Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Milloinkahan tulee kolmas puhallus?

Nyt on jo nähty kaksi maailman laajuista lääketeollisuuden puhallusta. Ensin oli se lintuinfluenssa ja viime vuonna H1N1
    70 plus
    7
    204
  2. Taas muutama kiinni

Lähes koko Suomen historian ajan on valtiolta pimitetty veroja melkein ilman rangaistusta. Kuitenkin verojen pimityskin
    70 plus
    9
    200
  3. Miksi me maksamme?

Lukaisin tuolta lehdistä jutun, jonka mukaan joku ministeriö hävisi oikeusjutun työntekijän kiusaamisesta ja joutuu mak
    70 plus
    5
    198
  4. Omaakin vastuuta pitäisi olla.

Jyväskylässä meni lapsi väärälle äidille ja äiti syyttää sairaalaa. Ihan oikein, mutta miksi hän ei tarkastanut sitä ra
    70 plus
    20
    197
  5. ALV ja lupaukset

Muistattekos, kun Vanhanen vakuutteli, että arvonlisäveron alennukset tulevat taatusti suoraan kuluttajan eduksi? Joopa
    70 plus
    10
    196
  6. Voi meitä vanhuksia ja meidän omaisia.

Vain kolme kertaa viikossa p-lle, valittaa eräs omainen vanhusten hoidosta ja laitos vastaa, että menkööt vaikka kymmene
    70 plus
    10
    193
  7. Minä olen vihainen.

Minä olen vihainen itselleni, koska olen loukannut hölösuullani lähimmäisiäni. Nyt olen päättänyt olla hiljaa omissa olo
    70 plus
    15
    187
  8. Lakon jatkuessa

SLSY ry:n lakon jatkuessa ovat esimiehet alkaneet tehdä oikeita töitä, eli korvaavat lakkolaisia eri ammateissa. Kuinka
    70 plus
    8
    186
  9. Maalaismiehen viisautta

Tämän aamuiset keskustelut kotona toivat mieleen Maalaismiehen taannoin sanoman. "Me päätettiin vaimon kanssa, ettemme
    70 plus
    8
    185
  10. Kolme kovaa sairautta

Mustasukkaisuus hajottaa hyviäkin liittoja. Ahneus tuhoaa yhteiskuntia Kateus Vie kalatkin vedestä
    70 plus
    3
    185
  11. Vanhukset automaatille

Kari-Pekka Lohiluoma, Kuntaliiton toimitusjohtaja, on lehtitiedon mukaaan sanonut, että hoitopaikkojen vanhuksille voit
    70 plus
    5
    182
  12. Voihan sepaluksen vetoketjut

Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.
    70 plus
    15
    181
  13. Luontoäiti opettaa

Tämän talven pakkaset kertovat, että luontoäiti on voimakkaampi kuin ihminen. Hän yksin päättää tuleeko jääkausi vai sul
    70 plus
    5
    180
  14. Kyllä maalla on ihanaa ja

kaupungissa mukavaa. Pitkän mökkikauden jälkeen on ihan kiva, kun on aina valmis suihku käytettävissä ja saunakin on va
    70 plus
    12
    179
  15. Onkohan

Ukrainassakin luettu suomettumisen oppikirjaa, kun suuren rajanaapurin intressit otetaan huomioon oikein kansanäänestyks
    70 plus
    6
    178
  16. Syö särkee, se kasvattaa järkee.

Kaikki me, ainakin sisämaassa lapsuutemme viettäneet, olemme saaneet nauttia särkikaloista valmistettujen aterioiden mau
    70 plus
    10
    178
  17. Päätohtori,

mutta ei mikään sienitietäjä. Katselin tv.stä tv-tohtoriohjelman. Liikunnasta hän sanoi, että kyllähän sienestäminen
    70 plus
    9
    174
  18. Parasta mahdollista katetta

Jos et vielä ole ostanut, älä ostakaan. Viiden- kuuden päivän jälkeen sama tavara saattaa olla puolta halvempi. Paljon
    70 plus
    1
    172
  19. Hei oletteko huomanneet?

Joku aika sitten eräs helsinkiläinen ravintola laskutti melkein kolme vuotta vanhoja kortilla maksettuja ravintolalaskuj
    70 plus
    2
    172
  20. Aina ne siitä voivottaa

"Bensan hinta lähestyy kipurajaa". Montakohan kertaa me ollaan elämämme aikana tuokin virsi jo kuultu ja joka kerta aut
    70 plus
    6
    172