellaista asiaa, jota ei vielä ole voinut saada kunnolla selville. Mielenkiintoisuus on piirre, jonka voi uskottavasti hoksata alusta lähtien: vaikutat sellaiselta, johon haluaisin tutustua enemmän.

• mies ymmärtää kirjoitti:

myös sen, ettei kannata kehua sellaista asiaa, jota ei vielä ole voinut saada kunnolla selville. Mielenkiintoisuus on piirre, jonka voi uskottavasti hoksata alusta lähtien: vaikutat sellaiselta, johon haluaisin tutustua enemmän.

Se on positiivinen ilmaus, eikä sen kanssa voi valehdella tai liioitella. Todellista varman päälle pelaamista.

• Hämmentynyt
        mies ymmärtää kirjoitti:

Jos joku mies saisi minut selville, pitäisin häntä ehdottomasti mielenkiintoisimpana, älykkäimpänä, viisaimpana ja varmasti myös seksikkäimpänä miehenä ketä olen koskaan tavannut!!

En ole koskaan vielä tavannut ketään ihmistä itseni mukaan lukien, josta olisin saanut tunteen, että ahaa, nyt ymmärrän, mistä minussa on kysymys ja tämä määritelmä osuu minuun loistavasti. Olen ennemmin toisaalta tota ja toisaalta tätä, mistä syystä minua määritellään aivan päinvastaisillakin sanoilla, kuten arka/rohkea, itsekäs/liian huomioonottavainen, välttelevä/kohti tuleva, jne. Kai tämä on normaalia monillekin ihmisille, mutta toisaalta tuntuu, että olen tässä suhteessa vähän erikoinen.

Joo, mutta tosta kohteliaisuudesta, uskon sen, että miehillä varsinkin tulee kohdallani tunne, että he eivät ole varmoja siitä, mikä vetää minussa puoleensa ja siksi he sanovat, että mielenkiintoisuus. Itse voisin ehkä sitten uskoa, että se on määrittelemättömyys, mitä he haluavat omalta osaltaan koettaa määrittää ja miehille tyypilliseen tapaan saada haltuun. Tahtomattanikin joudun sitten tähän kissa ja hiiri -leikkiin mukaan.

Kyse ei liene vaan seksuaalisesta määrittelemättömyydestä, mikä miehiä kiehtoo, niin kuin minusta on välillä tuntunut, vaan jostakin syvällisemmästä irrallisuudesta, mitä tulee määritelmiin sopimiseen?

• väliä niillä
        Hämmentynyt kirjoitti:

Jos joku mies saisi minut selville, pitäisin häntä ehdottomasti mielenkiintoisimpana, älykkäimpänä, viisaimpana ja varmasti myös seksikkäimpänä miehenä ketä olen koskaan tavannut!!

En ole koskaan vielä tavannut ketään ihmistä itseni mukaan lukien, josta olisin saanut tunteen, että ahaa, nyt ymmärrän, mistä minussa on kysymys ja tämä määritelmä osuu minuun loistavasti. Olen ennemmin toisaalta tota ja toisaalta tätä, mistä syystä minua määritellään aivan päinvastaisillakin sanoilla, kuten arka/rohkea, itsekäs/liian huomioonottavainen, välttelevä/kohti tuleva, jne. Kai tämä on normaalia monillekin ihmisille, mutta toisaalta tuntuu, että olen tässä suhteessa vähän erikoinen.

Joo, mutta tosta kohteliaisuudesta, uskon sen, että miehillä varsinkin tulee kohdallani tunne, että he eivät ole varmoja siitä, mikä vetää minussa puoleensa ja siksi he sanovat, että mielenkiintoisuus. Itse voisin ehkä sitten uskoa, että se on määrittelemättömyys, mitä he haluavat omalta osaltaan koettaa määrittää ja miehille tyypilliseen tapaan saada haltuun. Tahtomattanikin joudun sitten tähän kissa ja hiiri -leikkiin mukaan.

