naiset ja kiinnostuksen osoittaminen

Miehelle

On se kovin kummalista että tässä meidän tasa-arvon luvatussa maassa itsenäisen Suominaisen on kovin vaikeaa ilmaista miehelle että hän olisi tästä kovasti kiinnostunut.

Naisten flirtti ja katseet ovat kovin laimeita
tai sitten vastaavasti kävellään nokka pystyssä
ja esitetään niin itsenäisiä ja vaikeasti tavoiteltavaa,
ja kuitenkin samalla haaveillaan siitä yhdestä
miehestä tyttöporukassa (kuulemma) pohditaan
miksi se X mies ei saa aloitetta tehdyksi?

Palstan naiset: miksi kiinnostuksen osoittaminen
muualla kuin kovassa humalassa ravintolassa on
teille niin kovin vaivalloista?!

Miksi et ota lusikkaa kauniisti omaan käteesi
jos tapaat jonkun kiinnostavan miehen?

57

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksipä laitan

pähkinänkuoressa:

-perinteet ja roolikäsitykset
      -mukavuudenhalu
      -pelko
      -leimautuminen

• ole vielä naiseen törmännyt, jokei jotain selittämään olis alkanut, jos minusta on ollut kiinnostunut.

Ei ne sitte mitään selittele jos on ihan sama onko olemassa, vaiko ei ole.

• kgjfhdl

voisi olla kiinnostavaa. jaa, no jos haluaa kuolla tylsyyteen, niin olisit oiva kumppani.

odotellaan, minkä johtopäätöksen narsisti tästä vetää...

• stalkkeri on
        kgjfhdl kirjoitti:

voisi olla kiinnostavaa. jaa, no jos haluaa kuolla tylsyyteen, niin olisit oiva kumppani.

herännyt päiväuniltaan. Onko tutti hukassa vai mikä kiukuttaa?

• khlkglf
        stalkkeri on kirjoitti:

herännyt päiväuniltaan. Onko tutti hukassa vai mikä kiukuttaa?

toiselle samanlaiselle. ;)

• kgjfhdl kirjoitti:

Mut sun analyysi oli ainakin mun mielestä tylsä, samantyylinen mitä täällä ladellaan kymmeniä joka päivä. Mutta mikäs minä sitä olen sanomaan mitkä asiat kukakin mielenkiintoiseksi tai tylsäksi kokee.

Tätä asiaa pitäis varmaan kysyä niiltä mulle selittäviltä naisilta, eikä suinkaan minulta.

• kglhkfj
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut sun analyysi oli ainakin mun mielestä tylsä, samantyylinen mitä täällä ladellaan kymmeniä joka päivä. Mutta mikäs minä sitä olen sanomaan mitkä asiat kukakin mielenkiintoiseksi tai tylsäksi kokee.

Tätä asiaa pitäis varmaan kysyä niiltä mulle selittäviltä naisilta, eikä suinkaan minulta.

mutta miten noin muuten viihdyt palstan vahtikoirana? heruuko helposti kulkulupia uusille kirjoittajille? naisille tietty, jotka nuolee sun peräaukkoa, mutta jos puhutaan ihan NORMAALEISTA ihmisistä.

• kglhkfj kirjoitti:

mutta miten noin muuten viihdyt palstan vahtikoirana? heruuko helposti kulkulupia uusille kirjoittajille? naisille tietty, jotka nuolee sun peräaukkoa, mutta jos puhutaan ihan NORMAALEISTA ihmisistä.

Viihdyn.

• kglfkjf
        relaxed_eyes kirjoitti:

Viihdyn.

kehu vähän vahtikoiran taitojasi.

• Papeete1

Leimautuminen kullihaukaksi ja ilmaisen pillun tyrkyttäjäksi on suurimpia syitä. Sitten on tietysti sekin ettei ainakaan mun kohdalla miehet ole ikinä ottanut vakavasti, jos jotain peliliikettä olen duunaillu. Kai ne sitten arvostaa kovasti vain niitä naisia joiden saalistaminen on riittävän vaivalloista, ja kaadon onnistuminen antaa sopivan säväyksen itsetuntoon.

• AAPP

"Sitten on tietysti sekin ettei ainakaan mun kohdalla miehet ole ikinä ottanut vakavasti, jos jotain peliliikettä olen duunaillu."

Niin, joitain miehiä ku tarpeeks on naiset kiusanneet turhilla flirttailuillaan yms. ilman todellista tarkoitusta ja mies on joutunut sen jälkeen oman "peliliikkeensä" kautta pettymään, luonnollisestikin sitä tahtoo sen jälkeen ottaa kaikki naisten "peliliikkeet" puhtaalla huumorilla. "Ei toi kuitenkaan mitään tolla oikeesti tarkottanu, kuhan pelleilee vaan".
        Elämä on.

