Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Porukka tosiaan menossa jo nukkumaan. Taitaa olla jälleen vähän erilainen perjantai kuin se mihin ovat ulkona tottuneet. BB antoi kai yhden saunaoluen ja siinä kaikki. ja huomenna lauantaina ei kai juuri biletellä kun ei sitä kuitenkaan ehdi näyttää sitten sunnuntaina.
06.10.2006 23:15
Suomi24:n chat- ja keskustelupalsta-sheriffit ovat ihan palkattomia ja palkkiottomia aktiiveja. Sheriffien aktiivisuudelle ei ole asetettu mitään erityisiä vaatimuksia eikä todellakaan ole minkäänlaista työsuhdetta. Ylläpito suverinisesti päättää kelle oikeuksia antaa ja voi ne koska tahansa peruuttaa. Kaikki lopullinen vastuu keskusteluista on ylläpidolla.
Seuraavassa linkissä kerrotaan sheriffien toiminnasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
Alla oleva 'käyttäjäehto' pitää ruksia luetuksi sheriffihakemuslomakkeessa:
"Käyttöehdot: Vastaanottaessani sheriffin tehtävät Suomi24:ssä, sitoudun noudattamaan Suomi24:n sääntöjä, hyviä tapoja sekä Suomen lakia. En käytä väärin asemaani enkä oikeuksiani, olen tasapuolinen ja pyrin pitämään palvelun mahdollisimman asiallisena.
Noudatan ylläpidon ohjeita ja linjauksia, ja toimin niiden mukaisesti. Ylläpidolta vastaanottamiani tietoja ja viestejä en julkaise tai välitä ilman erillistä lupaa, esimerkiksi kommentoimalla tai kopioimalla niitä keskustelupalstoille tai chattiin."
Eli tämä on ihan harrastus ja leipätyöni on muu.
06.10.2006 22:14
Jos olisikin noin että jotain tuollaista rahallista korvausta tästä hommasta saisi niín kyllä tää bb-palsta ja noi politiikka/uskontopalstat olis aika tuottosia :D
06.10.2006 19:29
Jo ihan sillä perusteella että palstalla ei saa olla linkkejä BB-kuviin jotka ovat jollain muulla palstalla kuin Subin omalla.
06.10.2006 19:25
Niin referoi kirjoitustasi tai laita vaikka kokonaan jos vielä muistat sanalleen niin voin kertoa miksi olen poistanut tai siirtänyt (jos minä nyt olen ollut poistajana).
06.10.2006 19:04
Yksi viimeisistä tehtävistä oli vatsaliikkeet pareittain. Eli niin että oltiin maassa istumassa vastakkain ja ja jalat laitettiin ristiin toisen kanssa niin että siitä sai tukevan vetotuen ja sitten aina käsien läpsäytys parin kanssa ylösvetovaiheessa. Mielenkiintoista havainnoida ketkä valiutuivat pareiksi. On selvää että tuollaista pariliikuntaa tehdää sellaisen kanssa joka on mieluista seuraa.
pareja:
Jaakko&Kaarlo
Sari&Mia
Kaki&Olli
muita en ehtinyt katsoa.. Huomaisiko muut muita?
06.10.2006 18:52
Eipä tuossa sentään onneksi ollut mitään varsinaista toisten vahingoittamiseen tai omaisuusrikoksiin saati huumausaineisiin liittyvää. Ei noi rikokset sellaisia ole että niillä olisi vaikutusta talossa olemiseen; Rattijouppouden vaara ei ole kovin suuri.
Osaltani uskon rikosten sovittamiseen. Mika on rangaistuksensa saanut ja ne kärsinyt. Rikoksen uusinta on tietysti aina huono juttu koska se osoittaa ettei opiksi ole otettu.
Mutta siis pointtina oli että ei se nyt sentään tuotannon vika ollut mitä tapahtui.
06.10.2006 18:35
Tolle repesin kyllä ihan kybällä.
Baletti puku kaarlolle päälle eiihhhh...
06.10.2006 17:57
Vähintään väritettyä tekstiä taasen... Voisin poistaa viestin taaas jo pelkästään tuon psykopaatti-maininnan takia, mutta olen sallinut muihinkin kohdistuvia nimittelyjä... Jotain rajaa toivoisin kyllä sinultakin kuitenkin.
