Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7150

1. Jonain päivänä tutkijat keksivät kyllä keinon puuttua näihin mutaatioihin mitä tulee syöpään. Me ei taideta vaan olla elossa silloin enää...Tällänen "piristävä"mielipide...
    Mutta mä tarkoitin, että jostain syystä kehitys on pysähtynyt sillä tavalla että lajit eivät muutu enää toisiksi lajeiksi ns.luonnonvalinnan ohjaamana.
    Kummalta se tuntuu, että niin on käynyt. Sama kuin odottaisi koiran "muuttuvan"aikojen saatossa kissaksi.
    Ihmetyttää muutenkin että Darwinin oppi on saanut niinkin paljon jalansijaa että useissa eri lähteissä evoluutiota pidetään jo lähes uskontona.
    Luomisteoriaan uskovat leimataan tyhmiksi. Eiköhän yhtä tyhmää ole uskoa sattumaan...?
    Kaikki alkoi siitä kun D.huomasi maailmanympärimatkallaan että kahdessa saaressa asuvat peipposet poikkesivat vähän toisistaan väritykseltään ym. mutta olivat kumminkin kaikki peipposia.
    Siitä hän päätteli, että ympäristö muokkaa lajeja..
    Minusta ne peipposet eivät kerro mitään mistään. Ei niitä voi kun ihmetellä.
    No niin...Saimpahan sanotuksi.
    Lueskelin sinun ja Elisabethin juttua tuossa muutama päivä sitten...MELKEIN tulit uskoon:)
  2. että oivaltaisi, mohis.
  3. itse kertonut, ihan viime aikoina, täällä palstalla että on joutunut bedofiiliepäillyksi oikeuteen kun kävi alaikäisten kimppuun ja yhdeltä otti housut pois ja hakkasi remmillä. Oli heille omasta tahdostaan "tukihenkilö".
    Se puhuu ihan itse raamatullisia kymmenyksiä vastaan eikä kuulu mihinkään seurakuntaan.
    Mistään katumuksesta hän ei tiedä mitään-päinvastoin hän kertoi että syyttäjä vaihtui kun hänet ajettiin oikeus-salista ulos.
    Tekisitkö...tai tekiskö Pe.ku jotain tällaista-hyökkäisi nuorien kimppuun tuolla tavalla? Itse hän puhuu lankeemisesta. Lankeasisitko sinä uskovana tuolla tavalla? Pikkujuttunako tuollaiseen kuuluu asennoitua ja kehua vaan suurta sankaria?
    Lisäksi hän kirjoittelee (mulle)tekaistuilla nimmareilla"Jukan ystävä"ja "lakimies".
    En usko kun hän väittää että on kertonut ystävilleen sen paikkakunnan jossa asun ja nimeni, niin kuin nyt väittää. Ja jos olisi niin miksi ihmeessä?! näitä tapahtu ennen kun ees luin että oli pieksänyt ne nuoret.
    Jukka valehtelee...ja eikö se ole synti myös, jos Jeesuksen jumaluuden kieltäminenkin on.
    No...nytpä hän ei tähän ainakaan omalla nikillä vastaa, kun teki sen taas minkä aina jokaisessa ketjussa...ilmoitti ettei enempää keskustele kun pitää lähteä.
    Mullakin on töitä nyt...palaan illemmalla koneelle.
    sen vaan kirjotan äkkiä kun kirjoitit Jukan teoista etteivät ne kuulu Pe.kulle-kyllä ne ihan julkisia juttuja ovat ja vielä aika ajankohtasia(viime viikolla tekojaan muisteli)ja näin ollen kuuluvat kaikille jotka tätä palstaa lukevat.
    Mitään mukavia asioita ne ei ole. Mä oon tosi järkyttynyt että mitä vaan saa näköjään tehdä.
    siunausta.
  4. saanut paljon vastauksia. Luin niistä suurimman osan. Sinua vähän naiset puolustavat.
    Tää aika on vähän tällainen, että tahdotaan vannoa vapauden nimiin ja uskottomia on paljon. Sinussa on sitä samaa henkeä kuin alkuseurakunnan apostoleissa. Olet sellainen valonkantaja.
    Tuot tietyllä tavalla turvallisuutta kun taistelet uskomme jatkuvuuden puolesta.
    Nuo psykopaatti ym.sekopääjutut saat ottaa vainoina Kristuksen evankeliumin puolesta...Siitähän ne tulee. Heillä raukoilla on vaan tämä maailma menneineen, ei muuta.
    Varmasti annat heillekkin toivoa-jos olisi jotain muutakin.
    Semmonen sä oot-viimeisiä mohikaaneja...