Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

353

1. Mitä vaan

siis ihan mitä vaan toivon teidän näppiksestänne paukuttavan nyt. Siis tähän ketjuun. Ihan mitä vaan. Sana on vapaa eik
    Huuhaa
    39
    1184
  2. Pitäiskö mun poistaa

ihokarvani? Nyt näyttäis mainoksen mukaan saavan aineet ja tarvikkeet ilmatteeks. Vai tulisko vielä halvemmaksi pitää v
    Huuhaa
    12
    1006
  3. Lista miten ei onnistu

Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta
    Miten nainen isketään?
    3
    979
  4. Sitä mää vaan fundeeraan...

et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol
    Huuhaa
    15
    567
  5. Ei oo mittään tekemistä

nytte. Mitä keksis?
    Huuhaa
    4
    507
  6. Kytkypuhelin

Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k
    Nokia-puhelimet
    3
    470
  7. Hankielämä

Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin
    Kahvikeskustelut
    2
    432
  8. Ei uskoisi

Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll
    Huuhaa
    9
    413
  9. Mää en vastaa puhelimeen

tänään.
    Huuhaa
    5
    366
  10. Kello on yli puolen yön

On perjantai-aamuyö. Päähäni putkahti ajatus taustalla hyrisevästä televisiosta jossa - taakse vilkaistessani huomasin
    Lifestyle
    2
    354
  11. Kello on 23.00

ja kaikki hyvin.
    Huuhaa
    8
    295
  12. Kevätkääryleitä, nam

Ikuisena herkkusuuna olen sitä mieltä että kevätkääryle ja kaalikääryle eli syyskääryle ovat kaksi maailman parhainta ru
    Huuhaa
    6
    284
  13. Kun olen 64

Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka
    60 plus
    21
    267
  14. Onko palstajulkkis julkkis?

Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa
    50 plus
    92
    259
  15. Tunturi Tiger

Vihreät lokasuojat. Polkasusta lähti. Kylille.
    Huuhaa
    5
    254
  16. Mopolla kuuhun

Saunan jälkeen syötiin vasta ja rillin kulmalla elvistelen ja hunajapupuja tsiigailen..... Ollaankos huuhaalla hereillä
    Huuhaa
    9
    220
  17. Mopolla ajelu

on näinä aikoina kylmää kyytiä.
    Huuhaa
    3
    217
  18. Miettinyt olen

Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi
    Kahvikeskustelut
    6
    209
  19. Tärpättii!!!

Tärpättii! Misä oot? Tuu tänne Anan tyköööö.... Onkelma on se et tärpättii on iha varmasti tääl jossain litra. Mut se o
    Huuhaa
    5
    203
  20. Sitä täsä vaan mietin

että mistä se maapallo tietää mihin suuntaa pyöriä? Ja mitäs sitte tapahtuu jos se heilahtaiski takasinpäin? Tulisko ve
    Huuhaa
    4
    200