juhaahmet
Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 159 kommenttia
- Tapasit omituisen miehen. Tapaa minun kanssani, niin kyllä saat koskea penikseen ja ottaa suihin oikein syvältä! ;)
- Kuulepas vonkaaja! Etkö ole huomannut, että ylipäänsä näillä seksipalstoilla melkein kaikki ovat miehiä? Jos haluut naista, mene ulos katselemaan niitä ja alat juttelemaan mukavia. Se on sitten toinen juttu, keneltä naiselta heruu.
- Hyvä ystävä on rehellinen, luotettava, avulias, ystävällinen, keskustelu- ja kuuntelutaitoinen. Ystävyys on molemminpuolista yhteydenpitoa ihmissuhteissa.
- Hei! Olen 38v mies Vantaalta ja olen aika musikaalinen. Tykkään laulaa ja kuunnella musaa. Tosin en soita mitään soittimia, mutta minulla on hyvä rytmitaju ja sävelkorva.
- Moikka!
Kyllä suuseksi on luonnollinen osa seksiä. Sen pitää olla molemminpuolista. Kyllä sulla on oikeus saada suuhoitoa vaimoltasi, kun sinäkin annat sitä hänelle.
Ajattelen niin, että jos toista rakastaa, suuseksiä saa pyytämättäkin toiselta ja sen pitäs olla luontevaa. Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Suuseksin pitäs olla molemminpuolista ja itsestäänselvää parisuhteessa. Mene vain vieraisiin, jos ei häneltä heru suihinottoa! Ei sinun tarvitse hänelle siitä kertoa. Sulla on oikeus siihen, jos et omalta vaimoltasi suuhoitoa. Minä annan sinulle luvan. Hyvää kesän jatkoa teille! Tsemiä! =) - Ciao!
Onneksi olkoon; että olet löytänyt itsellesi isolla varustetun komeankin miehen! =) Muista, että parisuhteeseen ja aitoon rakkauteen kuuluu paljon muutakin kuin seksi! Kirjoituksestasi huomaa, että olet varsin nuori nainen. Vaikka olen mies, väitän omiin kokemuksiini ja kuulemani perusteella, että ei se iso peniksen koko ole kaikki kaikessa. Kyllä sitä mies pärjää kaikenkokoisilla, pienikokoisillakin. On naisia, jotka pitävät paljon pienemmistä ja keskikokoinen penis on monille se paras vaihtoehto. Monet naiset ovat valittaneet, kuinka pitkä penis tekee kipeää, eikä ole nautinnollista. Toki on naisia, jotka himoitsevat isoa, kuten sinä. Sinä kirjoitit oman näkemykseni, minä omani kokemukseeni perustuen. Seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Se on rikkaus, että on erikokoisia peniksiä , vaginoita, tissejä, kuten miehiä ja naisiakin. Ei se pituus, vaan paksuus merkkaa enemmän ja miten sitä käyttää. Sitä paitsi seksi on parasta, kun siinä on tunteet mukana.
No tulipahan kirjoitettua romaani. Halusin kirjoittaa mahdollisimman realistisen tekstin, jotta ei tulisi väärinymmärryksiä, kun täällä tuntuu käyvän paljon kokemattomia ja teinejäkin/alaikäisiä palstalla. Harvoin kirjoitan täällä mitään. Nyt olen puhunut.
Mahtavaa kesää aloittajalle ja muille palstalaisille ikään ja kokoihin katsomatta! =)
Nauttikaa elämästä ja seksistä sinkkuna tai parisuhteessa!
PS. Terveiset HX:lle ja Asukselle! =) On ollut hiton hauskaa lueskella juttujanne, olette huumorimiehiä, kuten minäkin.
T. Kokenut rakastelija - Täällä olis 38v mies Vantaalta. Olen sosiaalinen ja mukava.
- Harmi kun et asu Vantaalla. Muutoin olisin lähtenyt lenkille.
- Moi! Kiinnostaako 38v mies kaveriks?
- Täällä olis yx 38v mies Vantaalta, jos kiinnostaa..
- Olen 38v mies Vantaalta. Haittaako, jos olen parisuhteessa?
- Siis suoraan sanottuna päiväkahveille! ;)
- Moi! =) Kiinnostaisko 38v mies Vantaalta? Olen sosiaalinen ja huumorintajuinen. Lähdetään kahville! =)
- Hei, ongelmasi on selvästi psyykkistä. Olet ahdistunut ja stressaantunut tästä elämäntilanteesta, joka on ollut sinun ja tyttöystäväsi välllä. Sinussa ei ole mitään vikaa fyysisesti, kun olet kuitenkin ollut normaalisti seksipeto. Minusta sinun pitäisi puhua naisellesi asiasta ja hän varmasti ymmärtää, jos rakastaa sinua. Tuo ongelmasi on ohimenevää, usko pois. Lippu korkealle ja älä ressaa turhia! =)
- Käykö miespuolinen?
- Minun mielestäni se ei ole järkevää, vaan elämäsi tuhlausta. Ainoastaan sitten asia on toisin, jos molemmat olette vakavissanne kiinnostuneita toisistanne ja olette syvästi rakastuneita sekä olette varmoja toisistanne.
- Hei, haluan olla sun ystäväs. Sopiiko se sinulle?
- Hyvä ystävä ei käyttäydy noin sinua kohtaan! Kannattaa ainakin ottaa etäisyyttä tai skippaat kokonaan elämästäsi tuollaisen ihmisen, sympatiat ovat puolellasi..
- Hyvää ystävänpäivää sinullekin! =) Hienosti kirjoitettu teksti, joka antaa voimia ja toivoa yksinäisille ihmisille toivon mukaan..
- Kiinnostaisko suunnilleen samanikäinen mies kaveriksi?