• Papeete1
        AAPP kirjoitti:

"Sitten on tietysti sekin ettei ainakaan mun kohdalla miehet ole ikinä ottanut vakavasti, jos jotain peliliikettä olen duunaillu."

Niin, joitain miehiä ku tarpeeks on naiset kiusanneet turhilla flirttailuillaan yms. ilman todellista tarkoitusta ja mies on joutunut sen jälkeen oman "peliliikkeensä" kautta pettymään, luonnollisestikin sitä tahtoo sen jälkeen ottaa kaikki naisten "peliliikkeet" puhtaalla huumorilla. "Ei toi kuitenkaan mitään tolla oikeesti tarkottanu, kuhan pelleilee vaan".
        Elämä on.

Mun mielestä se johtuu siitä, että miehet miettii siinä tilanteessa "jaa, toi ainakin antais näköjään pillua. Mä katson eka onko parempia tyrkyllä"

Tää on niin tätä :D

• voi lähteä

ketään syyttelemään, kun itsellenikin on aloitteiden tekeminen vaikeaa, varsinkin selvin päin (olen mies). Peiliin katsominen on muutenkin järkevämpää kuin toisten pyssyllä osoittaminen.

• hei daa!!!1

no siks ku me naiset nyt ollaan vaa nii ihanii et meit pitää lähestyy ja meille pitää olla kiva!!!1

• että et

vain ole kiinnostava. Minä ainakin flirttaan ja teen alotteita harva se päivä.

• la.ra

Miksi tehdä aloitteita, jos ei ole pakko?

Jos vientiä riittää ilmankin, ja jos se ihana mies tulee kuitenkin juttelemaan ilman sen suuria ponnisteluja, niin miksi pitäisi vaivautua?

• Papeete1

Kyllä mäkin jätän mieluummin tuon munahaukaksi leimautumisen väliin ja valitsen tarjonnasta. Ukkeli saa siinä samalla "saalistaa" sydämensä kyllyydestä, ja kaikki on tyytyväisiä :D

• kyllä nainenkin alotteen tekee, jos sitä vaan tarpeeksi kiinnostaa, ja oli siitä riippumatta, että onko sillä vientiä ilman ponnisteluja vaiko ei.

Jos alotetta ei tehä puolin, eikä toisin, ni yksselitteinen vastaus siihen on se, että ei oo tarpeeksi kiinnostusta puolin, eikä toisin. Saamarin simppeliä.

• la.ra
        relaxed_eyes kirjoitti:

kyllä nainenkin alotteen tekee, jos sitä vaan tarpeeksi kiinnostaa, ja oli siitä riippumatta, että onko sillä vientiä ilman ponnisteluja vaiko ei.

Jos alotetta ei tehä puolin, eikä toisin, ni yksselitteinen vastaus siihen on se, että ei oo tarpeeksi kiinnostusta puolin, eikä toisin. Saamarin simppeliä.

Noinhan se tietenkin menee.

• BlackKitten

pelottaa varmaan meitäkin...

• (aloittaja)

Entäs kun lähestymispaikkana on muu kuin ravintola?

Eikai naisen pitäisi silloin leimautua Papun
      mainitsemaksi ’munahaukaksi’…?

Itse olen ihan ok-näköinen nuorimies ja
      minua on naiset joskus (harvoin) lähestyneet
      esim. bändikeikan jälkeen eivätkä he minusta
      ole olleet mitenkään.. tyrkkyjä!

Mutta harvassa ovat ne naiset jotka
      uskaltavat lähestyä miestä selvinpäin.

• Mangusti.

- vientiä on muutenkin tarpeeksi
      - jotkut miehet menettävät heti kättelynsä kiinnostuksensa, jos nainen tekee aloitteen (tällä palstallakin on semmoisia miehiä, joten turha inistä tästä asiasta)
      - ujous tai huono itsetunto
      - kun antaa miehen tehdä aloitteen, tietää suhteen edetessä että mies on kiinnostunut muustakin kuin helposta panosta. Jotkut miehet täällä kyllä väittävät että asia on päin vastainen; että pelimiehet tekevät niin paljon aloitteita. Ihme kyllä, en ole koskaan törmännyt pelimieheen. Kaikki miehet, jotka ovat tehneet aloitteen ja joista olen ollut tarpeeksi kiinnostunut vastatakseni siihen myönteisesti, ovat olleet myös muun kuin seksin perässä. Kummallista. Missä ne niin lukemattomat pelimiehet oikein luuhaavat? =)

• Murrha

"Ihme kyllä, en ole koskaan törmännyt pelimieheen. Kaikki miehet, jotka ovat tehneet aloitteen ja joista olen ollut tarpeeksi kiinnostunut vastatakseni siihen myönteisesti, ovat olleet myös muun kuin seksin perässä. Kummallista."

