analyyzi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Mitä vaan
siis ihan mitä vaan toivon teidän näppiksestänne paukuttavan nyt. Siis tähän ketjuun. Ihan mitä vaan. Sana on vapaa eik391184Pitäiskö mun poistaa
ihokarvani? Nyt näyttäis mainoksen mukaan saavan aineet ja tarvikkeet ilmatteeks. Vai tulisko vielä halvemmaksi pitää v121006Lista miten ei onnistu
Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta3979Sitä mää vaan fundeeraan...
et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol15567- 4507
Kytkypuhelin
Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k3470Hankielämä
Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin2432Ei uskoisi
Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll9413- 5366
Kello on yli puolen yön
On perjantai-aamuyö. Päähäni putkahti ajatus taustalla hyrisevästä televisiosta jossa - taakse vilkaistessani huomasin2354- 8295
Kevätkääryleitä, nam
Ikuisena herkkusuuna olen sitä mieltä että kevätkääryle ja kaalikääryle eli syyskääryle ovat kaksi maailman parhainta ru6284Kun olen 64
Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka21267Onko palstajulkkis julkkis?
Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa92259- 5254
Mopolla kuuhun
Saunan jälkeen syötiin vasta ja rillin kulmalla elvistelen ja hunajapupuja tsiigailen..... Ollaankos huuhaalla hereillä9220- 3217
Miettinyt olen
Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi6209Tärpättii!!!
Tärpättii! Misä oot? Tuu tänne Anan tyköööö.... Onkelma on se et tärpättii on iha varmasti tääl jossain litra. Mut se o5203Sitä täsä vaan mietin
että mistä se maapallo tietää mihin suuntaa pyöriä? Ja mitäs sitte tapahtuu jos se heilahtaiski takasinpäin? Tulisko ve4200