haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Kursailematon totuus
en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takert12419Haaveiden sillalla
odotan odotan syksyä ja aamujen valkeaa kuuraa pitkiä, venyviä öitä päivien viileää kauneutta iltojen arkoja, viipyilev24419Enkelisi
Ennen aamun sarastusta olin vapautunut tuskastani. Rakkaani herään elämään aina kun kutsut minua enkeliksi. Käteni12416Helmiä, helmiä
Helmet kirkkaimmat iloista syntyneet tummat suruista ja kaipauksesta, ihmisen ikävästä silloin kun oma käsi on kaivannut16416Carpe diem
Kuinka usein suunnittelemme huomenna, huomenna tai minä aion. Kaikesta siitä jonka voisimme tehdä jo tänään juuri nyt18415Timantti kaikkeudessa
Silloin kun minut autettiin kohdun turvasta ja lämmöstä maailmaan taistelin elämästä ja olin tietämättäni ihme. Koitt17414Muu vaara
kuka muruseni kokoaa kiinnittää siipeni ne mustat vaikken niitä itse näekään tiedän niiden tummuuden miksi minä olen11414Kuulitko ?
Ei välttämättä tarvitse puhua mitään sillä mykkyyskin on välillämme satojen sanojen kimaraa. Vaikka aina keväisin sa24412Tabula rasa
ajattelin joskus ettei minusta taida olla eläjäksi levoton levoton kuin kosken virta kuohut ja pyörteilevä vaahto varj16411Nimeämätön kipu
tähän näytelmään ei ole olemassa käsikirjoitusta on vain epämääräistä puheensorinaa ( harvoin sitäkin ) äkkinäisiä kats19411Tunnetko odotukseni ?
Kuljen kosken yläjuoksua, kiveltä kivelle ja huomaan raitarunkojen kyynelehdinnän. Tämä syksyinen hetki satuttaa. K14410Aistien ...
Voisin kirjoittaa tuhansin sanoin rakkaudesta mutta ei puhun joulukuisen valvotun levottoman yön. Hämärälintujen aik21409avoin asia
astuin hatarista kuvitelmista ja unelmistani ulos ja vaikka vapisen en useinkaan itke kyynel ei löydä väylää puristuak14407Kadoksissa
Ajatuspysähdys ja suljen ikkunan kylmän loitolla pitääkseni. Metsän sydämessä kuolleet lehdet, jäätyneet valkorungot j20406Puutteelliset
Jokin ajoi minut kulkemaan ihmisten askelista ja autojen hurinasta vaiennutta rantatietä. Sen varrella puro solisee12405Varoituksista huolimatta
Hiekkamyrskyn tavoin pyörteilin vartalollasi, sokaisin silmäsi ja varastin sydämesi. Äitisi varoitti Sinusta ja tavo12404Jouluisia uniako vain ?
Kuvittelen Sinut Sinut joka et ole todellinen löydän kauttasi itseni tunnistan tarpeeni ihmisenä, naisena ja olet sulatt10404Kaiken määrä
Kaikki se mikä minua lähinnä on, maa routaantunut jalkojeni alla ympärillä alastomina kaartuvat mykät raidat ja männy12400Ansaittua ?
Raudanmakuinen päivä kuin eilinen. Kaikki se jonka olet päälleni kaatanut ja heittääntynyt muistamattomaksi sen jälke18400Avoin kirje
Kansieni väliin on piilotettu kyynelten lehto rakkauden arpiset haavat unenomainen uupumuskin. Ei en minä nyt itke16400