Kyse ei liene vaan seksuaalisesta määrittelemättömyydestä, mikä miehiä kiehtoo, niin kuin minusta on välillä tuntunut, vaan jostakin syvällisemmästä irrallisuudesta, mitä tulee määritelmiin sopimiseen?

adjektiiveilla/määrittelyillä on tilanteessa, jossa mies ei vielä lainkaan tunne sinua? Jos miehet lähestyvät sinua, taustalla täytyy olla jotakin positiivista. Eikö se riitä?

"Itse voisin ehkä sitten uskoa, että se on määrittelemättömyys, mitä he haluavat omalta osaltaan koettaa määrittää ja miehille tyypilliseen tapaan saada haltuun."

Ettet vain olisi sinä, joka tässä yrität saada haltuun enemmän kuin olisi mielekästä?

• Hämmentynyt
        väliä niillä kirjoitti:

adjektiiveilla/määrittelyillä on tilanteessa, jossa mies ei vielä lainkaan tunne sinua? Jos miehet lähestyvät sinua, taustalla täytyy olla jotakin positiivista. Eikö se riitä?

"Itse voisin ehkä sitten uskoa, että se on määrittelemättömyys, mitä he haluavat omalta osaltaan koettaa määrittää ja miehille tyypilliseen tapaan saada haltuun."

Ettet vain olisi sinä, joka tässä yrität saada haltuun enemmän kuin olisi mielekästä?

Vai hahmottelen jotain liikaa eikä se ole mielekästä? :)

Mikäs tiedon raja tässä on tullut vastaan?

Sanoisin, että tarvitsen tätä näkökulmaa siihen, että en saisi liian kovasti näpeilleni, että minua ei käytettäisi hyväksi, että ymmärtäisin itseäni paremmin. Samasta syystä myös kyselen kuin niin moni täällä, minua kiinnostaa luonnollisesti omaa elämääni sivuavat tai sen keskiössä majailevat ilmiöt.

• jos sinä et
        Hämmentynyt kirjoitti:

Vai hahmottelen jotain liikaa eikä se ole mielekästä? :)

Mikäs tiedon raja tässä on tullut vastaan?

Sanoisin, että tarvitsen tätä näkökulmaa siihen, että en saisi liian kovasti näpeilleni, että minua ei käytettäisi hyväksi, että ymmärtäisin itseäni paremmin. Samasta syystä myös kyselen kuin niin moni täällä, minua kiinnostaa luonnollisesti omaa elämääni sivuavat tai sen keskiössä majailevat ilmiöt.

tiedä mitä mielenkiintoista miehet sinussa näkevät, miten hitossa kuvittelet, että me jotka emme tunne sinua _lainkaan_ voisimme tietää asian jotenkin paremmin. Että sikäli liikumme tiedon rajoilla jo lähtökohtaisesti.

• Hämmentynyt
        jos sinä et kirjoitti:

tiedä mitä mielenkiintoista miehet sinussa näkevät, miten hitossa kuvittelet, että me jotka emme tunne sinua _lainkaan_ voisimme tietää asian jotenkin paremmin. Että sikäli liikumme tiedon rajoilla jo lähtökohtaisesti.

Te muut ihmiset näette minut ulkopuolelta, niin kyllä te voitte jotain sanoa, mitä minä en näe.

Niin. Hyvä pointti sinänsä. Minä ole hankala tässä suhteessa. Aiheutan päänsärkyä. Mutta niin on aina ollut ja tulee varmasti olemaankin. Identiteettini on nykyihmiselle kohtalaisen tyypilliseen tapaan sirpaleinen. Se mies, jonka kanssa yhteen päädyn täytyy kyllä olla aika erikoinen tyyppi, yhtä määrittelemätön kuin minäkin. Niin, että ehkä tämä nainen jää itsenäiseksi ja yksinäiseksi. Pitää varmaan alkaa sopeutua :D

• naiset aiheuttavat
        Hämmentynyt kirjoitti:

Te muut ihmiset näette minut ulkopuolelta, niin kyllä te voitte jotain sanoa, mitä minä en näe.

