Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

52

Kommenttia

1292

  1. > Jokaiselle vastuksella on oma sulake 20 kooltaan.

    tai sitten ei, minulla vastukset ovat kolmiokytkennässä eli yhden sulakkeen irtiruuvamisen jälkeen vain yksi toimii täysteholla, kaksi muuta neljännesteholla.
    (Koko 6 kW:n kolmikko antaa silloin yhteensä 3 kW)

    sähkömittarista hetken seuraamalla näkee kulloisenkin tehon