j.pellervoinen
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Katselinpa A-talkin
Keskustelu aiheena oli Viron ongelmat maassa asuvien venäläisten kanssa. Olen sitä mieltä, että hyvä kun Karjalaa ei ole9667Olipa Hesarissa tyhmä mielipide
Kaveri väittää, että jos kahdesta ajokaistasta toinen loppuu ja liikenne hidastuu, niin silloin sitä päättyvää kaistaa a13666Pelottava mies
Olin ajelemassa polkupyörällä. Ohitin pienen, noin 10 vuotiaan, polkupyöräilevän pojan loivassa alamäessä. Sitten havahd11654Eikö oikeus olekin kummallinen
Kansan oikeustaju on koetuksella. Pari miestä houkutteli henkisesti jälkeen jääneen nuoren naisen Suomeen. Pitin häntä15645Kukahan keksisi konstin
Käväisin kaupassa. Kassalla oli sellainen sirupääte. Tökkäsin siihen korttini ja naputtelin numerot. Sain kuitin, ostoks12636Tyttö kuun sillalla
Kyllä se oli mukavan romanttinen juttu. Ansa oli niin ihana ja Joel niin komea. Eikös niin tytöt?8635Jonottamisen taito
Pullon palautus jonossa. Marketin kolmelle pullonpalusautomaatille oli yksi jono. Nuorehko nainen käveli jonon ohi aiko13622Nyt loppui ruokapula
Intiassa on keksitty, että rottiakin voi syödä. Onkohan siellä sama rotu kuin meillä? Minä päätin harjoitella teurastus10615Tutkittua tietoa 2
Kaikki kansa sen tiesi, mutta nyt se on tutkittu. Energian säästölamppu ei vastaa hehkulmppua teholtaan. Jos haluaa sa12609Mitä, kuulinko minä oikein?
Seinäjoen, Keskussairaala on julistettu tupakoimattomaksi alueeksi? Sehän on hyvä ennakoiva päätös, nimenomaan sairaalal7606Vieläkö vaivaa?
Sanoivat jossain keskustelussa, että tuo ajanmuutos vaivaa joitakin ihmisiä kauankin. Minä nukuin tänään pidempään kuin19604Vähissä on tapahtumat
Katselin tämän aamun Hesaria. Kovin oli laihan tuntuinen jo postilaatikolta kotiin kannettaessa ja kun avasin sen, ei s79602Mitäs jos kirjoitetaan niin kuin asia on?
Miksi ei kirjoiteta? Vanhahko autoilija rauhoitti liikennettä ajamalla vain viittäkymppiä 50 km/h alueella. Sehän on to8593Metsolan isäntä tiesi
Vanha isäntä sanoi, että maidon tuotto Suomessa on kannattavaa. Muutama päivä sitten juttelimme ALV:n alennuskeskustelu19590Ongelmia eilen
Hei Seriffi BilMan! Olikos eilen jotain ongelmia, kun sivunne ei auenneet rennosti ainakaan minulle. Tein turhaa työtä,11584Äidin ongelmia
Paikallislehden lukijapostissa oli äidin surullinen viesti. Poika oli tullut armeijasta lomalle ja ruokapöydässä ilmeni8584Kallista uintia
Hesarista luin, että Helsinki aikoo pitää Uimastadionin ulkoaltaan lämpimänä talvella ja lämmityskustnnukset jopa 30000015583Taulukauppa vilkastuu vaalien alla
Kunnallisvaalit lähestyvät ja taidemaalareiden kulta-aika samoin. Kaikki käy kaupaksi, kun ehdokkaat ostavat itselleen12582Kiinnostaako formulat?
Oli aika, jolloin juoksin kaikenlaisissa nopeuskilpailuissa Eläintarhan ja Keimolan ajoista lähtien. Niihin mentiin sa13570- 59564