Niin. Hyvä pointti sinänsä. Minä ole hankala tässä suhteessa. Aiheutan päänsärkyä. Mutta niin on aina ollut ja tulee varmasti olemaankin. Identiteettini on nykyihmiselle kohtalaisen tyypilliseen tapaan sirpaleinen. Se mies, jonka kanssa yhteen päädyn täytyy kyllä olla aika erikoinen tyyppi, yhtä määrittelemätön kuin minäkin. Niin, että ehkä tämä nainen jää itsenäiseksi ja yksinäiseksi. Pitää varmaan alkaa sopeutua :D

miehelle päänsärkyä, älä siitä huolehdi. :)

En usko että itsekin epämääräinen mies olisi sulle hyväksi. Tarvitset suoraselkäisen, luotettavan miehen, joka tietää kuka hän on ja kuka sinä olet suhteessa häneen. Hänen puheisiinsa uskot (vähitellen) paremmin kuin satunnaisiin miehiin, joiden kommenttien taustalla on aina jokin tarkoitushakuisuus (vonkaus).

Luultavasti tulet ihastumaan palavasti sellaiseen mieheen, joka ei lainkaan näytä yrittävän pöksyihisi mutta joka antaa sinulle muuten huomiota.

• Hämmentynyt_
        naiset aiheuttavat kirjoitti:

miehelle päänsärkyä, älä siitä huolehdi. :)

En usko että itsekin epämääräinen mies olisi sulle hyväksi. Tarvitset suoraselkäisen, luotettavan miehen, joka tietää kuka hän on ja kuka sinä olet suhteessa häneen. Hänen puheisiinsa uskot (vähitellen) paremmin kuin satunnaisiin miehiin, joiden kommenttien taustalla on aina jokin tarkoitushakuisuus (vonkaus).

Luultavasti tulet ihastumaan palavasti sellaiseen mieheen, joka ei lainkaan näytä yrittävän pöksyihisi mutta joka antaa sinulle muuten huomiota.

Näinhän se varmasti on. Tästä viestistä tuli muuten hyvä olo, hymyilen vieläkin. :) Kiitos.

• -eräsmies-

jonka ajatusmaailma on piristävän erilainen ja vilkas.

• sellainen nainen joka erottuu edukseen muista ympärillä olevista naisista. Siihen mielenkiintoisuuten voi sisältyä yksi tai useampi ominaisuus muihin naisiin verrattuna.

• Näyttää helpolta.

• Kukkomies kirjoitti:

Näyttää helpolta.

Se helponnäkönen ei vaan kauaa oo helppo ja sit se ei kyllä olekaan enää mielenkiintonen. Ja sitte se vasta vaikeeksi muuuttukin.

• Hämmentynyt
        Kukkomies kirjoitti:

Näyttää helpolta.

Tämä on käynyt mielessä välillä, että onko olemuksessani jotain, mikä vihjaisi, että olen "helppo". Totuus ei ole tämä, minulla ei ole ollut kovin paljon miehiä, vaikka olisi tähän ollut mahdollisuus. Etsin aina muutakin kuin seksiseuraa ja toisaalta henkisen yhteyden voi luoda menemättä sänkyyn. Näiden molempien yhdistelmä onkin jo sitten jotain, mistä on vaikea kuvitella syntyvän muuta kuin erittäin vakava suhde.

• Hämmentynyt kirjoitti:

Tämä on käynyt mielessä välillä, että onko olemuksessani jotain, mikä vihjaisi, että olen "helppo". Totuus ei ole tämä, minulla ei ole ollut kovin paljon miehiä, vaikka olisi tähän ollut mahdollisuus. Etsin aina muutakin kuin seksiseuraa ja toisaalta henkisen yhteyden voi luoda menemättä sänkyyn. Näiden molempien yhdistelmä onkin jo sitten jotain, mistä on vaikea kuvitella syntyvän muuta kuin erittäin vakava suhde.

Toi miten monet miehet määrittelee helpon on kyl jotain täysin käsittämätöntä ymmärtää normaalin järjen omaavan äijänkään.

Dunno. Pukeutumiskysymys? Millaiset vetimet sulla on päällä radalla?

• Hämmentynyt_
        Kukkomies kirjoitti:

Toi miten monet miehet määrittelee helpon on kyl jotain täysin käsittämätöntä ymmärtää normaalin järjen omaavan äijänkään.

Dunno. Pukeutumiskysymys? Millaiset vetimet sulla on päällä radalla?

