Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. Aivan… minä rakastin, ilman seksiä tietenkin erästä minusta kiinnostunutta miestä 10 vuotta ystävänä. Nyt hän kokee että hänelle jää kahvi ja televisio kun hän menee vuodenvaihteessa a- klinikan juttusille eikä ollenkaan ” mömmöjen takia”vaan terveytensä vuoksi.
    Hän aikoo lopettaa oluen juomisen jota on harrastanut40v ja juonut työnsä ja perheensä… mutta nyt ihan itse näkee vaihtoehdot itsari tai raittius.
    Hän itkee kun elämällään ei ole mitään tarkoitusta. Ei ole halunnut aiemmin kertoa… mutta kyllä minä tiesin: hänelle ei soita kukaan muu kuin mä.
    Terapiastakin puhui, masennuksesta, johon haluaisi lääkityksen.
  2. Hyvä raamatunkohta.
  3. Kiitos!