Jospa ne miehet halusivatkin sinulta vain seksiä, mutta vakituisessa muodossa? Tyyliin kun kerrankin tärppää, niin pidetäänpä eukko niin saa painaa jatkossakin. Vaan eikös ne kaikki "suhteet" sitten perustu samaan...

• Mangusti.
        Murrha kirjoitti:

"Ihme kyllä, en ole koskaan törmännyt pelimieheen. Kaikki miehet, jotka ovat tehneet aloitteen ja joista olen ollut tarpeeksi kiinnostunut vastatakseni siihen myönteisesti, ovat olleet myös muun kuin seksin perässä. Kummallista."

Jospa ne miehet halusivatkin sinulta vain seksiä, mutta vakituisessa muodossa? Tyyliin kun kerrankin tärppää, niin pidetäänpä eukko niin saa painaa jatkossakin. Vaan eikös ne kaikki "suhteet" sitten perustu samaan...

ois sitten viittinyt mun kanssa viettää aikaa muualla kuin lakanoiden välissä, jos noin olis ollut. Enkä mäkään silloin nuorempana ollut kenenkään miehen kanssa pelkästään seksin takia, vaikka en erityisen vakavalla mielellä aina ollutkaan liikkeellä.

"Vaan eikös ne kaikki "suhteet" sitten perustu samaan..."

Taidat olla nainen? No voin helpotukseksesi kertoa, että kaikki "suhteet" eivät perustu seksille. Suhteet hajoaisivat hyvin nopeasti jos ne perustuisivat vain seksille.

Mutta totuudensiemenhän tuossa on siinä mielessä, että tuskinpa mies ja nainen lyöttäytyisi yhteen, jos seksiä ei olisi. =)

• ei ed.
        Mangusti. kirjoitti:

ois sitten viittinyt mun kanssa viettää aikaa muualla kuin lakanoiden välissä, jos noin olis ollut. Enkä mäkään silloin nuorempana ollut kenenkään miehen kanssa pelkästään seksin takia, vaikka en erityisen vakavalla mielellä aina ollutkaan liikkeellä.

Taidat olla nainen? No voin helpotukseksesi kertoa, että kaikki "suhteet" eivät perustu seksille. Suhteet hajoaisivat hyvin nopeasti jos ne perustuisivat vain seksille.

Mutta totuudensiemenhän tuossa on siinä mielessä, että tuskinpa mies ja nainen lyöttäytyisi yhteen, jos seksiä ei olisi. =)

Eikö platoniset suhteet saisi ihmisiä saman katon alle? Entäs taloudelliset syyt ja turvallisuuden tunne? Minkä vuoksi käytännössä kaikki parit, jotka ovat eläneet yhdessä yli seitsemänkymppisiksi jatkavat yhteiseloaan tuonkin jälkeen?

• Mangusti.
        ei ed. kirjoitti:

Eikö platoniset suhteet saisi ihmisiä saman katon alle? Entäs taloudelliset syyt ja turvallisuuden tunne? Minkä vuoksi käytännössä kaikki parit, jotka ovat eläneet yhdessä yli seitsemänkymppisiksi jatkavat yhteiseloaan tuonkin jälkeen?

että seistemänkymppisillä miehillä ei enää edes seiso, mutta se kuvitelma todistettiin vääräksi. Mistä sä muuten tiedät, ettei vanhuksilla olisi seksiä missään muodossa?

Mua ei platoninen suhde saisi saman katon alle, koska silloin kun rakastun ja rakastan miestä, niin haluan hänen kanssaan seksiä sitoutuneessa suhteessa. En halua asua edes hyvän kaverin kanssa saman katon alla, vaan mieluummin asun yksin. Mutta jos pitäisi valita mies- tai naispuolinen kaveri asuinkaveriksi, niin valitsisin ilman muuta naisen.

