haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Vie minut
ole ja asu minussa valona satoina tähtinä hiuksillani huulillani hymy ja suudelma yö yön jälkeen unen tuoksuna tyynyllä18435Helmiä, helmiä
Helmet kirkkaimmat iloista syntyneet tummat suruista ja kaipauksesta, ihmisen ikävästä silloin kun oma käsi on kaivannut16434Siksakkia
Ihmisiä tulee ja menee yksi jättää jälkeensä katoamattoman tuoksun toinen silmieni taakse elävää kuvaa. Sitten on sel18434Simpukasta
Vatsalla vaeltavat sormenpäät tavoittavat raskausarvet jotka eivät silotu edes karkeimmalla harjalla hioen. En halua18433Sinun sanomaasi
Kutsut minua Natali´ksi ja Rakkauden Jumalattareksi lumoutuneena. Ojennat vapisevin sormin viinimaljan ” anna huulill4432Silloin, kun ei minua vielä ollut
kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut21432Hiljaisuus koskee
vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie15430Nimeämätön kipu
tähän näytelmään ei ole olemassa käsikirjoitusta on vain epämääräistä puheensorinaa ( harvoin sitäkin ) äkkinäisiä kats19428Enkelisi
Ennen aamun sarastusta olin vapautunut tuskastani. Rakkaani herään elämään aina kun kutsut minua enkeliksi. Käteni12428Erottamattomat
viimeinkin kuiskauksia jotka putoavat pehmeästi huulilleni sormet uivat hiusteni viljaan hyväilyt hakeutuvat ihoni saa21427Vähän on paljon
Olen taipunut murheideni edessä luovuttanut kyyneleni tuulien viedä ja lehvistön huojunta se valvoi orvon minäni askellu14425Muu vaara
kuka muruseni kokoaa kiinnittää siipeni ne mustat vaikken niitä itse näekään tiedän niiden tummuuden miksi minä olen11425avoin asia
astuin hatarista kuvitelmista ja unelmistani ulos ja vaikka vapisen en useinkaan itke kyynel ei löydä väylää puristuak14425Timantti kaikkeudessa
Silloin kun minut autettiin kohdun turvasta ja lämmöstä maailmaan taistelin elämästä ja olin tietämättäni ihme. Koitt17424Tunnetko odotukseni ?
Kuljen kosken yläjuoksua, kiveltä kivelle ja huomaan raitarunkojen kyynelehdinnän. Tämä syksyinen hetki satuttaa. K14421Sydämeni ääni
nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va16421Kuulitko ?
Ei välttämättä tarvitse puhua mitään sillä mykkyyskin on välillämme satojen sanojen kimaraa. Vaikka aina keväisin sa24418Puutteelliset
Jokin ajoi minut kulkemaan ihmisten askelista ja autojen hurinasta vaiennutta rantatietä. Sen varrella puro solisee12417Aistien ...
Voisin kirjoittaa tuhansin sanoin rakkaudesta mutta ei puhun joulukuisen valvotun levottoman yön. Hämärälintujen aik21417Varoituksista huolimatta
Hiekkamyrskyn tavoin pyörteilin vartalollasi, sokaisin silmäsi ja varastin sydämesi. Äitisi varoitti Sinusta ja tavo12415