Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä sitä epäsosiaalinen mies löydä mistään.
20.03.2015 18:03
Kaikkien naistenko pitää saada täydellinen mies?
Ja miehiähän on kaikkialla enemmän, myös isoissa kaupungeissa. Jos helsingissä ja turussa on kolmikymppisiä naisia yhtä paljon kuin samanikäisiä miehiä, ei se asiaa miksikään muuta.
20.03.2015 18:01
Ei maalla mitään sinkkunaisia ole.
20.03.2015 17:58
Entä jos ei käy ravintoloissa? Ei maalla eikä kaupungissa?
20.03.2015 17:52
Et sinä sitä elätä, vaan yhteiskunta. Kyllähän työtön aina jotain avustuksia saa.
04.03.2015 23:09
Minä en ymmärrä sorateiden suolaamista kesällä. Täysin älytöntä.
Ja kun tätä tehdään vielä yksityisteilläkin, ja päätäntävaltahan on vain niillä joilla se on, eri mieltä olevia ei kuunnella.
03.03.2015 20:34
"Biologinen kello"....
Eli mies joka haluaa lapsia kelpaa, sellainen joka ei halua, ei kelpaa.
02.03.2015 07:54
Mitä on "alipainoisuus"?
Minusta vain anorektikot ovat alipainoisia.
Mutta joidenkin nettikeskustelujen perusteella pelkästään normaalisti laiha mies on joidenkin naisten mielestä "alipainoinen". Minusta se on paskapuhetta.
14.02.2015 21:26
Missä kaivonkannen reunassa? Katuviemärinkö?
10.02.2015 21:15
On hieman erikoista sekin, että autot on aina takavetoisia, siis vetotavaltaankin sellaisia, jota ei välttämättä ole koskaan ajanut jos ei ole itse mikään mersun tai bemarin omistaja.
Perinteinen takaveto voi karata käsistä suhtellisen pienessäkin nopeudessa kun kääntäessä liukkaalla alustalla painaa kaasua reippaasti ja ei ole yhtään pitoa. Etuveto taas vetelee ohjausta mutta takavedon kanssa voi käydä herkemmin niin että tie loppuu kesken korjausliikkeiden aikana.
Myös pelkkä ison auton koko voi tehdä sen vääntelyn jossain hallissa vaikeaksi, vaikka pienempi taipuisikin.
Loppujen lopuksi liikenneturvallisuudessa kyse on tietenkin lähinnä siitä, ettei pidä itse kuvitella olevansa hyvä ajaja.
10.02.2015 21:12
Minuakin ihmetyttää se tuollaisissa tehtävissä, että pitää säilyttää joku tietty nopeus väistössä tai pujottelussa tai kaarreajossa.
Entä jos oman auton ajettavuus ja renkaiden pito ei edes siedä rajuja edestakaisia ohjausliikkeitä?
Kyllä minusta vauhdin hidastuminen tilanteen aikana on tositilanteessa nimenomaan tarpeen, jos joku väistö pitää tehdä....silloinhan se voi olla tietysti vaarallista hidastaakin jos joku roikkuu takapuskurissa, mutta se on taas sen puskurissaroikkujan vika.
10.02.2015 20:56
Käytetty voi maksaa 30 000 vain silloin jos se on uutena maksanut enemmän.
Mutta jos auto maksaa uutena 10 000-15 000€, se ei voi maksaa käytettynä kolmeakymmentätuhatta.
Tarvitseeko jokainen perheauton? Jos ei, silloin pikkuauton pitäisi kelvata.
Jos pitää välttämättä saada auto joka maksaa uutena 100 000, silloin se 100 000 pitää siitä maksaa. Halvempiakin on tarjolla.
09.02.2015 19:19
Sellaisellakin autolla kyllä pärjää, jonka 0-100 kiihtyvyys on 20 sekuntia.
70-ja vielä 80-luvullakin 12 sekunnissa kiihtyvä auto oli nopea.
Vaikka auto kiihtyisi miten, ei se hyödytä jos sitä ei osaa käyttää. Aika uusia ja varmaan tehokkaitakin autoja ne kuitenkin yleensä ovat joilla lähdetään risteyksestä liian lyhyeen väliin siten, että päätietä tuleva joutuu hidastamaan.
08.02.2015 09:10
Hiljaisellakin on seksuaalisuus ja hiljainenkin kaipaa läheisyyttä.
Vai eikö hiljaisella ole oikeutta näihin asioihin?
Se, ettei jaksa mölistä turhia, ei tarkoita ettei kaipaisi kumppania.
30.01.2015 18:17
Kyllä tuo versio oli paras, joka noissa linkeissä on esillä. Oliko se vanhin versio vai onko ollut joku vielä vanhempi, itse en tiedä kun aloitin netin käytön vasta 2005.
Tämä uusi on nyt sellainen, että omaa viestihistoriaansakaan ei enää näe, vaikka on rekisteröitynyt käyttäjä.
29.01.2015 19:03
Minä olen aina inhonnut sellaisia foorumeita, joissa vain ylläpitäjä pystyy poistamaan viestejä muttei kirjoittaja itse. Minusta tekninen lähtökohta pitäisi aina olla se, että kirjoittaja saisi päättää pysyvätkö hänen kirjoituksensa palstalla vai ei.
29.01.2015 07:36
Tai ei se näköjään sitten mennytkään, mutta rekisteröidyn käyttäjän nimimerkki näkyy rekisteröitymättömän tavoin jos se on eri kuin käyttäjätunnus. Onpa outoa.
29.01.2015 07:25
Entinen nimimerkki näköjään nyt sitten meni ainakin sen sileän tien, kun se oli eri kuin käyttäjätunnus. No, eipä se haittaakaan, kun oli mahdollisimman epäpersoonallinen nimimerkki.
Muuten olen sitä mieltä, että jo edellinenkin uudistus oli perseestä. Kun tuli esim. se "kirjoittaja on poistanut tämän viestin"-käytäntö joka on mielestäni typerää. Aikoinaan pystyi poistamaan omat viestinsä niin ettei niistä jäänyt mitään jälkeä, ei siis edes mitään "tämä viesti on poistettu"-tekstiä. samalla poistui sen viestin vastaukset, eli ei jäänyt epäloogisia viestejä ketjuun. Myös itse aloitetut viestiketjunsa pystyi kokonaan poistamaan ennen edellisen uudistuksen aikaa.
29.01.2015 07:22
Mutta kelpaako sinullekaan lapsia haluamaton mies, joka kuitenkin yhteiskunnallisesti on selvästi sinua alemmassa luokassa? (Esim. työtön, masentunut, maalla asuva..)
Menestyvät miehethän tietysti haluavat lapsia, koska ovat niin itseriittoisia että heidän sukunsa on välttämättä jatkuttava.
27.01.2015 21:15
Se taitaa kuitenkin olla niin, että lapsia haluamaton mies ei kelpaa lapsia haluamattomalle naiselle, koska lapsia haluamaton mies ei edusta sitä "poikkeuksellisen älykästä" osaa miehistä, vaan lapsia haluamattomat miehet ovat sitä pohjasakkaa joka ei kelpaa.
"Poikkeuksellisen alykkäät" miehethän ovat niitä johtajatyyppejä, jotka yleensä aina haluavat lapsia.
Eli jos haluat miehen joka ei halua lapsia, voit joutua sitten varmaan tinkimään miehen "tasosta" ja älykkyydestä.
27.01.2015 21:04
27 / 100