Taloudelliset syyt ja turvallisuuden tunne voivat tietysti asettua joillakin ihmisillä rakkauden ja seksin edelle. Ja vaikka seksielämä vanhuksilla nuukahtaisikin, niin mitäs siinä enää siinä iässä rakkaasta elinkumppanistaan luopuisi? Nyt kuitenkin oli puhe mun suhteista ja minä en ole vielä vanhus, enkä sen puoleen ole turvannut tai rahoittanut kenenkään miehen elämää millään lailla. :)

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

että seistemänkymppisillä miehillä ei enää edes seiso, mutta se kuvitelma todistettiin vääräksi. Mistä sä muuten tiedät, ettei vanhuksilla olisi seksiä missään muodossa?

Mua ei platoninen suhde saisi saman katon alle, koska silloin kun rakastun ja rakastan miestä, niin haluan hänen kanssaan seksiä sitoutuneessa suhteessa. En halua asua edes hyvän kaverin kanssa saman katon alla, vaan mieluummin asun yksin. Mutta jos pitäisi valita mies- tai naispuolinen kaveri asuinkaveriksi, niin valitsisin ilman muuta naisen.

Taloudelliset syyt ja turvallisuuden tunne voivat tietysti asettua joillakin ihmisillä rakkauden ja seksin edelle. Ja vaikka seksielämä vanhuksilla nuukahtaisikin, niin mitäs siinä enää siinä iässä rakkaasta elinkumppanistaan luopuisi? Nyt kuitenkin oli puhe mun suhteista ja minä en ole vielä vanhus, enkä sen puoleen ole turvannut tai rahoittanut kenenkään miehen elämää millään lailla. :)

arvaushan se enimmäkseen oli.

Missäs sinä olet päässy todistamaan tuota yli 70v. miehen kukoistusta?

Kysymykseni oli lähinnä hypoteettinen. Siis niin, että koko seksiä ei olisi keksitty ja lisääntyminen hoituisi muulla tavoin. Muuten oltaisiin niin kuin nykyisinkin. Tuollaisessa tilanteessa pähkyilin, että syntyisikö niin voimakkaita platonisia suhteita miesten ja naisten välille, että muutettaisiin yhteen, kun huomioitaisiin nuo muutkin mainitsemani seikat.

En minäkään platonisessa suhteessa naisen kanssa jaksaisi asua saman katon alla nykymaailmassa. Himot ne on hiirelläkin, vaikka pienet. Mutta tosiaan, jos koko seksiä ei olisi olemassa, niin kuinka sitten suhtautuisin?? hmmm..

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

arvaushan se enimmäkseen oli.

Missäs sinä olet päässy todistamaan tuota yli 70v. miehen kukoistusta?

Kysymykseni oli lähinnä hypoteettinen. Siis niin, että koko seksiä ei olisi keksitty ja lisääntyminen hoituisi muulla tavoin. Muuten oltaisiin niin kuin nykyisinkin. Tuollaisessa tilanteessa pähkyilin, että syntyisikö niin voimakkaita platonisia suhteita miesten ja naisten välille, että muutettaisiin yhteen, kun huomioitaisiin nuo muutkin mainitsemani seikat.

En minäkään platonisessa suhteessa naisen kanssa jaksaisi asua saman katon alla nykymaailmassa. Himot ne on hiirelläkin, vaikka pienet. Mutta tosiaan, jos koko seksiä ei olisi olemassa, niin kuinka sitten suhtautuisin?? hmmm..

vaikea sanoa, kun eihän sitten olisi mitään mieltä eri sukupuolillakaan. Miesten ja naisten väliset erot perustuvat juuri biologiaan. Seksihän on luotu juuri lisääntymistä varten ja tehty himottavaksi asiaksi, jotta laji säilyisi. Jos laji lisääntyisi ilman seksiä, niin silloin ei tarvittaisi sukupuolia eikä sukupuolista kanssakäymistä. Silloin ihminenkin olisi jotain aivan muuta noin niin kuin henkisesti.

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

vaikea sanoa, kun eihän sitten olisi mitään mieltä eri sukupuolillakaan. Miesten ja naisten väliset erot perustuvat juuri biologiaan. Seksihän on luotu juuri lisääntymistä varten ja tehty himottavaksi asiaksi, jotta laji säilyisi. Jos laji lisääntyisi ilman seksiä, niin silloin ei tarvittaisi sukupuolia eikä sukupuolista kanssakäymistä. Silloin ihminenkin olisi jotain aivan muuta noin niin kuin henkisesti.

että ihminen muuttuisi henkisesti kovinkin paljon, jos ihmiselämästä poistettaisiin seksi.

Ei auta kun todeta, että taitaa ne meikäläisen halut olla sitte pienempiä ku hiirellä, kun itse kuvittelen etten juurikaan muuttuisi.

