Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Kursailematon totuus

en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takert
    Rakkausrunot
    12
    419
  2. Haaveiden sillalla

odotan odotan syksyä ja aamujen valkeaa kuuraa pitkiä, venyviä öitä päivien viileää kauneutta iltojen arkoja, viipyilev
    Rakkausrunot
    24
    419
  3. Enkelisi

Ennen aamun sarastusta olin vapautunut tuskastani. Rakkaani herään elämään aina kun kutsut minua enkeliksi. Käteni
    Rakkausrunot
    12
    416
  4. Helmiä, helmiä

Helmet kirkkaimmat iloista syntyneet tummat suruista ja kaipauksesta, ihmisen ikävästä silloin kun oma käsi on kaivannut
    Rakkausrunot
    16
    416
  5. Carpe diem

Kuinka usein suunnittelemme huomenna, huomenna tai minä aion. Kaikesta siitä jonka voisimme tehdä jo tänään juuri nyt
    Rakkausrunot
    18
    415
  6. Timantti kaikkeudessa

Silloin kun minut autettiin kohdun turvasta ja lämmöstä maailmaan taistelin elämästä ja olin tietämättäni ihme. Koitt
    Rakkausrunot
    17
    414
  7. Muu vaara

kuka muruseni kokoaa kiinnittää siipeni ne mustat vaikken niitä itse näekään tiedän niiden tummuuden miksi minä olen
    Runot
    11
    414
  8. Kuulitko ?

Ei välttämättä tarvitse puhua mitään sillä mykkyyskin on välillämme satojen sanojen kimaraa. Vaikka aina keväisin sa
    Runot
    24
    412
  9. Tabula rasa

ajattelin joskus ettei minusta taida olla eläjäksi levoton levoton kuin kosken virta kuohut ja pyörteilevä vaahto varj
    Rakkausrunot
    16
    411
  10. Nimeämätön kipu

tähän näytelmään ei ole olemassa käsikirjoitusta on vain epämääräistä puheensorinaa ( harvoin sitäkin ) äkkinäisiä kats
    Rakkausrunot
    19
    411
  11. Tunnetko odotukseni ?

Kuljen kosken yläjuoksua, kiveltä kivelle ja huomaan raitarunkojen kyynelehdinnän. Tämä syksyinen hetki satuttaa. K
    Rakkausrunot
    14
    410
  12. Aistien ...

Voisin kirjoittaa tuhansin sanoin rakkaudesta mutta ei puhun joulukuisen valvotun levottoman yön. Hämärälintujen aik
    Rakkausrunot
    21
    409
  13. avoin asia

astuin hatarista kuvitelmista ja unelmistani ulos ja vaikka vapisen en useinkaan itke kyynel ei löydä väylää puristuak
    Runot
    14
    407
  14. Kadoksissa

Ajatuspysähdys ja suljen ikkunan kylmän loitolla pitääkseni. Metsän sydämessä kuolleet lehdet, jäätyneet valkorungot j
    Rakkausrunot
    20
    406
  15. Puutteelliset

Jokin ajoi minut kulkemaan ihmisten askelista ja autojen hurinasta vaiennutta rantatietä. Sen varrella puro solisee
    Kirjallisuus
    12
    405
  16. Varoituksista huolimatta

Hiekkamyrskyn tavoin pyörteilin vartalollasi, sokaisin silmäsi ja varastin sydämesi. Äitisi varoitti Sinusta ja tavo
    Viihde ja kulttuuri
    12
    404
  17. Jouluisia uniako vain ?

Kuvittelen Sinut Sinut joka et ole todellinen löydän kauttasi itseni tunnistan tarpeeni ihmisenä, naisena ja olet sulatt
    Runot
    10
    404
  18. Kaiken määrä

Kaikki se mikä minua lähinnä on, maa routaantunut jalkojeni alla ympärillä alastomina kaartuvat mykät raidat ja männy
    Rakkausrunot
    12
    400
  19. Ansaittua ?

Raudanmakuinen päivä kuin eilinen. Kaikki se jonka olet päälleni kaatanut ja heittääntynyt muistamattomaksi sen jälke
    Rakkausrunot
    18
    400
  20. Avoin kirje

Kansieni väliin on piilotettu kyynelten lehto rakkauden arpiset haavat unenomainen uupumuskin. Ei en minä nyt itke
    Rakkausrunot
    16
    400