Tällä hetkellä porukka makoilee makkarissa ihan levollisena ja Kaarlo höpisee mukavia muiden kanssa.
06.10.2006 16:29
Itsekin tuota ihmettelin alussa kun tulin vilkaisseeksi. Muilla on jopa kymmeniä pareja. Luulisin että kaarlo käyttää noita neljää shortsia myös alusvaatteina niin on siinä yli viikon tarpeiksi. Ei ne muutkaan miehet juurikaan päivittäin vaihda, mitä olen heidän keskusteluistaan pyykkäämisestä kuunnellut.
Eniten minua nauratti itseasiassa tuossa luettelossa vaatteiden viimeinen maininta:
Parittomia sukkia 2kpl :D
06.10.2006 16:25
Sari oli mennyt keikalle jossa Mika Ja Timo olivat olleet juontamassa jotain ja siellä sari oli Lintsinkin tavannut. Tuolleen sen jostain kuulin. Ja samassa yhteydessä kai Sari oli sitten tavannut myös Timon. Radiosta kuulin puhelinhaastattelun jossa Timo kielsi olleensa se Sarin 'julkkis', mutta jossain sitten myöhemmin väitettiin että Timo olisi myöntänyt menneensä Sarin kansssa sänkyyn. Tiedä sitten...
06.10.2006 15:46
Tällä palstalla voi keskustella edellisien kausien henkilöistä. Ei nyt sentään ehkä kannata alkaa kertailemaan tapahtumia, mutta jos jotain uutta kuuluu niin tänne vaan... Toistaiseksi ei ole niin paljoa ollut uutta kerrottavaa että ihan omaa palstaa tarvitsisi perustaa.
06.10.2006 15:41
http://www.suomi24.fi/tiedotteet/
06.10.2006 15:01
Ensinnäkin eipä Mian isä juurikaan julkkis ollut, eikä se todellakaan Mia:sta sellaista tee. En nyt varsinaisesti ole Mia:n kannattaja mutta ärsyttää kun NÄIN sekundäärisillä argumenteilla aletaan mollaamaaan.
Tulee mieleen ajatella että koska olen joskus jutellut Erja Häkkisen siskon kanssa, ja äitini kävi samaa koulua Vesku Loirin kanssa olen kelpaamaton mihinkään.. Miksi edes yrittää mitään nyyh...
Nojoo.. Lievä ylireagointi mutta tulipahan sanottua.
05.10.2006 20:56
Tottakai jokainen uusi asukas on kilpailija siinä missä muutkin ja hän pärjää niillä ominaisuuksilla mitä hänellä on.. Tai sitten ei.
05.10.2006 17:48
Sulla katkesi nyt ajatus tossa jossain kohtaa. Oikea ratkaisu on käyttää ikäänkuin molempaa vartijaa yhdellä kysymyksellä. Eli kysyä "mitä tuo toinen vartija sanoisi viekö tämä ovi vapauteen". Tällöin vastaus on aina valetta ja valitaan se toinen ovi. Eli ole merkitystä kummalta kysyy eikä sillä kumpi puhuu totta.
Myönnän että en olisi varmaankaan keksinyt tuota vaikka logiikkatehtävistä pidänkin.
05.10.2006 08:57
Uudet asukkaat kuuluvat kuvaan. Suomen ensimmäinen kausi oli poikkeus, mutta ehkä se kuuluu ensimmäiseen kauteen, että on sitten seuraavalle kaudelle uusia kuvioita. Tuskin sellaista maata onkaan missä ei uusia asukkaita otettaisi.
05.10.2006 02:46
äänestyksessä on useampi kuin kaksi asukasta. Tänä vuonna niin ei ole vielä käynyt, mutta sellainen tilanne voi vielä tulla tasanimeämispisteissä. Silloin voi laittaa miinuksia ihhokilleen ja jos hän on toisenkin ehdokkaan kannattajan inhokki niin miinukset kerääntyvät kolmannelle ja molempien suosikki pääsee jatkoon.
05.10.2006 02:03
Kiitos kannustuksesta =)
04.10.2006 23:06
Jossain on sanottu kauanko on aikaa asioida kaupassa. Varmasti joku rangaistus tulee jos siellä yliaikaa shoppailee.. esim joudutaan palauttamaan ne tuotteet joita ei ole ehditty ajoissa lyömään koneelle.
04.10.2006 22:46
15 / 61