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

että ihminen muuttuisi henkisesti kovinkin paljon, jos ihmiselämästä poistettaisiin seksi.

Ei auta kun todeta, että taitaa ne meikäläisen halut olla sitte pienempiä ku hiirellä, kun itse kuvittelen etten juurikaan muuttuisi.

sitäkään. Ilman seksiä ei olisi kahta sukupuolta ja siinä mielessä ihminen olisi erilainen. Ei olisi naisia ja miehiä vaan jotakin muuta.

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

sitäkään. Ilman seksiä ei olisi kahta sukupuolta ja siinä mielessä ihminen olisi erilainen. Ei olisi naisia ja miehiä vaan jotakin muuta.

mutta kait niitä platonisia suhteita voisi silti muodostua kahden eri yksilön välille, jos maailman muut lainalaisuudet olisivat samanlaisia.

Todennäköisesti ne olisivat kestävämpiä ja helpompiakin suhteita, kun seksi ei olisi niitä sekoittamassa.

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

mutta kait niitä platonisia suhteita voisi silti muodostua kahden eri yksilön välille, jos maailman muut lainalaisuudet olisivat samanlaisia.

Todennäköisesti ne olisivat kestävämpiä ja helpompiakin suhteita, kun seksi ei olisi niitä sekoittamassa.

silloinhan kaikki olisi jo aivan liian hyvin maailmassa, eikä kenelläkään olisi mitään kasvunvaraa. :D

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

silloinhan kaikki olisi jo aivan liian hyvin maailmassa, eikä kenelläkään olisi mitään kasvunvaraa. :D

vielä petrattavaa. Seksin jälkeen pois agressiivisuus ja oman edun tavoittelu. Sitten ripaus empaattisuutta ja lähimmäisen rakkautta lisättäisiin tilalle.

Parempaa maailmaa odotellessa. Sellaisesta maailmasta unelmoin. Se tulee vielä joskus, ei kylläkään meidän aikana.

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

vielä petrattavaa. Seksin jälkeen pois agressiivisuus ja oman edun tavoittelu. Sitten ripaus empaattisuutta ja lähimmäisen rakkautta lisättäisiin tilalle.

Parempaa maailmaa odotellessa. Sellaisesta maailmasta unelmoin. Se tulee vielä joskus, ei kylläkään meidän aikana.

ollaan vasta taivaassa. :)

Niin siitä seksistä vielä, että ajatteletko ihmisten valitsevan liian pinnallisin tai seksistisin perustein kumppaninsa ja sen vuoksi parisuhteet eivät toimi niin hyvin kuin toimisivat platonisissa suhteissa?

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

ollaan vasta taivaassa. :)

Niin siitä seksistä vielä, että ajatteletko ihmisten valitsevan liian pinnallisin tai seksistisin perustein kumppaninsa ja sen vuoksi parisuhteet eivät toimi niin hyvin kuin toimisivat platonisissa suhteissa?

sci-fi -leffasta tuttu humanoidiyhteisö, joka on meitä kaikilla tavoilla miljoonia vuosia edellä, oli ennemmin mielessäni. Aika lähellä taivasta varmaan :)

Seksi luo liikaa houkutteita ja kaikki eivät niitä kestä. Sitten aletaan vaihtamaan ihan hyvää vielä parempaan ja siitähän ei seuraa kuin itku ja hammasten kiristys. Alitajuiset ja eläimelliset himot eivät palvele pitkiä ja onnellisia parisuhteita, kun joku heikko ihminen päästää ne kuitenkin valloilleen.

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

sci-fi -leffasta tuttu humanoidiyhteisö, joka on meitä kaikilla tavoilla miljoonia vuosia edellä, oli ennemmin mielessäni. Aika lähellä taivasta varmaan :)

Seksi luo liikaa houkutteita ja kaikki eivät niitä kestä. Sitten aletaan vaihtamaan ihan hyvää vielä parempaan ja siitähän ei seuraa kuin itku ja hammasten kiristys. Alitajuiset ja eläimelliset himot eivät palvele pitkiä ja onnellisia parisuhteita, kun joku heikko ihminen päästää ne kuitenkin valloilleen.

se heikko ihminen varmasti pilaisi avioliittonsa ilman seksiäkin. Annetaan vaan ihmisten nauttia seksistä ja intohimosta suhteissaan, kyllä jotkut siihen pystyvät. Ne jotka eivät pysty, se on niiden häpeä.

