Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Hei meitä ryöstetään

Varokaa vanhat ystäväni autokorjaamoita, niissäkin on tulospalkkaus. Vein autoni 60 000km huoltoon. Työnjohtaja soitti
    70 plus
    6
    226
  2. Kyllä se oli noloa

Olimme vaimon kanssa kaupassa. Hyllyjen välejä kierrellessä havaitsin tarjouskahvi kasan ja otin yhden paketin ja heiti
    70 plus
    15
    224
  3. Salarakas

Minä tunnustan. Minulla on salarakas. Illalla Hän odottaa minua jo vuoteessa. Lukiessamme painan pääni Häntä vasten. Lam
    Huuhaa
    2
    223
  4. Minä olen vihainen.

Minä olen vihainen itselleni, koska olen loukannut hölösuullani lähimmäisiäni. Nyt olen päättänyt olla hiljaa omissa olo
    70 plus
    15
    223
  5. Milloinkahan tulee kolmas puhallus?

Nyt on jo nähty kaksi maailman laajuista lääketeollisuuden puhallusta. Ensin oli se lintuinfluenssa ja viime vuonna H1N1
    70 plus
    7
    216
  6. Taas muutama kiinni

Lähes koko Suomen historian ajan on valtiolta pimitetty veroja melkein ilman rangaistusta. Kuitenkin verojen pimityskin
    70 plus
    9
    213
  7. ALV ja lupaukset

Muistattekos, kun Vanhanen vakuutteli, että arvonlisäveron alennukset tulevat taatusti suoraan kuluttajan eduksi? Joopa
    70 plus
    10
    211
  8. Pata kattilaa soimaa...

Politikointia ei täällä pitäisi harrastaa, mutta voihan sitä arvostella näin vaalien alla. Hyvä kolumni siitä on Paavo R
    70 plus
    21
    208
  9. Lakon jatkuessa

SLSY ry:n lakon jatkuessa ovat esimiehet alkaneet tehdä oikeita töitä, eli korvaavat lakkolaisia eri ammateissa. Kuinka
    70 plus
    8
    203
  10. Syö särkee, se kasvattaa järkee.

Kaikki me, ainakin sisämaassa lapsuutemme viettäneet, olemme saaneet nauttia särkikaloista valmistettujen aterioiden mau
    70 plus
    10
    202
  11. Voihan sepaluksen vetoketjut

Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.
    70 plus
    15
    199
  12. Maalaismiehen viisautta

Tämän aamuiset keskustelut kotona toivat mieleen Maalaismiehen taannoin sanoman. "Me päätettiin vaimon kanssa, ettemme
    70 plus
    8
    198
  13. Onko tämäkin maataloustukea?

Käväisin marketissa. Siellä vihannesosastolla olivat punakylkiset suomalaiset ja punakylkiset ulkomaalaiset hyvässä sov
    70 plus
    6
    198
  14. Voisiko vesi olla noin puhdasta?

Katsoin Hilja - maitotyttö elokuvan alkua. Siinä Hilja-tyttö (Anneli Sauli) juoksi puron rantaan, kyykistyi ja laitto
    70 plus
    15
    196
  15. Kyllä maalla on ihanaa ja

kaupungissa mukavaa. Pitkän mökkikauden jälkeen on ihan kiva, kun on aina valmis suihku käytettävissä ja saunakin on va
    70 plus
    12
    195
  16. Kolme kovaa sairautta

Mustasukkaisuus hajottaa hyviäkin liittoja. Ahneus tuhoaa yhteiskuntia Kateus Vie kalatkin vedestä
    70 plus
    3
    194
  17. Vanhukset automaatille

Kari-Pekka Lohiluoma, Kuntaliiton toimitusjohtaja, on lehtitiedon mukaaan sanonut, että hoitopaikkojen vanhuksille voit
    70 plus
    5
    193
  18. Joulurauhan häiritsijät.

Naapurin kuorsaus häiritsi kerrostaloasukasta ja hän valitti siitä isännöitsijälle, joka kehotti rakentamaan väliseinään
    70 plus
    5
    193
  19. Luontoäiti opettaa

Tämän talven pakkaset kertovat, että luontoäiti on voimakkaampi kuin ihminen. Hän yksin päättää tuleeko jääkausi vai sul
    70 plus
    5
    191
  20. Ketähän sekin häiritsee?

Tuolla Keravalla on sellainen pieni puro, tai joeksi sitä kai nimitetään jostain syystä. Ehkä se on noin 10 m leveä. Jo
    70 plus
    5
    190