Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Kun päivä hukkuu

silkkinen yöpaita liukuu iholta pois ajatus pysähtyy sukellan viileisiin lakanoihin odotan, odotan huomaan yö on tulos
    Rakkausrunot
    22
    389
  2. Kirjoitan Sinulle

On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipee
    Rakkausrunot
    14
    387
  3. Kova maa

Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenki
    Rakkausrunot
    14
    387
  4. Cheri, cheri

Voiko olla niin että minä ihmisenä, naisena hellänä haavoistani että elämä voisi sulkea vielä syliinsä ? Että kaip
    Rakkausrunot
    14
    387
  5. Akkaenergialla

Millä mä jaksan tän huushollin koiran karvoja tukuttain ja pölyiseen pintaan teeveen päällä voisi vaikka piirtää. Ikk
    Kirjallisuus
    12
    386
  6. Minussa ...

menneisyyteni kivuliaat muurit kaadettiin kauan sitten mykkä huutoni kuultiin ja sain tuntea elämän eliksiirin nyt ai
    Rakkausrunot
    8
    386
  7. Kuuntele ...

Tämä on sellainen hetki kun haluan käpertyä itseeni kuunnella sisintäni ja olla kaiken ulkopuolella ymmärrätkö ? Ehk
    Runot
    8
    386
  8. Välttämättömyyksiä ?

Kuinka monta luhistumista ja yönkylmiä kyyneleitä on vuodatettava näyttämölle joka on varattu monologilleni ilman aino
    Rakkausrunot
    16
    385
  9. Paradise

Näin viime yönä unen jossa ahdistukseni kiristävät köydet purkautuivat pölynä sylissäsi pois. Jossa kirjoitit rakkau
    Rakkausrunot
    10
    385
  10. Siellä se on

Sinähän tiedät nämä riittämättömyyden hetkeni ne hetket jolloin olen sokeutunut ja kaikelle turta. Lumikiteiden kimal
    Rakkausrunot
    18
    384
  11. Sopeutumaton

Rakkaani ikkunaan nojaten olen Sinua odottanut jykevien käsivarsiesi kiertymistä värisevälle uumalleni. Silti tietäen
    Rakkausrunot
    14
    381
  12. Vanhassa vara parempi

Ensin mietit sitten seuraavaksikin mietit yskähtelemttä heräät hitaasti kylläkin. Aivan outo naamavärkki ja minusta
    Rakkausrunot
    12
    377
  13. Kiinni, irti

olimme istuneet tammen alla liian kauan hartioillemme oli varissut kultaa ja oksat olivat muuttuneet raskaiksi salaisuu
    Rakkausrunot
    20
    377
  14. Se, mikä silloin jäi

Elämä muuttuu mutta minulla on lupa haaveilla vaikka tiedänkin että aamun hämäryys rikkoo kaikki nämä lämpimän kaunii
    Rakkausrunot
    8
    376
  15. Oletko huomannut ...

miten metsän pulina hidastuu ja tummuu sateenkaaren värit tarttuvat heikkoina väriseviin lehtiin ja eilistä raskaampi ve
    Rakkausrunot
    17
    374
  16. Hetkinen ...

jatkuva kiire, ei mihinkään ei aikaa elää ja silti pitäisi tapailla hengittävää kevättuuli seurata vilkkaan Pilven Poja
    Kirjallisuus
    18
    373
  17. Kerran vielä ?

Näinä olemassaolon vaikeina hetkinä muistan, kuinka kauan sitten kertoilit kaukaisista matkoistasi. Vuoripurojen välk
    Rakkausrunot
    6
    370
  18. Unohduksen yö

Suloisten kuiskausten yöhön mahtuu vain kaksi ja tunteiden meri. Kauan ovat silmäni kastuneet kaipauksen kyynelistä mut
    Rakkausrunot
    6
    370
  19. Silmusta

Olin hauras ja eksyksissä elämältä en etsinyt mitään enkä kuullut ihmisen ääntä. Näin vain liikkumattoman veden puh
    Rakkausrunot
    12
    370
  20. En halua todellisuuteen

Haluaisin palata Sinuun enemmän kuin aavistaa saatat, avata portit ruostunein lukoin lukitut. Kun sanat tykyttävät
    Rakkausrunot
    10
    369