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

se heikko ihminen varmasti pilaisi avioliittonsa ilman seksiäkin. Annetaan vaan ihmisten nauttia seksistä ja intohimosta suhteissaan, kyllä jotkut siihen pystyvät. Ne jotka eivät pysty, se on niiden häpeä.

minun puolesta kukanenkin eläköön niin kuin haluaa. Terve ihminen, jolla on terveet moraalikäsitykset, varmaan pystyy nauttimaan seksuaalisesta parisuhteesta ilman petturipeikkoa.

Siinä on vaan se homma, että yks heikko ihminen pystyy yleensä sotkemaan neljän ihmisen asiat.

Olet muuten palstan valopilkkuja. Kiitos keskustelusta.

• Mangusti.
        ed. kirjoitti:

minun puolesta kukanenkin eläköön niin kuin haluaa. Terve ihminen, jolla on terveet moraalikäsitykset, varmaan pystyy nauttimaan seksuaalisesta parisuhteesta ilman petturipeikkoa.

Siinä on vaan se homma, että yks heikko ihminen pystyy yleensä sotkemaan neljän ihmisen asiat.

Olet muuten palstan valopilkkuja. Kiitos keskustelusta.

yksin pysty sotkemaan muut kuin omat ja korkeintaan kumppaninsa asiat tilapäisesti. Ehkä ihmisten ei kannattais olla niin sinisilmäisiä ja hätiköidä parinvalinnoissaan. Kyllä ne petturin elkeet huomaa muustakin kuin seksikäyttäytymisestä. Jokin siinä petturissa kuitenkin niin vastustamattomasti joihinkin vetoaa... oisko se just se sama luonteenpiirre, mikä saa aikaan sitä pettämistäkin.

Kiitoksia vaan itsellesi.

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

yksin pysty sotkemaan muut kuin omat ja korkeintaan kumppaninsa asiat tilapäisesti. Ehkä ihmisten ei kannattais olla niin sinisilmäisiä ja hätiköidä parinvalinnoissaan. Kyllä ne petturin elkeet huomaa muustakin kuin seksikäyttäytymisestä. Jokin siinä petturissa kuitenkin niin vastustamattomasti joihinkin vetoaa... oisko se just se sama luonteenpiirre, mikä saa aikaan sitä pettämistäkin.

ehkä niitä heikkoja tarvitaan kaksi, mutta sitten ainakin on melko varmaa, että kaksi parisuhdetta menee perseelleen. Eli kaksi ylimääräistä kärsii.

Helppohan se on ainakin minun puhua kärsivällisyydestä, kun tuota järkeä alkaa päässä jo olla melkolailla (lue: ikää), enkä kovin helpolla ole arveluttaviin juttuihin lähtenyt mukaan. Ihmiset pitäs päästää pariutumaan vasta kolmenkympin tietämissä.

Tähän et tietysti vastaa, eikä tarvitsekaan vastata, mutta kysyn kuitenkin: Mistäpäin Suomea löytyy Mangusteja?

• kysymys.
        Mangusti. kirjoitti:

"Mutta totuudensiemenhän tuossa on siinä mielessä, että tuskinpa mies ja nainen lyöttäytyisi yhteen, jos seksiä ei olisi."

Tuota noin, oletko siis sitä mieltä, että rakkautta ei voi olla ilman seksiä? Jos olisi vaikka kaksi fyysisesti vammaista ihmistä, joilla ei ole mahdollisuutta seksiin, niin pelkkä seksitön rakkaus ei riittäisi vetämään ja pitämään heitä yhdessä?

• Mangusti.
        kysymys. kirjoitti:

"Mutta totuudensiemenhän tuossa on siinä mielessä, että tuskinpa mies ja nainen lyöttäytyisi yhteen, jos seksiä ei olisi."

Tuota noin, oletko siis sitä mieltä, että rakkautta ei voi olla ilman seksiä? Jos olisi vaikka kaksi fyysisesti vammaista ihmistä, joilla ei ole mahdollisuutta seksiin, niin pelkkä seksitön rakkaus ei riittäisi vetämään ja pitämään heitä yhdessä?

vammaisilta puutu seksuaalisia haluja, vaikkeivät pystyisikään niitä tyydyttämään? Rakkaushan syntyy ajan kanssa, eikä sillä välttämättä ole tekemistä seksin kanssa. Mutta mitenkäs rakastut, jos et tunne seksuaalista halua lainkaan toista kohtaan? Sisarellista rakkautta voit tuntea.

• Mangusti.
        Mangusti. kirjoitti:

joten vastaan tänne: korkeasaarestapa tietenkin. =)

• ed.
        Mangusti. kirjoitti:

tämä palsta.

