Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Vähän on paljon

Olen taipunut murheideni edessä luovuttanut kyyneleni tuulien viedä ja lehvistön huojunta se valvoi orvon minäni askellu
    Rakkausrunot
    14
    375
  2. pukea ja riisuuntua

vain muutama sana ja maailman laidalle katosin hyisen, kirkkaan veden räsähtelevän jään piiriin kaukana siellä alhaal
    Rakkausrunot
    21
    375
  3. Akkaenergialla

Millä mä jaksan tän huushollin koiran karvoja tukuttain ja pölyiseen pintaan teeveen päällä voisi vaikka piirtää. Ikk
    Kirjallisuus
    12
    374
  4. Sopeutumaton

Rakkaani ikkunaan nojaten olen Sinua odottanut jykevien käsivarsiesi kiertymistä värisevälle uumalleni. Silti tietäen
    Rakkausrunot
    14
    374
  5. Se, mikä silloin jäi

Elämä muuttuu mutta minulla on lupa haaveilla vaikka tiedänkin että aamun hämäryys rikkoo kaikki nämä lämpimän kaunii
    Rakkausrunot
    8
    373
  6. Ihme

Halusin uusiutua jättää pimeyden, elämäni ahtauden. Kuulit toiveeni saatoit minua käteni kädessäsi aurinkoon, vuorel
    Rakkausrunot
    10
    372
  7. Hiljaisuus koskee

vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie
    Rakkausrunot
    15
    372
  8. Sydämeni ääni

nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va
    Rakkausrunot
    16
    369
  9. Siellä se on

Sinähän tiedät nämä riittämättömyyden hetkeni ne hetket jolloin olen sokeutunut ja kaikelle turta. Lumikiteiden kimal
    Rakkausrunot
    18
    368
  10. Kiinni, irti

olimme istuneet tammen alla liian kauan hartioillemme oli varissut kultaa ja oksat olivat muuttuneet raskaiksi salaisuu
    Rakkausrunot
    20
    367
  11. Utua, utua

säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaam
    Rakkausrunot
    18
    364
  12. Unohduksen yö

Suloisten kuiskausten yöhön mahtuu vain kaksi ja tunteiden meri. Kauan ovat silmäni kastuneet kaipauksen kyynelistä mut
    Rakkausrunot
    6
    363
  13. Vanhassa vara parempi

Ensin mietit sitten seuraavaksikin mietit yskähtelemttä heräät hitaasti kylläkin. Aivan outo naamavärkki ja minusta
    Rakkausrunot
    12
    363
  14. Kerran vielä ?

Näinä olemassaolon vaikeina hetkinä muistan, kuinka kauan sitten kertoilit kaukaisista matkoistasi. Vuoripurojen välk
    Rakkausrunot
    6
    362
  15. En halua todellisuuteen

Haluaisin palata Sinuun enemmän kuin aavistaa saatat, avata portit ruostunein lukoin lukitut. Kun sanat tykyttävät
    Rakkausrunot
    10
    361
  16. Hetkinen ...

jatkuva kiire, ei mihinkään ei aikaa elää ja silti pitäisi tapailla hengittävää kevättuuli seurata vilkkaan Pilven Poja
    Kirjallisuus
    18
    360
  17. Tänään

Niputan kirjeitä niitä joilla minua rikastutit joilla sait ihoni kihelmöimään kaipauksesta ja joita kyynelin kostuttelin
    Rakkausrunot
    18
    357
  18. Silmusta

Olin hauras ja eksyksissä elämältä en etsinyt mitään enkä kuullut ihmisen ääntä. Näin vain liikkumattoman veden puh
    Rakkausrunot
    12
    357
  19. Sinun kanssasi, Sinua ilman

Öiden, aamujen päivien ja iltojenkin halki ihoni ilkamoi kanssasi. Mutta mieleni syksyn karikot ne kannan sieluni so
    Rakkausrunot
    10
    357
  20. Päästäiskukolleni

Järisytän taivaita pajuja taivuttelen tullessani kun noitana luudalle hyppään ja luoksesi lennän. Suklaasta tykkään kai
    Rakkausrunot
    16
    356