haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Vähän on paljon
Olen taipunut murheideni edessä luovuttanut kyyneleni tuulien viedä ja lehvistön huojunta se valvoi orvon minäni askellu14375pukea ja riisuuntua
vain muutama sana ja maailman laidalle katosin hyisen, kirkkaan veden räsähtelevän jään piiriin kaukana siellä alhaal21375Akkaenergialla
Millä mä jaksan tän huushollin koiran karvoja tukuttain ja pölyiseen pintaan teeveen päällä voisi vaikka piirtää. Ikk12374Sopeutumaton
Rakkaani ikkunaan nojaten olen Sinua odottanut jykevien käsivarsiesi kiertymistä värisevälle uumalleni. Silti tietäen14374Se, mikä silloin jäi
Elämä muuttuu mutta minulla on lupa haaveilla vaikka tiedänkin että aamun hämäryys rikkoo kaikki nämä lämpimän kaunii8373Ihme
Halusin uusiutua jättää pimeyden, elämäni ahtauden. Kuulit toiveeni saatoit minua käteni kädessäsi aurinkoon, vuorel10372Hiljaisuus koskee
vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie15372Sydämeni ääni
nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va16369Siellä se on
Sinähän tiedät nämä riittämättömyyden hetkeni ne hetket jolloin olen sokeutunut ja kaikelle turta. Lumikiteiden kimal18368Kiinni, irti
olimme istuneet tammen alla liian kauan hartioillemme oli varissut kultaa ja oksat olivat muuttuneet raskaiksi salaisuu20367Utua, utua
säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaam18364Unohduksen yö
Suloisten kuiskausten yöhön mahtuu vain kaksi ja tunteiden meri. Kauan ovat silmäni kastuneet kaipauksen kyynelistä mut6363Vanhassa vara parempi
Ensin mietit sitten seuraavaksikin mietit yskähtelemttä heräät hitaasti kylläkin. Aivan outo naamavärkki ja minusta12363Kerran vielä ?
Näinä olemassaolon vaikeina hetkinä muistan, kuinka kauan sitten kertoilit kaukaisista matkoistasi. Vuoripurojen välk6362En halua todellisuuteen
Haluaisin palata Sinuun enemmän kuin aavistaa saatat, avata portit ruostunein lukoin lukitut. Kun sanat tykyttävät10361Hetkinen ...
jatkuva kiire, ei mihinkään ei aikaa elää ja silti pitäisi tapailla hengittävää kevättuuli seurata vilkkaan Pilven Poja18360Tänään
Niputan kirjeitä niitä joilla minua rikastutit joilla sait ihoni kihelmöimään kaipauksesta ja joita kyynelin kostuttelin18357Silmusta
Olin hauras ja eksyksissä elämältä en etsinyt mitään enkä kuullut ihmisen ääntä. Näin vain liikkumattoman veden puh12357Sinun kanssasi, Sinua ilman
Öiden, aamujen päivien ja iltojenkin halki ihoni ilkamoi kanssasi. Mutta mieleni syksyn karikot ne kannan sieluni so10357Päästäiskukolleni
Järisytän taivaita pajuja taivuttelen tullessani kun noitana luudalle hyppään ja luoksesi lennän. Suklaasta tykkään kai16356