Sunnuntai-iltana tähän aikaan roikun täällä, kieli poskessa odottamassa vastaako joku merkkiyhdistelmä jotain vai ei....

Ehdottomasti pakolliset rekisteröitymiset, joihin maantieteellisest koordinaatit.

Merkkiyhdistelmä on kyllä ajatuksia herättävä.

• Aurinko79-

Mä en oo koskaan elämäni aikana iskenyt miestä, en kertaakaan. Kaikki mun suhteet on saaneet alkunsa miehen aloitteesta.

Oon suhteellisen sosiaalinen eikä mulle tuota vaikeuksia jutella ventovieraidenkaan kanssa, mutta miehiä mä en osaa iskeä. Kai se johtuu jostain torjutuksi tulemisen pelosta, omasta epävarmuudesta tms etten ole kovinkaan hyvä aloitteentekijä. Osaan kyllä vastata flirttiin (useimmiten) ja olla mukana aktiivisesti etten nyt koko urakkaa miehelle jätä, mutta sitä ensimmäistä askelta en valitettavasti osaa ottaa. Toivoisin, että osaisin mutta onneksi tähän asti ainakin miehet ovat olleet sen verran aloitteellisia ettei ihan yksin ole tarvinnut elämää viettää.

• Niin...

Mukamas lottovoitto syntyä Suomeen.
        Se on lottovoitto syntyä NAISEKSI, sanon minä.

• Aurinko79-
        Niin... kirjoitti:

Mukamas lottovoitto syntyä Suomeen.
        Se on lottovoitto syntyä NAISEKSI, sanon minä.

Haluatko perustella tuota väitettä tarkemmin?

• tos.
        Aurinko79- kirjoitti:

No naisilla on esim. pienempi palkka, niin ei ole niin vaikea miettiä, mitä niillä kaikilla rahoilla tekisi.

• Aurinko79-
        tos. kirjoitti:

No naisilla on esim. pienempi palkka, niin ei ole niin vaikea miettiä, mitä niillä kaikilla rahoilla tekisi.

Ei naisilla ole sen pienempää palkkaa kuin miehilläkään. Tietyillä aloilla vain on keskimäärin huonompi palkka kuin toisilla aloilla, mutta jokainenhan saa valita alansa sen mukaan mikä kiinnostaa. Kyllä mä ainakin saan aivan yhtä paljon palkkaa kuin mun miespuoliset kollegat.

Tämä mielipide ei nyt sitten tarkoita sitä, etteikö mun mielestä monien alojen palkoissa olis korjaamista mutta ei naisvaltaisuuden takia vaan sen takia että työstä kuuluu maksaa oikeudenmukainen palkka työn vaativuuden mukaan tekipä sen sitten nainen tai mies.

• Niin...
        Aurinko79- kirjoitti:

Vai että oikein perustella!
        Eikö se riitä perusteeksi, että elämänne on kaikin tavoin helpompaa? Kuten, parisuhteeseen tullaan hakemaan, asepalveluskin on vapaaehtoista jne. yms.

Voi että, kun olisi miehillä samoin.

• Aurinko79-
        Niin... kirjoitti:

Vai että oikein perustella!
        Eikö se riitä perusteeksi, että elämänne on kaikin tavoin helpompaa? Kuten, parisuhteeseen tullaan hakemaan, asepalveluskin on vapaaehtoista jne. yms.

Voi että, kun olisi miehillä samoin.

Ei naisen elämä ole keskimäärin sen helpompaa kuin miehenkään. Naisen ja miehen ongelmat saattavat vain joiltain osin poiketa toisistaan ja ongelmat ilmetä eri muodoissa. Ihmisen elämä yleensäkään ei ole helppoa, ei sukupuolella sen kanssa ole mitään tekemistä.

Voisinhan minäkin heittää tähän vaikka mitä naisten synnytystuskista, kuukautiskivuista ja orjuuttamisesta kautta aikojen mutta mitä se hyödyttäis?

• juu aivan.......

Tasa-arvon luvatussa maassa.

Sinä sen sanoit! Täällä luvataan ja puhutaan tasa-arvosta, mutta sitä toteutetaan enemmän jopa Sudanissa!
      Herätys! Suomi ei ole tasa-arvoinen maa, se antaa vain itsestään sellaisen vaikutelman ulkopoliittista syistä.
      Tasa-arvo tapahtuu yksilötasolla, mutta ei tässä maassa.

• la.ra

Ei tällä ole mitään tekoa tasa-arvon kanssa, vaan kyse on markkinataloudesta.

