Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Kova maa

Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki
    Rakkausrunot
    14
    383
  2. Cheri, cheri

Voiko olla niin että minä ihmisenä, naisena hellänä haavoistani että elämä voisi sulkea vielä syliinsä ? Että kaip
    Rakkausrunot
    14
    382
  3. Siellä se on

Sinähän tiedät nämä riittämättömyyden hetkeni ne hetket jolloin olen sokeutunut ja kaikelle turta. Lumikiteiden kimal
    Rakkausrunot
    18
    381
  4. Minussa ...

menneisyyteni kivuliaat muurit kaadettiin kauan sitten mykkä huutoni kuultiin ja sain tuntea elämän eliksiirin nyt ai
    Rakkausrunot
    8
    381
  5. Välttämättömyyksiä ?

Kuinka monta luhistumista ja yönkylmiä kyyneleitä on vuodatettava näyttämölle joka on varattu monologilleni ilman aino
    Rakkausrunot
    16
    380
  6. Paradise

Näin viime yönä unen jossa ahdistukseni kiristävät köydet purkautuivat pölynä sylissäsi pois. Jossa kirjoitit rakkau
    Rakkausrunot
    10
    380
  7. Kuuntele ...

Tämä on sellainen hetki kun haluan käpertyä itseeni kuunnella sisintäni ja olla kaiken ulkopuolella ymmärrätkö ? Ehk
    Runot
    8
    380
  8. Sopeutumaton

Rakkaani ikkunaan nojaten olen Sinua odottanut jykevien käsivarsiesi kiertymistä värisevälle uumalleni. Silti tietäen
    Rakkausrunot
    14
    378
  9. Akkaenergialla

Millä mä jaksan tän huushollin koiran karvoja tukuttain ja pölyiseen pintaan teeveen päällä voisi vaikka piirtää. Ikk
    Kirjallisuus
    12
    376
  10. Se, mikä silloin jäi

Elämä muuttuu mutta minulla on lupa haaveilla vaikka tiedänkin että aamun hämäryys rikkoo kaikki nämä lämpimän kaunii
    Rakkausrunot
    8
    375
  11. Leipuri kirjoittaa

Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie
    Sunnuntai Leivontamix
    2
    375
  12. Vanhassa vara parempi

Ensin mietit sitten seuraavaksikin mietit yskähtelemttä heräät hitaasti kylläkin. Aivan outo naamavärkki ja minusta
    Rakkausrunot
    12
    373
  13. Kiinni, irti

olimme istuneet tammen alla liian kauan hartioillemme oli varissut kultaa ja oksat olivat muuttuneet raskaiksi salaisuu
    Rakkausrunot
    20
    371
  14. ... ois Joulu ainainen

kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude
    Rakkausrunot
    16
    369
  15. Unohduksen yö

Suloisten kuiskausten yöhön mahtuu vain kaksi ja tunteiden meri. Kauan ovat silmäni kastuneet kaipauksen kyynelistä mut
    Rakkausrunot
    6
    368
  16. Hetkinen ...

jatkuva kiire, ei mihinkään ei aikaa elää ja silti pitäisi tapailla hengittävää kevättuuli seurata vilkkaan Pilven Poja
    Kirjallisuus
    18
    367
  17. Kerran vielä ?

Näinä olemassaolon vaikeina hetkinä muistan, kuinka kauan sitten kertoilit kaukaisista matkoistasi. Vuoripurojen välk
    Rakkausrunot
    6
    366
  18. En halua todellisuuteen

Haluaisin palata Sinuun enemmän kuin aavistaa saatat, avata portit ruostunein lukoin lukitut. Kun sanat tykyttävät
    Rakkausrunot
    10
    366
  19. Silmusta

Olin hauras ja eksyksissä elämältä en etsinyt mitään enkä kuullut ihmisen ääntä. Näin vain liikkumattoman veden puh
    Rakkausrunot
    12
    363
  20. Päästäiskukolleni

Järisytän taivaita pajuja taivuttelen tullessani kun noitana luudalle hyppään ja luoksesi lennän. Suklaasta tykkään kai
    Rakkausrunot
    16
    362