Jos mun oikesti pitäisi ruveta muuttamaan pukeutumistani siitä mitä se on nyt, jotta miehet eivät luulisi, että mut voi saada helposti, joutuisin kulkea nunnan kaavussa. :D

Eli pukeudun hyvin siististi, en mitenkään ylipaljastavasti, toisinaan kyllä hameeseen ja saappaisiin, jos se nyt on jo halpaa! :D

Äh, minusta on kiva pukeutua naisellisesti. Ja kyllä, olen seksuaalinen olento enkä halua peittää sitä loputtomiin. Nautin seksuaalisuudesta enkä haluaisi sen olevankaan toisin. Ei se silti tarkoita, että olisin helppo, kun en ole. En jaa itseäni kehujen tms. toivossa, rakkaus tai usko siihen on kyllä ainoa asia mikä vie minut sänkyyn. Jos joku mies pitää naista helppona siksi, että on pukeutunut seksikkäästi, saa varmasti usein pettyä.

Mitä jos vain olenkin henkisesti kiinnostava nainen? =D Kyllä minä tiedän, että miehet ajattelevat usein seksiä, kun lähestyvät naista varsinkin baarissa, mutta eipä ne ole lähteneet pois, vaikka olen lähes suorin sanoin sanonut, että ei ole nyt toivoa minun suhteen. Sekin voi olla mahdollista, että olemukseni on eroottisesti latautunut ja miehet tulkitsevat sen niin, että haluan seksiä heidän kanssaan huolimatta siitä, vaikka sanon toista. Voi, voi, ikävä tuottaa pettymyksiä.

• Hämmentynyt_ kirjoitti:

Jos mun oikesti pitäisi ruveta muuttamaan pukeutumistani siitä mitä se on nyt, jotta miehet eivät luulisi, että mut voi saada helposti, joutuisin kulkea nunnan kaavussa. :D

Eli pukeudun hyvin siististi, en mitenkään ylipaljastavasti, toisinaan kyllä hameeseen ja saappaisiin, jos se nyt on jo halpaa! :D

Äh, minusta on kiva pukeutua naisellisesti. Ja kyllä, olen seksuaalinen olento enkä halua peittää sitä loputtomiin. Nautin seksuaalisuudesta enkä haluaisi sen olevankaan toisin. Ei se silti tarkoita, että olisin helppo, kun en ole. En jaa itseäni kehujen tms. toivossa, rakkaus tai usko siihen on kyllä ainoa asia mikä vie minut sänkyyn. Jos joku mies pitää naista helppona siksi, että on pukeutunut seksikkäästi, saa varmasti usein pettyä.

Mitä jos vain olenkin henkisesti kiinnostava nainen? =D Kyllä minä tiedän, että miehet ajattelevat usein seksiä, kun lähestyvät naista varsinkin baarissa, mutta eipä ne ole lähteneet pois, vaikka olen lähes suorin sanoin sanonut, että ei ole nyt toivoa minun suhteen. Sekin voi olla mahdollista, että olemukseni on eroottisesti latautunut ja miehet tulkitsevat sen niin, että haluan seksiä heidän kanssaan huolimatta siitä, vaikka sanon toista. Voi, voi, ikävä tuottaa pettymyksiä.

Sä OLET mielenkiintoinen :D

Sulta tulee paljon asiallista juttua, jopa enemmän kuin vois kommenttien(i) pituudesta olettaa. Olet itsetietoinen, jokseenkin analyyttinen...

Ehkä ne miehet ei osaa sanoa muuta, niiden pitäis sanoa: Sut tekee mielenkiintoiseksi se että olet tyylikäs, kaunis, fiksu, naisellinen ja sanavalmis sekä selkeästi sinut itsesi ja toisten ihmisten kanssa. Selvästi Mielenkiintoinen.

Enigma ratkaistu? Ja voihan se sana tarkoittaa jokaiselle eri juttua, toiselle se on mielenkiintoa päästä tsekkaamaan pikkupöksyjesi nurja puoli, toisille taas puhdasta älyllisen kilvoittelun tuomaa kunnioitusta... :)

• nainen on

mielenkiintoinen. Ei se ole sen kummempaa. Jos joutuu käyttää rautalankaa, nainen ei ole mielenkiintoien.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75