Vai väitätkö kirkkain silmin, että naisten pitäisi tehdä yhtä paljon aloitteita kuin miesten, vaikka ei kiinnostasikaan? Mä olen tähän asti kuvitellut, että "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" on jotenkin tuomittava ja paha toimintamalli.

Eipä sillä, jos se tasa-arvoa parantaa niin voin kyllä alkaa antaa turhaa toivoa ympäristöni miehille.

• tipuliinukka

Te miehet olette ihan samanlaisia. Tosin tietty poikkeuksiakin löytyy! ;)

Kai siinä on kyseessä jonkinlainen "vanha tapa/ajatusmaailma." Naiset odottaa, että kyllä se mies tajuaa lähestyä häntä, jos(ja tietty toivottavasti) kiinnostaa. Ajatellaan, että miehen kuuluu(?) tehdä aloite...

Minä tavallaan koen itseni ja olenkin poikkeus, koska istun pyörätuolissa. Minä teen aloitteen jos joku tyyppi minua kiinnostaa. Ikävää kohdallani vain on se, että monet haluaa kanssani ainoastaan seksiä, koska eivät ennen ole panneet ihmistä joka istuu -tuolissa. :/
      Kaikille sillä ei ole merkitystä, mutta monelle valitettavasti on, edelleen! :(

• siitä faktasta et miehet nussii vaikka puolen kilon kiveä. Naiset pakkaa tosin oleen pikkasen vaativampia, niille pitää olla vähintään kilon kivi :-) Kaikki juontaa juurensa siitä että keskivertonainen kuvittelee olevansa jotenkin erikoinen ja speciaali jokaiselle miehelle joka tuikkaa mulkkunsa häneen. Illuusio ennnenkaikkea, en mä jaksa silti uskoo et kaikki oikeesti nielis tuon härän kakan.

• notta duoda

Eikös se ole yleensä ollu niin että suhteessa naisen pitää antaa miehelle säännöllisesti pillua (vaikkei huvittaiskaan), tai mies etsii uuen akan.

Tästä voikin vetää semmottii johtopäätöksii että miehillä on vaan suuri tarve nussia ja sillä ei ole juurikaan väliä mitä nussii kuhan tuntuu hyvälle.

• juupajoopa
        notta duoda kirjoitti:

Eikös se ole yleensä ollu niin että suhteessa naisen pitää antaa miehelle säännöllisesti pillua (vaikkei huvittaiskaan), tai mies etsii uuen akan.

Tästä voikin vetää semmottii johtopäätöksii että miehillä on vaan suuri tarve nussia ja sillä ei ole juurikaan väliä mitä nussii kuhan tuntuu hyvälle.

Olen kyllä monesti osoittanut selkeästi mielenkiintoni jotain mukavaa miestä kohtaan, johon haluaisin tutustua paremmin. Ehdotellut esim. leffassa käyntiä, kahvittelua tms.

Monesti kaikki kaatuu siihen, kun annan ymmärtää, että pildee ei heru ennenkuin ollaan kunnon suhteessa jos sitä halutaan ja siihen päädytään.

Se on vaan sellanen periaate. Suhteessa kyllä voi käydä niin että mies vikisee välipäivää.

Teki niin tai näin, aina väärinpäin. Miehelle ei kelpaa nainen joka herauttaa jokaiselle baarituttavuudelle ensimmäisillä treffeillä. Eikä niille kelpaa nainen joka pihtailee ensin hetken aikaa.

• Heh :-)
        juupajoopa kirjoitti:

Olen kyllä monesti osoittanut selkeästi mielenkiintoni jotain mukavaa miestä kohtaan, johon haluaisin tutustua paremmin. Ehdotellut esim. leffassa käyntiä, kahvittelua tms.

Monesti kaikki kaatuu siihen, kun annan ymmärtää, että pildee ei heru ennenkuin ollaan kunnon suhteessa jos sitä halutaan ja siihen päädytään.

Se on vaan sellanen periaate. Suhteessa kyllä voi käydä niin että mies vikisee välipäivää.

Teki niin tai näin, aina väärinpäin. Miehelle ei kelpaa nainen joka herauttaa jokaiselle baarituttavuudelle ensimmäisillä treffeillä. Eikä niille kelpaa nainen joka pihtailee ensin hetken aikaa.

Juuh, koskaan ei ole asiat hyvin... Mulla miehenä taas semmosia vaikeuksia etten yksinkertaisesti kykene seksiin heti, vaan minun pitää lämmetä jonkin aikaa. Sanottaisko että mun jutut taasen on kaatuneet suorituspaineisiin nymfonaaninaisten seurassa ja toki heti dumppaavat tällaisen impotentin surkimuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75