j.pellervoinen
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Hei meitä ryöstetään
Varokaa vanhat ystäväni autokorjaamoita, niissäkin on tulospalkkaus. Vein autoni 60 000km huoltoon. Työnjohtaja soitti6226Kyllä se oli noloa
Olimme vaimon kanssa kaupassa. Hyllyjen välejä kierrellessä havaitsin tarjouskahvi kasan ja otin yhden paketin ja heiti15224Salarakas
Minä tunnustan. Minulla on salarakas. Illalla Hän odottaa minua jo vuoteessa. Lukiessamme painan pääni Häntä vasten. Lam2223Minä olen vihainen.
Minä olen vihainen itselleni, koska olen loukannut hölösuullani lähimmäisiäni. Nyt olen päättänyt olla hiljaa omissa olo15223Milloinkahan tulee kolmas puhallus?
Nyt on jo nähty kaksi maailman laajuista lääketeollisuuden puhallusta. Ensin oli se lintuinfluenssa ja viime vuonna H1N17216Taas muutama kiinni
Lähes koko Suomen historian ajan on valtiolta pimitetty veroja melkein ilman rangaistusta. Kuitenkin verojen pimityskin9213ALV ja lupaukset
Muistattekos, kun Vanhanen vakuutteli, että arvonlisäveron alennukset tulevat taatusti suoraan kuluttajan eduksi? Joopa10211Pata kattilaa soimaa...
Politikointia ei täällä pitäisi harrastaa, mutta voihan sitä arvostella näin vaalien alla. Hyvä kolumni siitä on Paavo R21208Lakon jatkuessa
SLSY ry:n lakon jatkuessa ovat esimiehet alkaneet tehdä oikeita töitä, eli korvaavat lakkolaisia eri ammateissa. Kuinka8203Syö särkee, se kasvattaa järkee.
Kaikki me, ainakin sisämaassa lapsuutemme viettäneet, olemme saaneet nauttia särkikaloista valmistettujen aterioiden mau10202Voihan sepaluksen vetoketjut
Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.15199Maalaismiehen viisautta
Tämän aamuiset keskustelut kotona toivat mieleen Maalaismiehen taannoin sanoman. "Me päätettiin vaimon kanssa, ettemme8198Onko tämäkin maataloustukea?
Käväisin marketissa. Siellä vihannesosastolla olivat punakylkiset suomalaiset ja punakylkiset ulkomaalaiset hyvässä sov6198Voisiko vesi olla noin puhdasta?
Katsoin Hilja - maitotyttö elokuvan alkua. Siinä Hilja-tyttö (Anneli Sauli) juoksi puron rantaan, kyykistyi ja laitto15196Kyllä maalla on ihanaa ja
kaupungissa mukavaa. Pitkän mökkikauden jälkeen on ihan kiva, kun on aina valmis suihku käytettävissä ja saunakin on va12195Kolme kovaa sairautta
Mustasukkaisuus hajottaa hyviäkin liittoja. Ahneus tuhoaa yhteiskuntia Kateus Vie kalatkin vedestä3194Vanhukset automaatille
Kari-Pekka Lohiluoma, Kuntaliiton toimitusjohtaja, on lehtitiedon mukaaan sanonut, että hoitopaikkojen vanhuksille voit5193Joulurauhan häiritsijät.
Naapurin kuorsaus häiritsi kerrostaloasukasta ja hän valitti siitä isännöitsijälle, joka kehotti rakentamaan väliseinään5193Luontoäiti opettaa
Tämän talven pakkaset kertovat, että luontoäiti on voimakkaampi kuin ihminen. Hän yksin päättää tuleeko jääkausi vai sul5191Ketähän sekin häiritsee?
Tuolla Keravalla on sellainen pieni puro, tai joeksi sitä kai nimitetään jostain syystä. Ehkä se on noin 10 m leveä. Jo5190